Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
41/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo sepitetty tarina, tsekkaa vastaukset saman tyyppisistä ketjuista, joita palstalla löytyy pilvin pimein.

Vierailija
42/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt minkä ikäinen hyvänsä voi matkustaa kavereiden kanssa.Outoa noi kommentit "miksi päästit matkaan".Kertoo vain,että omissa suhteissaan ei luota.

Kaikki ei petä ja sekin näkyy tilastoissa.Mitä tähän keissiin tulee niin...on epäilyttävää.Älä kysy tosta viestillä vaan katso mitä viestejä tulee.Niistä voi päätellö jotain.Esim.jos on kohta ikävä,pus pus yms.niin kaivaako syyllisyys?En mä keksi muuta syytä kun että jotain odotti jossain,ehkä just naista.

Hirveä tilanne.Epäily hiertää ja mistäs saa totuuden selville.Tän vuoksi kysy sitten kasvotusten,ehkä kertoo (varmaan miettii vastausta) tai ehkä näet naamasta jos valehtelee.

Joo kamalaa on myös se että pisti pari tuntia viestin lähetyksen jälkeen whatsapissa viestin kirjoitusvirheillä "me mennään naimisiin"... eikä hän ikinä kasvotusten noin minulle sano vaikka olisi kuinka jurrissa

Ap

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain lähteä heti menemään mutta täällä kotona on lemmikit joita rakastan yli kaiken, en voi niitä hylätä ennenkuin se idiootti tulee takaisin

Ap

Vierailija
44/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä. 

Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian. 

Hyi stana, tuohan on jo varsinainen paskaläjä. Jopa kakkoselle lähettää tuollaisen viestin! Ei voi kuin jo kohta nauraa asian "koomisuutta"! Onneksi on sun exä? Vai?

Vierailija
45/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt minkä ikäinen hyvänsä voi matkustaa kavereiden kanssa.Outoa noi kommentit "miksi päästit matkaan".Kertoo vain,että omissa suhteissaan ei luota.

Kaikki ei petä ja sekin näkyy tilastoissa.Mitä tähän keissiin tulee niin...on epäilyttävää.Älä kysy tosta viestillä vaan katso mitä viestejä tulee.Niistä voi päätellö jotain.Esim.jos on kohta ikävä,pus pus yms.niin kaivaako syyllisyys?En mä keksi muuta syytä kun että jotain odotti jossain,ehkä just naista.

Hirveä tilanne.Epäily hiertää ja mistäs saa totuuden selville.Tän vuoksi kysy sitten kasvotusten,ehkä kertoo (varmaan miettii vastausta) tai ehkä näet naamasta jos valehtelee.

Joo kamalaa on myös se että pisti pari tuntia viestin lähetyksen jälkeen whatsapissa viestin kirjoitusvirheillä "me mennään naimisiin"... eikä hän ikinä kasvotusten noin minulle sano vaikka olisi kuinka jurrissa

Ap

ap

Onko hän nyt jo menossa naimisiin sen lomaihastuksensa kanssa?

Vierailija
46/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

Onko hän nyt jo menossa naimisiin sen lomaihastuksensa kanssa?

Se viesti oli tarkoitettu minulle

ap

Vierailija
47/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FistGuru kirjoitti:

Sain mieheltäsi viestin, että pani jotain tiukkapilluista vosua. 

Ja sun miehes passitin oveni takaa kotio, soperteli kännissä jostain kotonaan odottavasta porttikongista jonne patonkia heitetään.

Vierailija
48/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lähettänyt tuollaisen viestin yhelle samaa sukupuolta olevalle kaverille johon reissussa tutustuin, oli myöskin kavereiden kanssa reissussa niinku mekin.

Jos kyseessä olis seksiin liittyvää nii eiköhän viestissä olis lukenu vähä muutakin.

Vierailija
49/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Vierailija
50/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lähettänyt tuollaisen viestin yhelle samaa sukupuolta olevalle kaverille johon reissussa tutustuin, oli myöskin kavereiden kanssa reissussa niinku mekin.

Jos kyseessä olis seksiin liittyvää nii eiköhän viestissä olis lukenu vähä muutakin.

Tälläsessä tapauksessa mies ois ehkä selittäny asian kun AP on sitä kysynyt.

Vierailija
51/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista ja tukevista viesteistä. Oon kyllä sellainen että ajattelen kaikesta heti pahinta, niin kuin tässäkin tapauksessa. Toivon ettei kyseessä ole mitään panoa, mut asennoiduin jo pahimpaan ja olen prosessoinut eron päässäni. Saa nähdä minkä selityksen keksii kun herää muutaman tunnin päästä.

Vierailija
52/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi vetää johtopäätöstä että pettää.. toki voi olla tarkoitettu naiselle, mutta ei se tarkoita että siinä on  mitään seksiä vongattu. Tavattu mukava porukka jonka kanssa halutaan viettää iltaa yhdessä, ja vaihdettu numerot. Älä tuon perusteella vielä oleta mitään vakavaa! Itsekin kavereiden kanssa varmaan voisit viettää iltaa mukavan seurueen kanssa, eikä se tarkoittaisi aina pettämistä. Relaa ap :)

Vierailija
53/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli mieleen, että voisi olla jokin fraasi tuo where are you varsinkin jos siellä puhuvat jatkuvasti englantia niin tulee heitettyä englanninkielinen fraasi toisilleenkin, vitsinä.

