Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitto vedenjakajalla - miten selvittää?

Vierailija
03.03.2017 |

Nyt on niin, että pitkä suhde on vedenjakajalla. Kumpikaan ei osaa päättää, ollako yhdessä vai erota. Omat mielialat vaihtelee erolainsäädännön selauksesta ja uuden asunnon etsimisestä toiveikkuuteen rakkauden uudelleen syttymisestä. Tai ei se minun puoleltani ole sammunut, vaan miehen. Mieskään ei ole varma, muistelee välillä hyviä aikoja.

Viime viikot ovat olleet raskaita. Nyt nukumme eri huoneissa, koska seksin harrastaminen sekoitti minun ajatuksiani. Se toi minulle toivoa rakkaudesta, kun taas mies samaan aikaan ei ollut tunteella mukana.

Miten elää? Pitääkö asettaa aikaraja, jolloin vain tehdään päätös?

Keskusteluissa on välillä mukava yhteys (minun toivoni herää) mutta myös jankkaamme samaa. Olemme yrittäneet rajata keskusteluja tiettyihin aikoihin, mutta tästä lipsumme kun alamme jutella heti kun olemme yhtä aikaa kotona, mies puhuu oven raosta kun olen sulkeutunut eri huoneeseen.

Onko kenelläkään esimerkkiä, miten onkin palattu yhteen ja rakennettu suhde uudelleen? Välissä tuntuu olevan liian monta puhumatonta vuotta.

Mielenterveys menee, kun emme nuku kunnolla ja kaikki energia menee tyhjäkäynnillä jauhamiseen.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia, että erosta päättäminen ei ole helppoa, jos avioliitossa ei ole jotain selvästi pahasti pielessä tyyliin väkivalta tms. Suosittelen, että menette pariterapiaan. Se auttaa keskustelemaan olennaisista asioista ja selkiyttämään ajatuksia. Lisäksi jos sen jälkeen päädytty eroon, voitte ainakin ajatella, että teitte voitavanne eikä tarvitse miettiä, tuliko tehtyä liian hätäinen ratkaisu.

Vierailija
22/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on erojen aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittyä myös muuhun elämään

Vierailija
24/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on töissä joku ihastus, jonka kanssa kirjoittelee ja ovat käyneet pari kertaa drinkeillä ja jossain. Ihastumisen takia mies oli alkanut miettiä, miksi minun kanssani ei ole mitään yhteistä enää.

AP.

Vierailija
25/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä anglismi, Batman!

???

Vierailija
26/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies odottelee, heruisiko ihastukselta...siihen asti saat kelvata kakkosena.

Vierailija
27/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua varalla, kunnes ihastukselta alkaa herua..

Vierailija
28/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. 

AP

Vierailija
29/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jotenkin vaivaannuttava. En ole halunnut kertoa yhteisille ystävillemme vielä, koska mitään ei ole pätetty. Nyt yhteiset ystävät kutsuivat illanviettoon. Minä en voinut mennä näyttelemään, että kaikki on hyvin. Mies meni.

Vierailija
30/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni bilettämään ja esittämään, sinä istut av:lla?? Voisitko hankkia elämän?

Vierailija
31/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on jotenkin vaivaannuttava. En ole halunnut kertoa yhteisille ystävillemme vielä, koska mitään ei ole pätetty. Nyt yhteiset ystävät kutsuivat illanviettoon. Minä en voinut mennä näyttelemään, että kaikki on hyvin. Mies meni.

Eli olet luovuttanut ja annat miehen mennä menojaan ilman sinua?

Vierailija
32/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies meni bilettämään ja esittämään, sinä istut av:lla?? Voisitko hankkia elämän?

Minua surettaa ja suututtaa liikaa, jotta voisin mennä mukaan. Ehkä minä kohtaan tunteeni ja mies pakenee omiaan.

Vierailija
33/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet luovuttanut ja annat miehen mennä menojaan ilman sinua?

Saattaa olla näin. Mieshän saattaa olla ihastuksensa seurassa vaikka kaverimme olisivat paikalla.

Vierailija
34/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi vedenjakaja tähän liittyy? Maksatteko vesilaskun puoliksi? Sekö tässä hiertää?

Vierailija
35/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa sieltä vedenjakajalta pois.

Vierailija
36/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte jo eroneet

Vierailija
37/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte jo eroneet

Tämä osui. 

Sanoin, että viimeksi syksyllä olemme olleet viimeksi ulkona kun kaverimme pyysivät. 

Ehkä olemme luoneet omia elämiämme.

Täytyisi vain laittaa virallinen ero ja asunto hakuun.

Vierailija
38/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä ammattiauttajan luona juttelemassa tilanteesta. Ulkopuolinen osaa usein kysyä oikeat kysymykset ym. Menkää vaikka perheneuvolaan.

Vierailija
39/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo luovuttanut.

Vierailija
40/70 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go with the flow

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan