Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunutta miestä ei tavitse jahdata

Vierailija
03.03.2017 |

Usein kuulee tätä mammojen ininää, että miksi se ei laita viestiä ja muut mammat lohduttavat että sillä on varmaan kiire yms. 90 prosenttia näissä tapauksissa kuitenkin miestä ei vaan kiinnosta, tai jos kiinnosti niin kiinnostus on lopahtanut. Mies laittaa kyllä viestiä jos on kiinnostunut. Tiedoksi se sinullekin, Anneli, kun nyt varmaan kuitenkin tätä luet.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisella tee mitään jossei sitä voi panna...

Vierailija
22/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky ei pidä olla, mutta kyllä mieskin tarvitsee vähän rohkaisua naiselta, jotta uskaltaa edetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen todellakin huomannut. Siis siinä vaiheessa kun esim ollaan jo tavattu kerran tms, tietysti nyt jotain signaalia pitää antaa miehelle että itseäkin kiinnostaa ellei nyt ole sellainen jolla tutut ja tuntemattomat muutenkin koko ajan tyrkyttävät itseään.

Vierailija
24/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan myös sekin, että tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Yhtälailla kiinnostunutta naista ei tarvitse jahdata.

Juurikin näin. Mutta on muistettava myös se, että joskus vastauksen viipymiseen on ihan luonnollinen selitys. Joillain ihmisillä kun on muutakin elämää kuin puhelin.

Vierailija
25/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Mulla on tuore suhde (3 kk yhdessä). Mies laittaa päivittäin viestiä. Nyt hän on ollut hiihtolomaa Helsingissä kavereineen ja sieltäkin viestitellyt joka päivä (oma-aloitteisesti). Viime yönäkin oli puolen tunnin keskustelu hänen aloitteestaan ja hän kirjoitteli kuinka on ikävä ja olen ihana. Kyseessä on ubersosiaalinen raikulipoika, joten viestien määrä on ollut huomattava. Olen kyllä tietoisesti käyttänyt vähän naisellisia keinoja ja katsonut tarkoin etten ole liian tyrkky, koska tiedän hänen saavan huomiota muilta naisilta. Ja joskus hymyilyttää, kun tämä toimii kuin oppikirjassa :D Oikeasti tykkään miehestä tosi paljon ja näytän sen hänelle mutta olen tehnyt selväksi että mulla on omakin elämä.

Kokemuksesta sanon että ei toimi. Ihan sama mitä naisellisia keinoja käyttää, ei ole tyrkyllä mutta kuitenkin kertoo omista tunteistaan ja lopputulos on se että mies ei ota yhteyttä omatoimisesti. Ja koska en ole epätoivoinen tyrkky niin en minäkään yksipuoliseen yhteydenpitoon ala eli taas yksi lupaava tapailu oli tässä.

N39

Vierailija
26/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan myös sekin, että tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Yhtälailla kiinnostunutta naista ei tarvitse jahdata.

Missasit nyt viestiketjun pointin joka on se, että naisen ei pidä koskaan, milloinkaan olla mitenkään aktiivinen osapuoli parisuhde asioissa, koska kyllä kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä!

Itseasiassa jos nainen haluaa parisuhteen niin ei todellakaan kannata olla sen paremmin aloitteellinen kuin aktiivinenkaan miehen suuntaan.

Vierailija
27/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit nyt viestiketjun pointin joka on se, että naisen ei pidä koskaan, milloinkaan olla mitenkään aktiivinen osapuoli parisuhde asioissa, koska kyllä kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä!

Itseasiassa jos nainen haluaa parisuhteen niin ei todellakaan kannata olla sen paremmin aloitteellinen kuin aktiivinenkaan miehen suuntaan.

Oooooh. Nyt tulee tanakkaa faktaa.

Vierailija
28/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jostain syystä miehet tuntuu usein pitävän aloitteellista naista epätoivoisena ja käytös on myös sen mukaista. Sitä on kuin joku kynnysmatto miehelle mutta sitten kun mies saa itse tehdä aloitteen niin käytös on asiallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi