Jos saisit nyt 140 € käteen ja sanottaisiin että osta jotain mistä tykkäät, niin mitä ostaisit?
Sitä ei kuulu käyttää ruokaostoksiin, ei bensaan, ei sähkölaskuun jne.
Mitä sinä ostaisit juuri nyt 140 eurolla?
Kommentit (110)
Läppärin näyttö rikki ja työn puolesta tarvitsen sitä välillä muualla kuin kotona, tällä hetkellä pieni TV toimii näyttönä.
Eli käyttäisin sen uuteen halpaan koneeseen, näytön korjaus maksaisi lähemmäs 200 e helposti ja omavastuu 150 e.
Ostaisin kuulokkeet, koska edelliset hajosi eilen :/ ja jotkut kivat treeni/ulkoiluhousut, niin ois kiva mennä lenkille!
Tykkään käydä elokuvissa, konserteissa ja teatrerissa eli ostaisin varmaan lippuja niihin.
Tai sitten lentoliput tai yhden hotelliyön.
Kävisin muutaman kerran akupunktiohoidossa hoitamassa kipeää päätäni ja niskaani.
ostaisin verhokangasta ja ompelisin verhot tyttären opiskelija-asuntoon
Kylpyhuonekalusteostokset on jo melkein tehty, vielä tarvitsen hanan ja bidé-suihkun, haluamani maksavat 149,-.
Kalleimman shampanjapullon, jonka Alkosta löydän.
Vierailija kirjoitti:
Kalleimman shampanjapullon, jonka Alkosta löydän.
Hah, et sä sitä 140 e saa.
Ostaisin mun naiselleni tällaisen jonkun sexyn alusasun. Olisko tämä kiva?
Kävisin kampaajalla tai ostaisin hameen, ihan simppelin mustan polvipituisen perushameen, joka kävisi arkeen ja juhlaankin tai ostaisin koiralle jotain hyvää ruokaa tai veisin siskon leffaan ja syömään ravintolaan tai tilaisin itselleni jonkun lehden, kun muuten ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hakea Alkosta 5-6 punaviinipulloa.
hyihyi
MIkä hyi? Punkku on paras alkoholeista. Itse jos ostaisin vain itselleni niin laittaisin melko varmasti kaikki kukkaan. Ehkä ostaisin jos puhutaan vain itsestä niin 120 pajaan ja 20 e mussutuksiin. Oikeasti 140 e niin satanen menisi siihen poltteluuni ja lopulla laillista päihdettä lepytyksenä toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin mun naiselleni tällaisen jonkun sexyn alusasun. Olisko tämä kiva?
Makuasia. Mun mielestä ns. ranskalaisen sisäkön asu on aika jees. Kuitenkin olen niin rehellinen mies että jos ei hepeniä lasketa niin mieluiten näen naiseni alasti. Sitäpaitti jos aina ois hepeniä niin niistä menis hohto.
Petauspatjan tai rintaliivit. Rintaliivit taitaisi olla akuutimmat.
Mä varmaan lähtisin katselemaan kahvikuppeja/mukeja. Oon kyllästynyt nykyisiin mutta uudet jääneet ostamatta kun a)nykyisissä ei ole mitään vikaa ja b) en tiedä, mitä haluaisin. Eli vinkkejä isoista (3-4dl), yksinkertaisista mukeista, väriakselilla valkoinen/musta/harmaa ja näiden yhdistelmät otan vastaan.
Tää on sellainen rahasumma, joka olis helppo käyttää, sillä sais jo jotakin selkeästi kivaa, mut ei niin iso, että tulis joku "pitäis säästää pahemman päivän varalle"-morkkis.
Ostoslistalla ensi tilistä kevätkengät. Ostaisin 100e kengät, joita olen aikeissa hankkia ja jos raha riittää vielä lastenhuoneen verhokappaan teetettynä, niin hyvä. Muussa tapauksessa kulmien ehostus kosmetologilla.
Jaa-ah. Varmaan kävisin ruokakaupan kukkahyllyn sijaan ostaamassa oikeasta kukkakaupasta jonkun isomman hienomman kimpun.
Saako tehdä niin, että tilaan netistä mieleiseni vähän erikoisemman näppäimistön, ja siirrän rahat pankkitililleni jolta maksan ostoksen? Niitä kun ei mistään paikkakuntani kaupoista ole saatavilla, käteisellä maksaakseni.
Tekisin yhden pitkävetokupongin 140€ panoksella.
Tälläinen, tämän illan ja huomisen pelejä:
kohdenumero 9353:2 (kakkonen eli vierasvoitto) Sheffield W – Norwich 3,30 *** (37-29-34 %)
8027:1 Nottingham – Brighton 3,80 *** (30-28-42 %)
8140:2 PSG – Nancy, alle 2,5 maalia 2,55 *** (58-42 %)
---------------------------------------------------------------------------------
kokonaiskerroin 3,30*3,80*2,55 = 31,97 ja panos 140€ >>>> tuleva voitto 4476,78 €