Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
Miksikäs ei?
Koska olemassaolevat tosiasiat. Tunteet voivat sanoa mitä vaan, mutta se ei muuta sitä että jotkut asiat ei vain ole tarkoitettu tapahtuviksi. Vastasit muuten aika vanhaan kommenttiin. Olen jo ehtinyt surra/inhota/kaivata/katua/vihata ja nyt tavoitteena on unohtaa.Tietty aika vaikeaa, kun näkee töissä joka päivä. But I am getting there. Ja olen muuten mies.
Onko näistä tosiasioista keskusteltu yhdessä?
Ei ole keskusteltu oikeastaan mistään asioista yhtään mitään. Kumpikin on tehnyt vain omia johtopäätöksiä ja käyttäytynyt sen oletuksen mukaan. Aika iso pallo on sisälle kertynyt. .
Kerro nyt vielä että millaisia johtopäätöksiä olet itse tehnyt? Ja mistä olet nämä johtopäätökset vetänyt? Onko nainen antanut ymmärtää jotakin?
Mihin tämä "johtopäätös mies" katosi? Vai joko työpaikkaromanssi kukoistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tyttö kirjoitti:
Seisoiko sulla? Olisin niin mielelläni polvistunut ja helpottanut oloasi punaisilla huulillani.
Jotenkin luulen, että sulla oli teräksenkova erektio. Sitä olisi ollut ihanaa kiusata ja viimein sua tyydyttää. Nielisin.
Kuulostaa kenties tuhmalta, mutta himot ne on minullakin ja haluan sut sänkyyni nyt. En pysty odottamaan.
Seisoi. Armottomasti.
Omin ❤
:DDDDDDDDDDFF
Se on kyllä jo Suuri Saavutus ja ~merkki~, kun miehellä seisoo!
Riippuu, tai siis ei riipu, vaan seisoo, tilanteesta. Joissakin tilanteissa mies taistelee erektiota vastaan, mutta se tulee silti, teräksenkovana ja todella isona. Pidättelystä huolimatta.
Mikä on imartelevampaa kuin miehen valtava stondis väärässä paikassa, väärään aikaan, sinun takiasi? (Lasken tähän miehet ja naiset)
En ole kelle vastasit, mutta kyllä se kutkuttaa, kun mies ei mahda mitään seisokilleen ja lihaisa miekka seisoo pystyssä, vaikka kuinka yrittäisi pidätellä erektiota (ei onnistu - olen mies myös).
Heteroilla ja meillä homoilla sama. Kun seisottaa, niin SEISOO.
Imartelevaa? Really?
Ette voi olla tosissanne.:DDDDDDDDDDFFDDDDDMulle se ei kyllä kerro yhtään mitään, jos miehellä seisoo.
Ja jos sillä seisoo "minun takiani" ts. haluaisi panna minua, ei sekään ole lähtökohtaisesti mitenkään imartelevaa, vaan täysin neutraali ja luonnollinen asia.
Olen nuori ja normaalin näköinen, normaalipainoinen nainen, joten tottakai suurinosa miehistä haluaisi/voisi (vähintään ajatuksen tasolla) panna minua.Siinä ei ole mitään hienoa ja ihmeellistä, se on vain biologiaa.
Aivan sama miten ihastunut olen ollut, mutta en koskaan ole ollut hämmästynyt tai pitänyt merkkinä yhtään mistään sitä, jos ja kun ihastuksen kohde on halunnut seksiä kanssani.
Se on lähtökohtainen oletus, että haluaa. Enkä ole koskaan kohdannut miestä, joka ei olisi halunnut.Olen homomies, jolle vastasit. Joten tod.näk. olisin se eka mies, joka EI halua sekstata kanssasi. Onnittelen kuitenkin itseluottamuksestasi.
Korjataan siis, HETEROmies.
Ja ei ole itseluottamusasia eikä liity minuun henkilönä, vaan biologiaa.
Kauhea ikävä ja kosketuksen kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ikävä ja kosketuksen kaipuu.
Fiilaan. Haluaisin vaan sulautua sen ihmisen kanssa.
Ihan järjetön kaipaus, tulee kylmiä väreitä kun miettii sitä.
Kannattaisko olla suoraan yhteydessä kaipauksen kohteeseen?
Ihan saakutin kova ikävä ja haluisin vaan olla sun lähellä taas pitkästä aikaa. Onneksi me nähään viikonloppuna. <3
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko olla suoraan yhteydessä kaipauksen kohteeseen?
En voi, oon (ikuisella) shitlistillä.
Pitää vaan jotenkin unohtaa, tai lähinnä toivoa, että tulis joku toinen joka tuntuis yhtä paljon eikä ällöttäis yhtään niinku sekään ei ällöttäny.
Semmonen "puhdas".
En usko, että unohdan ennen kuin tulee joku toinen, joka voi korvata sen.
Ja jos ei tule..en halua ajatella koko asiaa, sit täytyy varmaan vaan hommata kissa, matkustella helvetisti ja uppoutua työhön.
On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. . <3
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sytyttää sen kanssani liekkeihin?
Pupu, olitko etsinyt minua eilen? Luulin, että olit jo unohtanut! <3 Olen vähän muutoksen pyörteissä, sen takia niin vähän olen täällä ollut 🐰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sytyttää sen kanssani liekkeihin?
Haluan ♡
Taisi taas kierros pyörähtää ympäri. Kuin olisin lukenut nämä samat jutut aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Taisi taas kierros pyörähtää ympäri. Kuin olisin lukenut nämä samat jutut aiemminkin.
Kaipuun ja rakkauden pyörähdyskierrokset ovat luultavasti hyvin samanlaisia aina. Sitä saman toistoa.
Ikävä sua 🌞. Androidilla tuo hymiö näyttää muuten enemmän sinulta, koska se on iloisempi ja söpömpi. Sellainen halattavan oloinen, niin kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipuun ja rakkauden pyörähdyskierrokset ovat luultavasti hyvin samanlaisia aina. Sitä saman toistoa.
Kohde vain vaihtuu, rakkaus on ikuista, niinkö?
No nyt sitten haluaisin tiedätkyllämitä. Ei olis pitänyt lukea aiempia.