Missähän maassa ap:n mies sitten on? Tuli vaan mieleen että ei sitä kovin monessa suomalaisten suosimassa matkakohteessa puhuta pääasiallisesti englantia. Kyllä tuota kieltä käytetään turistien ja paikallisten välillä paljon useammin. Muutenkin tuollainen kysymys "Missä olet" viittaa siihen ettei kyseessä ole mikään kaveri, kaverille yleensä soitetaan koska näin saadaan asia nopeasti selville. Vieraammalle on helpompi laittaa viesti mm. jännityksen takia tai siksi ettei ehkä osaa niin hyvin ilmaista itseään suullisesti englannin kielellä.

Jos tämä ei ole trolli niin en minä ainakaan usko että mies tuota viestiä olisi viattomasti kellekään lähettänyt. Tämä siis vain mun fiilis, ei totuus.

Vierailija
54/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä pitäisi lukea muuta? Jos edellisessä viestissä on esim lukenut, että haluaisi tavata ja vaikka viittaus seksiin, miksi seuraavassa viestissäkin pitäisi olla mitään muuta kuin suora kysymys, jos tapaaminen halutaan toteuttaa?

Vierailija
55/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli mieleen, että voisi olla jokin fraasi tuo where are you varsinkin jos siellä puhuvat jatkuvasti englantia niin tulee heitettyä englanninkielinen fraasi toisilleenkin, vitsinä.

Missähän maassa ap:n mies sitten on? Tuli vaan mieleen että ei sitä kovin monessa suomalaisten suosimassa matkakohteessa puhuta pääasiallisesti englantia. Kyllä tuota kieltä käytetään turistien ja paikallisten välillä paljon useammin. Muutenkin tuollainen kysymys "Missä olet" viittaa siihen ettei kyseessä ole mikään kaveri, kaverille yleensä soitetaan koska näin saadaan asia nopeasti selville. Vieraammalle on helpompi laittaa viesti mm. jännityksen takia tai siksi ettei ehkä osaa niin hyvin ilmaista itseään suullisesti englannin kielellä.

Jos tämä ei ole trolli niin en minä ainakaan usko että mies tuota viestiä olisi viattomasti kellekään lähettänyt. Tämä siis vain mun fiilis, ei totuus.

Mies on espanjassa, tarkempaa paikkaa en kerro ettei tutut tunnista. Tää olisi noloa tulla tuttujen tietoon tätä kautta

Ap

Vierailija
56/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Where you are?" voi olla vaikka paikalliselle henkilölle, jonka seurassa on vietetty aikaa

Ei kyllä tarkoita automaattisesti, että olisi selkäsi takana tehnyt jotain sopimatonta.

Kysy häneltä kenelle tuo viesti oli tarkoitettu?

Vastauksen mukaan voit sitten arvuutella oliko vain satua, vai kylmä totuus tuo hänen selitys

Muiden kommenteista saa kuvan, että enemistö pettää.. mutta totuus on kuitenkin toisenlainen.. siis ainakin Suomessa. Tämä pohjaten Suomessa tehtyihin nimettömiin (kysely-) tilastoihin.

Itse olen reissannut paljon ja ikinä ei ole tullut mielihalua pettää puolisoani. Toki aina tulee kiusauksia vastaan ja ihmisiä me vain olemme. Jos tuntematon vastakkainen sukupuoli saa hormonit hyrräämään, niin järkevä ihminen ei lähde suin päin pettämään. t. Matkalaukkumies

Vierailija
57/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että missä olet?-viestin perusteella tulee tuomituksi kusipäiseksi pettäjäksi :D Vaihtoehtoja on vaikka kuinka monia muitakin ja itse ainakin olen reissuillani tutustunut moniin ihmisiin, joista yhtäkään en ole kuitenkaan sänkyyni huolinut tai muutakaan vastaavaa heidän kanssaan tehnyt. 

Vierailija
58/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että missä olet?-viestin perusteella tulee tuomituksi kusipäiseksi pettäjäksi :D Vaihtoehtoja on vaikka kuinka monia muitakin ja itse ainakin olen reissuillani tutustunut moniin ihmisiin, joista yhtäkään en ole kuitenkaan sänkyyni huolinut tai muutakaan vastaavaa heidän kanssaan tehnyt. 

Samaa mieltä! Jos tuollainen viseti tarkoittaa pettämistä, niin huh huh, eihän sitä mitään enää uskaltaisi tehdä/lähettää viestejä kellekään..

Mietin myös tätä lukiessa, että onko kaikki vastailleet vain vitsillä, mutta pidemmälle lukiessani totesin, että taitavat olla tosissaan?!

Vierailija
59/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet ulkomailla? Entä jos viestin piti mennä paikalliselle suomea taitamattomalle kaverille, ja miehesi ei vastannut puhelimeen yksinkertaisesti koska oli myöhä? Ehkei vielä kannata ruveta tekemään asiasta liian isoa, mutta huolissani olisin kyllä minäkin.

Vierailija
60/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy mitään.Pyydä saada kotona nähdä ko.viestiketju,sillä selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän