Vakituinen työ haussa, aloitus myöhemmin
Olen järjestellyt asiat niin, että olen hoitovapaalla tällä hetkellä syksyyn saakka. Nyt tosi mielenkiintoinen työ haussa, mutta en olisi valmis aloittamaan heti. Onko mitään järkeä hakea ja ilmoittaa, että voisi aloittaa elokuussa
Kommentit (11)
Saahan sitä hakea. Voi olla että jos tarve on heti niin eivät odottele mutta jos jouston varaa on niin miksei.
SInun pitää olla tosi kova hakija, jotta työnantaja voi ja haluaa järjestellä tehtävään kuuluvat työt talon sisällä niin, että pärjäävät ilman työntekijää syksyyn saakka. Määräaikaista työntekijää ei voi tuolla perusteella palkata.
Vierailija kirjoitti:
SInun pitää olla tosi kova hakija, jotta työnantaja voi ja haluaa järjestellä tehtävään kuuluvat työt talon sisällä niin, että pärjäävät ilman työntekijää syksyyn saakka. Määräaikaista työntekijää ei voi tuolla perusteella palkata.
Onhan se näinkin. Vakituinen on tässä kyseessä. Ja olen huomannut, että kyseinen työpaikka pyörinyt nyt aika useinkin tuolla. Sellainen tunne, että tekijää ei löydy nytkään, tai sitten sieltä lähtee porukkaa pois
Hae ihmeessä. Hyvä työntekijä saatetaan ottaa mieluummin myöhemmin, kuin ei tekijää ollenkaan
Minä taas olen ansiotyössä ja kaavailen lopettavani 11 kk päästä
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ansiotyössä ja kaavailen lopettavani 11 kk päästä
Selvä. Liittyi asiaani miten?
Aina kannattaa hakea
Jos hyvin käy niin käy
Ainakin saat harjoitusta hakemiseen
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa hakea
Jos hyvin käy niin käy
Ainakin saat harjoitusta hakemiseen
Kiitos tsempeistä
Olen joskus hakenut samantyylisessä tilanteessa töitä myöhempää varten ja sain paikan, vaikka aloitin vasta myöhemmin.