Kiinnostunutta miestä ei tavitse jahdata
Usein kuulee tätä mammojen ininää, että miksi se ei laita viestiä ja muut mammat lohduttavat että sillä on varmaan kiire yms. 90 prosenttia näissä tapauksissa kuitenkin miestä ei vaan kiinnosta, tai jos kiinnosti niin kiinnostus on lopahtanut. Mies laittaa kyllä viestiä jos on kiinnostunut. Tiedoksi se sinullekin, Anneli, kun nyt varmaan kuitenkin tätä luet.
Kommentit (28)
Kyllä. Jos mies viivyttelee vastauksissaan tai ei ota yhteyttä, niin en kysele perään.
Sitten toinen lukunsa on pelimiehet, jotka piirittävät alkuun hyvinkin aktiivisesti ja sitten "katoavat" ja palaavat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nämä blokkaan viimeistään ensimmäisen takaisinpaluuyrityksen yhteydessä. Ihan turha alkaa pelleilemään.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä AP.
No eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä AP.
Miten niin? Kerropas.
Jooh, onhan toi ap:n juttu pelkkää tasapäistävää yleistystä. Miehetkin ovat erilaisia, sitä mamman lienee hankala joskus sisäistää.
Kyllä mulle mies vastasi. Jälkeenpäin sain kuulla että kaverina. Olin sille kaveri!!! Voi vittu.
Olen tehnyt aiheesta ihan empiiristä tutkimusta. Mies kyllä laittaa viestiä ja paljon, jos on kiinnostunut.
AP
Juuri tästä syystä en enää itse lähesty miehiä, ei kannata. Vonkaavat vain seksiä, suhdetta en heidän kanssaan saa tekemälläkään aikaiseksi. Ongelma tässä on se, että sitten en saa lähestymisiä muilta kuin niiltä pillunmankujilta, alentavaa. Olen ihmisenä niin paska, etten ole lainkaan hyvää suhdemateriaalia. Tämä saa aikaan minussa ihan luuseriolon.
Näin. Mulla on tuore suhde (3 kk yhdessä). Mies laittaa päivittäin viestiä. Nyt hän on ollut hiihtolomaa Helsingissä kavereineen ja sieltäkin viestitellyt joka päivä (oma-aloitteisesti). Viime yönäkin oli puolen tunnin keskustelu hänen aloitteestaan ja hän kirjoitteli kuinka on ikävä ja olen ihana. Kyseessä on ubersosiaalinen raikulipoika, joten viestien määrä on ollut huomattava. Olen kyllä tietoisesti käyttänyt vähän naisellisia keinoja ja katsonut tarkoin etten ole liian tyrkky, koska tiedän hänen saavan huomiota muilta naisilta. Ja joskus hymyilyttää, kun tämä toimii kuin oppikirjassa :D Oikeasti tykkään miehestä tosi paljon ja näytän sen hänelle mutta olen tehnyt selväksi että mulla on omakin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä en enää itse lähesty miehiä, ei kannata. Vonkaavat vain seksiä, suhdetta en heidän kanssaan saa tekemälläkään aikaiseksi. Ongelma tässä on se, että sitten en saa lähestymisiä muilta kuin niiltä pillunmankujilta, alentavaa. Olen ihmisenä niin paska, etten ole lainkaan hyvää suhdemateriaalia. Tämä saa aikaan minussa ihan luuseriolon.
Tiputa rimaa miesten suhteen niin miehet arvostaisivat sinua parisuhdemielessä.
Nyt kun yrität itseäsi parempitasoisempia niin he pitävät sinua vain panona.
Muistetaan myös sekin, että tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Yhtälailla kiinnostunutta naista ei tarvitse jahdata.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aiheesta ihan empiiristä tutkimusta. Mies kyllä laittaa viestiä ja paljon, jos on kiinnostunut.
AP
Miten tämä tutkimus on toteutettu? Ilmeisesti on vaan tulkittu, että mies ei ole kiinnostunut, jos ei ole laittanut viestiä, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aiheesta ihan empiiristä tutkimusta. Mies kyllä laittaa viestiä ja paljon, jos on kiinnostunut.AP
Sulle on ehkä käynyt niin mutta ei me kaikki niin tehdä.
Taas näitä viestiketjuja, joissa vain ruokitaan naisten prinsessaharhoja ja epäaktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Mulla on tuore suhde (3 kk yhdessä). Mies laittaa päivittäin viestiä. Nyt hän on ollut hiihtolomaa Helsingissä kavereineen ja sieltäkin viestitellyt joka päivä (oma-aloitteisesti). Viime yönäkin oli puolen tunnin keskustelu hänen aloitteestaan ja hän kirjoitteli kuinka on ikävä ja olen ihana. Kyseessä on ubersosiaalinen raikulipoika, joten viestien määrä on ollut huomattava. Olen kyllä tietoisesti käyttänyt vähän naisellisia keinoja ja katsonut tarkoin etten ole liian tyrkky, koska tiedän hänen saavan huomiota muilta naisilta. Ja joskus hymyilyttää, kun tämä toimii kuin oppikirjassa :D Oikeasti tykkään miehestä tosi paljon ja näytän sen hänelle mutta olen tehnyt selväksi että mulla on omakin elämä.
Toi on muuten oikeasti todella hyvä taktiikka, ettei itse ole liian tyrkky ja vähän katsoo mitä sanoo, ehkä vastaa välillä lyhyemmin yms :D pitää kiinnostuksen yllä.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan myös sekin, että tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Yhtälailla kiinnostunutta naista ei tarvitse jahdata.
Missasit nyt viestiketjun pointin joka on se, että naisen ei pidä koskaan, milloinkaan olla mitenkään aktiivinen osapuoli parisuhde asioissa, koska kyllä kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
AP
Mikähän on otoskokosi? Muistithan varmistaa tasaisen ikäjakauman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit nyt viestiketjun pointin joka on se, että naisen ei pidä koskaan, milloinkaan olla mitenkään aktiivinen osapuoli parisuhde asioissa, koska kyllä kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä!
Entä jos nainenkin on kiinnostunut?
Niinhän se taitaa olla :( ennen työkaverimies viestitteli vapaa-ajallaankin, mutta ei enää. Olen itsekin sitä mieltä, ettei kiinnostuneen miehen perässä tarvi juosta. Viestien loputtua yritin hetken herätellä keskustelua, mutta huomasin nopeasti olevani se joka yhteyttä pitää yllä, joten lopetin. Se siitä sitten.