Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan p**** meikkaamaan. Enkä viitsi edes opetella!

Vierailija
03.03.2017 |

Minua hävettää ajatus siitä, kuinka edes yrittäisin meikkaamista muulla kuin ripsivärillä. Näyttäisin varmaan joltain 4-vuotiaalta salaa äidin meikkipussilla käyneeltä.

Olenko ainoa umpisurkea meikkaaja :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää ajatus siitä, kuinka edes yrittäisin meikkaamista muulla kuin ripsivärillä. Näyttäisin varmaan joltain 4-vuotiaalta salaa äidin meikkipussilla käyneeltä.

Olenko ainoa umpisurkea meikkaaja :(

Miehenä sanon että parempi feikkaamatta. Koska onhan se meikkaaminen feikkausta.

Kukaan ei kysynyt mielipidettäsi.

Vierailija
22/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun arkimeikkini on tämä: peitevoidetta punaiseen nenään ja leukaan, hieman puuteria, valokynää kamaliin silmänalusiin ja ripsaria mitättömiin ripsiin. 

Yhtään enemmän ja näytän naurettavalta. 

Haluaisin oppia paremmin meikkaamaan, mutta miten meikataan kauniit luomet kun itsellä niitä ei näy kuin aavistus? Olen siis sellainen semi-mongoloidi. Ja miten korostaa mitään poskipäitä kun kasvot on kapeat kuin hevosella? Kulmakarvat ei kasva kunnolla joten kynällä niiden jatkaminen on järkyttävän näköistä. Joskus ihan suututtaa tällainen ulkonäkö, lisäksi vielä lasimaiset hiukset joita on paljon, niitä ei saa kuriin mitenkään muuten kuin kihartamalla ja sitäkään en osaa kunnolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Syy meikkaamattomuuteeni on, että minulla on epävakaa käsi ja huonot hienomotoriset taidot: toisin sanoen huono sorminäppäryys. En osaa yhtään piirtää eikä käsialani ole hyvä.

Varmasti suurin osa hyvistä meikkaajista on myös hyviä piirtäjiä ja sormiltaan näppäriä. Jos ei ole kädentaitoja tai hahmotuskykyä, meikistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Panostan kyllä paljon vaatteisiin ja koruihin, mihin nähden suht meikitön naama (ei ikinä rajauksia jne.) ei ihan istu. Mutta panostan myös todella ihon ja hiusten kuntoon sekä yleiseen hygieniaan ja siisteyteen (kulmat, pehmeät huulet yms.) mikä ehkä osaltaan vähän paikkaa tilannetta. Meikkaisin kyllä varmasti raskaammin, jos vain osaisin.

Vierailija
24/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 23 jatkaa:

Jos vaikkapa juhliin on ihan pakko saada meikki aikaan, lyömätön kikkani on tehdä kynällä rajaukset ja pyyhkiä sitten meikinpoistoaineella 85% pois, jotta jäljelle jää edes jotenkuten siisti häive :'D. En siis saa rajauksia ikinä ripsirajaan kiinni vaan mato kiemurtelee pari milliä irti ripsistä, minkä näköisenä ei kehtaa edes omassa kodissaan olla.

Sama juttu luomivärien kanssa, ensin reipas levitys ja lopuksi maaninen poiskaavinta. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän