Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitto vedenjakajalla - miten selvittää?

Vierailija
03.03.2017 |

Nyt on niin, että pitkä suhde on vedenjakajalla. Kumpikaan ei osaa päättää, ollako yhdessä vai erota. Omat mielialat vaihtelee erolainsäädännön selauksesta ja uuden asunnon etsimisestä toiveikkuuteen rakkauden uudelleen syttymisestä. Tai ei se minun puoleltani ole sammunut, vaan miehen. Mieskään ei ole varma, muistelee välillä hyviä aikoja.

Viime viikot ovat olleet raskaita. Nyt nukumme eri huoneissa, koska seksin harrastaminen sekoitti minun ajatuksiani. Se toi minulle toivoa rakkaudesta, kun taas mies samaan aikaan ei ollut tunteella mukana.

Miten elää? Pitääkö asettaa aikaraja, jolloin vain tehdään päätös?

Keskusteluissa on välillä mukava yhteys (minun toivoni herää) mutta myös jankkaamme samaa. Olemme yrittäneet rajata keskusteluja tiettyihin aikoihin, mutta tästä lipsumme kun alamme jutella heti kun olemme yhtä aikaa kotona, mies puhuu oven raosta kun olen sulkeutunut eri huoneeseen.

Onko kenelläkään esimerkkiä, miten onkin palattu yhteen ja rakennettu suhde uudelleen? Välissä tuntuu olevan liian monta puhumatonta vuotta.

Mielenterveys menee, kun emme nuku kunnolla ja kaikki energia menee tyhjäkäynnillä jauhamiseen.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, että haluat eron äläkä vain av:lla uhkaile asialla.

Vierailija
62/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa koko kriisi ja katsokaa, mitä tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimikaa tai jäätte siihen 10 vuodeksi

Vierailija
64/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden rivin avioneuvontaa av:lta..

Vierailija
65/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia vaikuttaisi teille sopivalle. Saisitte rajattua keskustelut sinne. Meilläkin pariterapia päätyi lopulliseen avioeroon, mutta oli hyvä käydä läpi kaikki ennen sitä. Asuttiin siinä vaiheessa jo erillään. Varmaan yhdessä asuminen myös vaikeuttaa ajatusten selkeyttämisessä. Eroprosessiin kuuluu epävarmuus ja pelko tulevasta, joka saa monesti takertumaan huonoonkin suhteeseen. Haluatko ja jaksatko olla tuossa tilanteessa vielä vuoden tai 10 vuoden päästä.

Vierailija
66/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neuvotaan miten sattuu.   Ei sitä rakkauden tunnetta tarvitse etsiä suurennuslasin kanssa.  Jos käytännän asioissa tulette kutakuinkin toimeen, raha-asiat yms.  Mies ainakin voi harrastaa seksiä oikeastaan kenen kanssa tahansa, mutta ei sitä silti sovi pettää puolisoaan.  Petos aina rikkoo ihmistä henkisesti, siis molempia.

Ehdotan sinulle ketjun aloittaja, että harrastat seksiä miehesi kanssa nyt niin usein kuin suinkin riippumatta omista tunteistasi.  Ehkä miehesi tulee sinua vastaan ja henkinen yhteytennekin paranee.

On asioita jotka pitää tehdä vaikka ei oikeastaan haluaisi.

Vierailija
67/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Seksin kautta mies olisi tarvinnut sinua johonkin ja ehkä palannut hormonien huumaan.

Vierailija
68/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa jatkaa, mutta ei suostu luopumaan ystävästään johon on ihastunut.

Minäkin haluaisin jatkaa, mutta olen asettanut ehdoksi juuri tuon. En näe mieltä luottaa ta rakentaa mitään muuten.

Mielialat vaihtelee näköjään, aamulla olin valmis eroon.

Ap

Vierailija
69/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa jatkaa, mutta ei suostu luopumaan ystävästään johon on ihastunut.

Minäkin haluaisin jatkaa, mutta olen asettanut ehdoksi juuri tuon. En näe mieltä luottaa ta rakentaa mitään muuten.

Mielialat vaihtelee näköjään, aamulla olin valmis eroon.

Ap

Kuinka kauan aiot antaa pitää sinua varalla?

Vierailija
70/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa miehelle kunnolla suuseksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi