Jos saisit nyt 140 € käteen ja sanottaisiin että osta jotain mistä tykkäät, niin mitä ostaisit?
Sitä ei kuulu käyttää ruokaostoksiin, ei bensaan, ei sähkölaskuun jne.
Mitä sinä ostaisit juuri nyt 140 eurolla?
Kommentit (110)
Ostaisin itselleni laadukkaat kengät kevääksi. Vanhoissa on jo reikä, mutta pihinä en meinaa silti raaskia ostaa uusia.
Jaa! Tilaisin autoon yhden osan. :D Sit ois huolettomia kilsoja edessä ainakin 1.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin osana uusien silmälasien hankintaan. Mahtaako tuolla saada edes toista linssiä? :)
Specsaverissä 19€ ja linssit sisältyy hintaan ;) just hain.
Ostaisin kultaisen kaulaketjun. Muutama riipus on, mutta ei ketjua.
Ostaisin pullon viskiä ja kaljaa lopulla rahalla.
Vaikea valita, uusi puhelin, pleikkari tai sitten kivoja vaateita tai kengät.
Kulmat ja ripset kuntoon = 30 euroa
uusi kesätakki + tennarit = loput, jos riittääkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin osana uusien silmälasien hankintaan. Mahtaako tuolla saada edes toista linssiä? :)
Riippumatta sangoista, maksaa uudet lasit minulle linssien takia n. 400 € - ei naurata
Vierailija kirjoitti:
Voisin hakea Alkosta 5-6 punaviinipulloa.
hyihyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta sangoista, maksaa uudet lasit minulle linssien takia n. 400 € - ei naurata
Mulla on myös ollut ongelmana se että linssit on yleensä olleet tosi kalliit. Mutta jos ei ole yli -/+ 4 speciltä saa kyllä linssit samaan hintaan. Vaikka olisi sylinteriä tms vääntöä. Viimeksi maksoin 129€ kaksista laseista, toiset luku- ja toiset yleislasit. Nyt saa vieläkin halvemmalla.
Kannattaa ainakin käydä kysymässä
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin seuraavan visalaskun....just laitoin tilaukseen 500 eurolla kotimaisia nahkakenkiä.
Mistä alapeukku? Eikö kotimaista työtä saa tukea?
Edelliset kesäkengät 3v...viime kesänä kaatui autovahaa päälle -> pilalla.
Edelliset buutsit kesti 14 vuotta, nyt on nahka murtunut pikkuvarpaan vierestä ja vesi tulee sisään.
Kolmannet oli muuten vaan kivan näköiset ja hyvän oloiset kävelykengät.
En mä ny herranjestas osta kenkiä edes joka vuosi.
Kävisin kampaajalla ottamassa monivärin
Koiraportin tai uusia vaatteita itselleni
Menisin ravintolaan, ostaisin uusia vaatteita.
Haaveilen Uhanan pisarakorviksista ja uudesta kevättakista. Hoitovapaalla ei ole varaa mihinkään.