Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.

Vierailija
03.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html

Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.

Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.

– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.

Kysymys saa Miran mietteliääksi.

– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.

Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.

– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.

Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.

...Joo...

Kommentit (313)

Vierailija
1/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, että tyhmä ei tajua olevansa tyhmä. Ettei tajua yrittää peittää sitä olemalla vaikka hiljaa.

Vierailija
2/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläiseltä ulkonäkökeskeiseltä teiniltä olisi kysytty seiskajulkkiksista niin varmasti olisi tiennyt samantien vaikka martina aitolehmän kengännumeron. Mitään normaalia yleissivistystä tuollaisilla yleensä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, että tyhmä ei tajua olevansa tyhmä. Ettei tajua yrittää peittää sitä olemalla vaikka hiljaa.

Yleensä tyhmät ihmiset eivät tiedosta olevansa tyhmiä. Jotkut jopa ylpeilevät tyhmyydellään.

Vierailija
4/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 18-vuotias luulee pärjäävänsä Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa?

Vierailija
5/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian ja Teuvo on niin monesti olleet uutisissa, että täytyy kyllä silmät kiinni kulkea, jos ei edes heidän nimiään ole ikinä kuullut. 

Vierailija
6/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotiimi todennäköisesti valitsee kilpailijat siten, että vain tyhmät pääsevät mukaan. Katsottiin viime viikolla kasiluokkalaisen poikani kanssa se jakso, jossa joku turkulainen nuori mies pääsi aika pitkälle. Itse olisin päässyt yhtä pitkälle käyttäen vain yhtä oljenkortta, ja kasiluokkalainenkin vain kahta. Ja tämä kilpailija oli selvästi fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa. Eli kilpailemaan pääsee varmaankin vain jos ilmoittaa koulutuksekseen jonkun höpöhöpökoulun ja puhuu haastattelussa kuin idiootti.

Vierailija
7/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my.. :D En itsekään mikään maailman fiksuin ole, mutta tuon jopa minä olisin tiennyt.

Vierailija
8/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitin silmät kirkkaana Pekka Lipposen olevan Suomen pääministeri, kun olin 18. En ymmärtänyt yhtään miksi se hymyilytti vanhempaa väkeä... On kiinnostuksen kohteet jotain muuta siinä iässä todellakin.

Vierailija
9/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyajan 18-vuotiaat välttämättä ole koskaan kuulleetkaan Linus Torvaldsista.

Vierailija
10/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantotiimi todennäköisesti valitsee kilpailijat siten, että vain tyhmät pääsevät mukaan. Katsottiin viime viikolla kasiluokkalaisen poikani kanssa se jakso, jossa joku turkulainen nuori mies pääsi aika pitkälle. Itse olisin päässyt yhtä pitkälle käyttäen vain yhtä oljenkortta, ja kasiluokkalainenkin vain kahta. Ja tämä kilpailija oli selvästi fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa. Eli kilpailemaan pääsee varmaankin vain jos ilmoittaa koulutuksekseen jonkun höpöhöpökoulun ja puhuu haastattelussa kuin idiootti.

"Fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa".

Ahaa. Ja mikähän sinä olet määrittelemään AMK-tradenomien yleissivistystason??

Vierailija
11/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkuu huomenna...

Vierailija
12/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan 18-vuotiaat välttämättä ole koskaan kuulleetkaan Linus Torvaldsista.

Totta, mutta nuo kolme muuta pitäisi kyllä tunnistaa.

Vierailija
13/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta nuo kolme muuta pitäisi kyllä tunnistaa.

Voi vittu tätä salkkarisukupolvea =D

Vierailija
14/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ohjelmassa ole mitään ennakkokarsintaa, vai saako sinne kaikki bimbot mennä julkisuustyrkkyilemään? Koska mitä muutakaan tuollainen misukka sieltä hakee. Mä en pysty edes katsomaan koko ohjelmaa; tajuaa liiankin selvästi miten tyhmää 90 % väestöstä oikeasti on.

Vierailija
15/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä, naiset. Senkin söpöt höppänät. 😍

Niin me naiset ollaan tällaisia melko tyhmiä ja yksinkertaisia <3 ei meistä kovin kummoisiin älyllisiin suorituksiin ole, mutta onneksi voimme aina ihailla teidän miesten älyllistä kompetenssia ja näyttää söpöltä ja  olla hiukan höpsöjä ja tuottaa siten iloa teille miehille <3

(*lue= haista paska)

Vierailija
16/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätäkin sarjaa seuratessa välillä meinaa otsasuoni pullistua kun vanhemmatkaan ihmiset eivät tiedä jotain yleissivistykseen liittyvää kysymystä.

Vierailija
17/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssihan siitä tulisi, jos liian moni kilpailija pääsisi liian pitkälle.

Vierailija
18/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta noista muista kyllä, jos yhtään seuraa kotimaan uutisia. Tai vaikka seiskaa.

Vierailija
19/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut mikään tietotekniikkaguru hän.

Tosin itsekin varmaan saisin yleisön naurut niskoilleni, jos kysymys olisi esim. joistakin Salattujen elämien hahmoista, eikä minulla olisi heistä hajuakaan.

Vierailija
20/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pitäisi tietää ketkä ne kolme muuta olivat:) Taidat olla samaa luokkaa😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi