Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
261/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ei ole lääke katkeruuteen. Sitä moni elämänkokemusta omaava vastaaja yrittää omalla tavallaan saada ap:n tajuamaan.

Viha petikaverina tekee yksinäiseksi, sillä ei toinen ihminen silloin samassa sängyssä viihdy, kun teitä on siellä kolme.

Ap olet someajan lapsi ja nähtävästi ihan tosissasi etsit täältä jotain. Vahvistusta vihalle saat varmasti ja tukea jäädä helppoon jämähtämiseen, mutta jos elämässä eteenpäin tahtoo, niin se tapahtuu siellä elämässä eikä täällä.

Jos et tahdo nähdä totuutta elämästä, niin onnistuu se jonkun aikaa, ja saat siihen paljon tukea kaikilta samanlaisilta. Mutta sitten tulee se päivä kun totuus jämähtää niskaasi kuin kivikasa.

Ihmiset yrittävät enimmäkseen tässä ketjussa saada sut tajuamaan että helpot ja suosituimmat tunneratkaisut ei tarkoita sitä että ne on oikeita. Ja ne yrittää saada sut hankkimaan henkistä habaa sitä kivikasaa odottaessa.

Tilanteesi on äärimmäisen tavallinen. Olet hyvin tavallinen nuori mies. Siksi olet hyvin läpinäkyvä kaikille vähän kokeneemmille, jotka voivat olla ikäisiäsikin.

Älä kuvittele että katkeruuden voi piilottaa muilta. Sen voi käsitellä pois, mutta ei voi piilottaa.

Vastasin tässä nyt kaikille nuorille samassa tilanteessa.

Ja muuten, ei myöskään ole kovin tyylikästä perustella sinkkuutta naisvihalla.

Jos haluaa olla yksin ja selvittää ajatuksiaan ja elämäänsä niin se on ihan hyvä. Ei sitä tarvitsee perustella kenellekään millään tavalla. Ei edes itselle. Ei Suomessa ole pariutumispakkoa.

Vierailija
262/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti ottaen luulen, että miksi miehet tuntuvat keskimäärin ehkä helpommin katkeroituvan johtunee osittain siitä, että naiset ovat jo lapsuudessa ja nuoruudessa tottuneet paljon enemmän kokemaan ihmissuhdepettymyksiä.

Toinen syy on minusta miehinen kunnia. Kokevat torjunnan ilmeisesti jonkinlaisena nolaamisena. Naiseus kestää enemmän epäonnistumisia, itse jos tulisin jatkuvasti torjutuksi niin miettisin vaan että pitäisiköhän laittaa nämä hirveät hampaat kuntoon ja yrittää vielä vai rupeanko keräilemään kotieläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Eihän tossa ollu mitään erityisen pahaa tapahtunu!

Veikkaisinpa että suurin osa ihmisistä on kokenut sata kertaa pahempia vastoinkäymisiä ilman mitään sen pitemmälle vietyjä katkeruuksia ja vihanpitoja.

Vähättelemättä ap:n pettymyksiä, taidat olla joko vähän yksinkertainen tai totaalisessa pumpulissa kasvatettu.

Leuka ylös ja ala hieman kehittämään itseäsi ja maailmankuvaasi vaikka matkustelemalla, lukemalla laaja-aikaisesti eri artikkeleita ja opuksia.

Hymyile ihmisille, ole ystävällinen, avoin ja kohtelias. Siitä se lähtee!

Vierailija
264/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tässä oikein tyypillinen tilanne, nainen kertoo ettei usko että miehistä kovinkaan suuri osa on tuollaisia ja palstamies yrittää vakuuttaa että miehet on sikoja :DDDD.

- Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?

- Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.

-Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?

No kuitenkin yli 50% parisuhteissa elävistä elää huonoissa suhteissa. Paljonko erotaan, paljonko on perheväkivaltaa? Syntyvyys laskussa.

Mistä tää kertoo? Itse te vitun idiootit elämänvalintojanne teette!!! Niin miehet kuin naisetkin.

Mutta se on 100% fakta, että naisilla on nykyaikana miestä kohtaan jotakin aivan hatun ylimeneviä vaatimuksia. Ei sellaisten nirppanokkien, käskyttäjien ja alistajien kanssa voi mitään perhettä perustaa.

Asiat toimii molempiin suuntiin, ei niinkuin toinen olettaa ja haluaa. Mikä helvetti siinä on nykyään, että ei oikeen millään hyväksytä ihmistä omana itsenään. Ihmeellistä teeskentelyä koko eläminen yleensäkkin kaikkine pintaliitotrendeineen. Siitä on ihmisyys ja inhimillisyys todella kaukana. Ihmeellistä spedeilyä, kun 24/7 pelkkää kilpailua ja suorittamista. Fak that shiet.

Ihmistä ei voi lokeroida mihinkään vitun muottiin ja jos asettaa "riman" eli käsittämättömän määrä kriteereitä, ei varmasti tutustu yhteenkään ihmiseen kunnolla.

Tässäpä minun vaatimukset.

Keski-iässä

Uskossa

Rehellinen ja suorapuheinen

Normaaliälyinen

Työssäkäyvä tai haluamattaan työtön

Suhtautuu positiivisesti lasten saantiin

Ja bonuksena olisi kiva, jos äänestäisi vasemmistoliittoa tai SDP:tä.

Ei kai nämä nyt ole mahdottomia?

Uskossa ja normaaliälyinen ovat ristiriidassa keskenään, pudota toinen pois niin kyllä varmasti löytyy.

Yritin varmaan olla hauska? Usko on elämäni tärkein asia, ja olen aivan normaaliälyinen.

Vierailija
265/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan pimee.

Se ettet kestä normaaleja elämän vastoinkäymisiä, ei ole naisten vika.

Sen sijaan että kanavoisit vihasi naisiin, iskosta päähäsi ettei kukaan ole sinulle mitään velkaa.

Vierailija
266/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, ettet ole miäshenkilö Turust?

Vierailija
267/309 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gdfdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tässä oikein tyypillinen tilanne, nainen kertoo ettei usko että miehistä kovinkaan suuri osa on tuollaisia ja palstamies yrittää vakuuttaa että miehet on sikoja :DDDD.

- Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?

- Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.

-Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?

No kuitenkin yli 50% parisuhteissa elävistä elää huonoissa suhteissa. Paljonko erotaan, paljonko on perheväkivaltaa? Syntyvyys laskussa.

Mistä tää kertoo? Itse te vitun idiootit elämänvalintojanne teette!!! Niin miehet kuin naisetkin.

Mutta se on 100% fakta, että naisilla on nykyaikana miestä kohtaan jotakin aivan hatun ylimeneviä vaatimuksia. Ei sellaisten nirppanokkien, käskyttäjien ja alistajien kanssa voi mitään perhettä perustaa.

Asiat toimii molempiin suuntiin, ei niinkuin toinen olettaa ja haluaa. Mikä helvetti siinä on nykyään, että ei oikeen millään hyväksytä ihmistä omana itsenään. Ihmeellistä teeskentelyä koko eläminen yleensäkkin kaikkine pintaliitotrendeineen. Siitä on ihmisyys ja inhimillisyys todella kaukana. Ihmeellistä spedeilyä, kun 24/7 pelkkää kilpailua ja suorittamista. Fak that shiet.

Ihmistä ei voi lokeroida mihinkään vitun muottiin ja jos asettaa "riman" eli käsittämättömän määrä kriteereitä, ei varmasti tutustu yhteenkään ihmiseen kunnolla.

Keski-iässä

Uskossa

Normaaliälyinen

Uskossa ja normaaliälyinen ovat ristiriidassa keskenään, pudota toinen pois niin kyllä varmasti löytyy.

Yritin varmaan olla hauska? Usko on elämäni tärkein asia, ja olen aivan normaaliälyinen.

Siis yritit, ei yritin.

Vierailija
268/309 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gdfdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä

Uskossa

Normaaliälyinen

Siis yritit, ei yritin.

Vitsiä siinä oli vain puoliksi. Olen oikeasti sitä mieltä, että täytyy olla vähän yksinkertainen (tai epätoivoinen) jos uskoo tuollaiseen potaskaan. Mutta hei, kaikilla on oikeus uskoa mitä haluavat. Kevät tulee kaikille.

Vierailija
269/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kertomsta ei käy ilmi mitä pahaa naiset olisivat tehneet. Onko yksikään noista naisista tehnyt jotain pahaa? Ainoa mitä keksin on, että nuoruudenihastus ei selittänyt kunnolla miksi halusi erota,tai AP ei ymmärtänyt miksi, mutta tuohan nyt ei ole järin kauhea teko, ja huomioidaan, että AP ei täälläkään ymmärrä tai kuule mitä hänelle sanotaan. Ja toinen on tietysti se, että treffikumppanit eivät valinneet häntä, mutta valitseeko hän jokaisen treffikumppanin?.  

Vierailija
270/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko, että se sopivan puolison löytyminen olisi kuin autokaupoilla kävisi? Käy ensin koeajamassa pari ja sitten vaan valitsee niistä sen, jonka haluaa viedä kotiinsa? (Puhumattakaan siitä, että oikeasti olisit halunnut viedä sen, johon sinulla ei ollut varaa.) 

Vuosi on aika lyhyt aika, äkkiä sitä voi näköjään katkeroitua.

Vierailija
271/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä päässyt yli vanhasta suhteesta, joten et ole valmis uuteen.

Vierailija
272/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla se naisviha ei kasva sen takia, jos itse pidit naistasi itsestään selvyytenä etkä kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
273/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kertomsta ei käy ilmi mitä pahaa naiset olisivat tehneet. Onko yksikään noista naisista tehnyt jotain pahaa? Ainoa mitä keksin on, että nuoruudenihastus ei selittänyt kunnolla miksi halusi erota,tai AP ei ymmärtänyt miksi, mutta tuohan nyt ei ole järin kauhea teko, ja huomioidaan, että AP ei täälläkään ymmärrä tai kuule mitä hänelle sanotaan. Ja toinen on tietysti se, että treffikumppanit eivät valinneet häntä, mutta valitseeko hän jokaisen treffikumppanin?.  

Johan hän kirjoitti että yksi olisi ollut innostunut mutta ei fyysisesti kelvannut.

Vierailija
274/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteen löytäminen olisi koskaan ollut helpompaa, jollei olisi ollut eri kriteerit, joita kukaan ei halua takaisin. Oli pakko valita saman yhteiskuntaluokan edustaja suvun painostuksesta. Oli avioiduttava taloudellisten syiden takia. Erota ei voinut koskaan paheksunnan takia. Muut määräsivät. Tunteet olivat sivuasia. Vapaus valita itse on tuonut valinnan vaikeuden. Haetaan ja haetaa aina jotain parempaa. Ja kun joku löytyy, halutaan elää parisuhteessakin vapaana. Mihinkään ei haluta itseään sitoa.

Vierailija
275/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että aloittaja katsastaisi myös ulkomaisia deittisivustoja. Niissä on yleensä aivan eri meininki ja valinnanvaraa todella paljon. Toisin kuin Suomessa, niissä nainen kertoo hyvin itsestään kuvien kera ja vältyt siltä, että on pelkkä yläviistosta otettu kuva, jossa näkyy vain naama ja tissivako. Kolmoisleuka ja iso vatsa jää piiloon. 

Vierailija
276/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BYOM kirjoitti:

Nainen saa yhdet pakit, ja miettii, mikä hänessä on vikana.

Mies saa kymmenet pakit, ja miettii, mikä kaikissa naisissa on vikana.

Näin kärjistetysti :)

Oho, Totta !

Vierailija
277/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tutuilta nuo lukemat ja homman tuskaisuus.

Itse olin viime vuonna 10kk tinderissä ja sain sinä aikana vain 7 toteutuneet ensitreffit.

Pahimmillaan oli 145 päivää ilman treffejä vaikka yritin parhaani niitä saada, kriteerit ei olleet korkealla.

Pahimmillaan 50% sovituista treffeistä peruuntui.

Olen 32 vuotias nainen, enkä itseasiassa ole koskaan käynyt varsinaisilla treffeillä :D. Laske siitä, montako päivää. Tapasin nykyiseni kuntosalilla sattumalta, eikä koskaan sovittu mitään varsinaisia treffejä, juteltiin vaan salilla ja lopulta päädyttiin kämpille.

Vierailija
278/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtavat, kyllä karma maksaa :)

Vierailija
279/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kokenu vaikka mitä paskaa miehiltä, hyväksikäyttöä, väkivaltaa, solvauksia yms yms enkä silti ole ruvennut miesvihaajaksi. Naiivius on tietenkin karissut mutta aika ankeaa ja totuudenvastaista olisi leimata kaikki miehet kokemuksieni perusteella.

Vierailija
280/309 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva kuulla, miten AP:n elämä sujui tuon aloituksen 2017 jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi