Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?

Vierailija
28.02.2017 |

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Kommentit (652)

Vierailija
381/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku valaista miksi minun pitäisi ymmärtää? Miten se auttaa teitä?

Suhtautuminen miehiä kohtaan paranee, kun ymmärretään, ettei miehelle ole helppo löytää naista. Miehen lähestymiseen suhtaudutaan lempeämmin ja annetaan pakit mukavammin kun tajutaan, että se ei ole kovin mukavaa tuohua saada pakkeja kerta toisensa jälkeen. 

99% naisista antaa pakit kyllä nykyäänkin ihan kohteliaasti jos vain itse on kohtelias ja asiallinen. Jos nyt sataan mahtuu se yksi ääliö niin mitä sitten? Minusta vähän tuntuu että nuo tympeät pakit ovat ongelma lähinnä niille joilla on itsellään vaikeuksia pysyä asialinjalla sekä niille jotka eivät aloitteita pakkien pelossa edes tee.

T: mies jolla on tuhansien pakkien kokemus aiheesta

Vierailija
382/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuminen miehiä kohtaan paranee, kun ymmärretään, ettei miehelle ole helppo löytää naista. Miehen lähestymiseen suhtaudutaan lempeämmin ja annetaan pakit mukavammin kun tajutaan, että se ei ole kovin mukavaa tuohua saada pakkeja kerta toisensa jälkeen. 

Tämä jankuttaminen ja naisten syyttely ei paranna suhtautumistani miehiin.

En koe muutenkaan mitään tarvetta parisuhteelle.

Sinä et olekaan kommenttien kohderyhmässä, vaan älykkäät naiset. 

Tai sitten valitsen älykkään miehen joka ei sorru sovinismiin.

Mitä tekemistä tällä on feminismin kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% naisista antaa pakit kyllä nykyäänkin ihan kohteliaasti jos vain itse on kohtelias ja asiallinen. Jos nyt sataan mahtuu se yksi ääliö niin mitä sitten? Minusta vähän tuntuu että nuo tympeät pakit ovat ongelma lähinnä niille joilla on itsellään vaikeuksia pysyä asialinjalla sekä niille jotka eivät aloitteita pakkien pelossa edes tee.

Olen sivusta seurannut moni tylyjä pakkeja. Jätetään mies kokonaan huomiotta tai hypätään karkuun ja naureskellaan. On ihan törkeästikin sanottu joillekin. 

Itse en ole koskaan saanut tylyjä pakkeja, mutta en juurikaan naisia edes lähesty. Tai no kerran baarista lähtiessäni ihan huvikseni aloin juttelemaan naiselle, joka käveli samaa tahtia kanssani, eikä hän reagoinut mitenkään. Aika tylyä käytöstä mielestäni. Ärsytti erityisesti, kun en ollut edes kiinnostunut naisesta siinä mielessä, vaan juttelin ihan vaan lämpimikseni. 

Vierailija
384/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle on kolmekymppisenä poikuus tallella ei siitä kannata kenellekään kertoa, ei kenellekään. Jos joku kysyy seurustelusta niin kertoo että pari naista ollut. Vastoin yleistä harhaluuloa kaikesta ei kannata avautua.

Mutta asia paljastuu viimeistään sänkyyn mentäessä. Kokemattoman yli kaksikymppisen miehen kannattaa käydä maksullisissa hakemassa oppia.

Mitä luulet oppivasi maksulliselta naiselta? Ei ihan riitä, että tietää mihin reikään se tökätään.

Perustekniikan ja vähän varmuutta asiaan. Seksissä kun mies on kumminkin päävastuussa.

Ensi kerralla kun nainen valittaa että mies ei osaa mitään vaikka ei ole ensikertalainen, tiedän kertoa mikä on syy.

Vierailija
385/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oskari Olematon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole. 

Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset. Siinä on aika selvä ero helppoudessa. 

Ei mies joudu tekemään  mitään, vaan tekee ihan omasta vapaasta tahdosta. Siitä on turha syyllistää ketään muuta.

Joutuu tekemään jos haluaa  ylipäänsä naisten kanssa olla tekemisissä. Naisten ei tarvitse tehdä mitään. Mitähän ihmettä sinä selität?

No onko se naisten syy jos mies haluaa olla tekemisissä naisten kanssa? Miksi minun naisena pitäisi syyllistyä sinun haluamisistasi tai haluamattomuuksistasi?

Vierailija
386/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten valitsen älykkään miehen joka ei sorru sovinismiin.

Mitä tekemistä tällä on feminismin kanssa? 

Ei mitään mutta todella naisia vähättelevä asenne tänne kirjoittavilla miehillä on.

Vierailija
387/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa huviksenne se Tinder-testi, jonka joku suomalainen bloggari teki. Siitä huomaa, että miehenä on mahdollisuuksia huomattavasti vähemmän. Osalle miehistä edes yhden matchin, joka vastaa takaisin saaminen on vaikeaa. Paino nimenomaan vastaa takaisin, koska ei sellaiselle miehelle yksikään nainen aloitteellisesti kirjoita. 

Tietysti miehistä löytyy niitä joille peli on äärimmäisen vaivatonta. Naiset monesti ovat hehkuttaneet kuinka naiset näkevät miehen lävitse ja huomaavat kuinka sovinisti se on ja siksi nämä "lassukat" jäävät yksin. No tämä Axl Smithin tapaus taitaa osoittaa sen, että kyseessä on aika pitkälti paskapuhetta. Suurin osa miehistä tietää myös sen, että niillä saunailloissa kovaäänisemmin retostelevillä äijillä yleensä käy aika hyvin flaksi. 

Tämä on aihe joka on täysin mahdoton järkevään keskusteluun, mutta eipä tuota tarvitse kuin jokaisen kokeilla nettitreffailua feikkiprofiileilla ja erot tulee selväksi. Itse kokeilin Tinderiä sellaisen ihan tavallisen naisen profiililla ja totesin, että tuohon leikkiin on ihan turha lähteä mukaan. Kuin oikeastaan kaikkeen muuhunkin. Kuinka moni nainen voi sanoa, että hänellä on ollut deittiprofiili netissä kolme vuotta ja ei ole sinä aikana saanut yhtään aloitteellista viestiä yhdeltäkään mieheltä. Miehenä voin sanoa näin käyneen. Kahta nigerialaiskirjettä en laske mukaan, koska vaikka viestissä kertoivat olevansa naisia, niin tarkoitus oli ilmeisesti huijata rahaa..-

Ja taas yksi sankari, joka on tehnyt feikiprofiilin naisena :D Ei helvetti! Uskomatonta touhua teillä miehillä. Siis nyt oikeasti... mitä IHMETTÄ te kuvittelette saavuttavanne noilla feikkiprofiileilla? Kun joka äijä sellaisen väsää? Turhaan parutte kun naiset eivät vastaa. Ne naiset joille kirjoitatte, ovat muiden miesten feikkejä. Onkohan nettideitissä yhtä ainutta oikeaa naista, vai onko siellä vain miehiä jotka lähettävät massaviestejä toistensa feikkiprofiileille? En ihmettelisi yhtään :D

Ja turhaan te meihet itkette matcheistä, kun itse kelpuutatte kaikki ja naiset tietävät tämän hyvin. Eivät naiset muuta tyyliään siksi että parutte, ihan samoin kuin tekään ette lopeta joka ikisen naisen fanittamista.

Feikkiprofiileja on hyvin vähän ja yleensä ne poistetaan nopeasti. Onhan tuo mielenkiintoinen tapa testata millaista touhu on naiselle. Itse en ole kokeillut, mutta voisin periaatteessa kokeilla. 

Minä kokeilin keski-ikäisenä tanakkana, punakkana tavismiehenä. Sain vastauksia ja jopa yhteydenottoja. Eli kyllä sillä on merkitystä mitä sinne profiiliin kirjoittaa.

Hankala lähteä väittämään valheeksi sinun puhettasi, kun en ole itse kokeillut. Ehkä pitäisi kokeilla jollakin rumemman miehen kuvalla ja katsoa miten käy. 

Vierailija
388/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sivusta seurannut moni tylyjä pakkeja. Jätetään mies kokonaan huomiotta tai hypätään karkuun ja naureskellaan. On ihan törkeästikin sanottu joillekin. 

Itse en ole koskaan saanut tylyjä pakkeja, mutta en juurikaan naisia edes lähesty. Tai no kerran baarista lähtiessäni ihan huvikseni aloin juttelemaan naiselle, joka käveli samaa tahtia kanssani, eikä hän reagoinut mitenkään. Aika tylyä käytöstä mielestäni. Ärsytti erityisesti, kun en ollut edes kiinnostunut naisesta siinä mielessä, vaan juttelin ihan vaan lämpimikseni. 

Taidat olla aika nuori.

Miksi ärsyynnyt, jos et ole muka kiinnostunut? Ja miksi ihmeessä et "juurikaan lähesty naisia"? Eikö naiset kiinnosta? Pelkäätkö niin kovasti torjuntaa?

Suomalaiset kuolee sukupuuttoon kun miehet on mokomia tuppisuita ja naiset nirppanokkia. Voi voi.

Vierailija
389/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, mitä seuraa jos baarista lähtiessä kiinnittää huomiota mieheen joka roikkuu kannoilla ja pyrkii juttelemaan? Kyllä tiedät. Hoidit tilanteen huonosti.

Ja on ihan naurettavaa että tyrkytät mielipidettäsi pakkien laadusta, kun itse et ole milloinkaan aloitetta edes tehnyt. Ja miksi miehet aina ovat selittämässä että tietävät tarkkaan miten joku sai tylyt pakit, vaikka meluisessa ja pimeässä baarissa ulkopuolisen on mahdoton tietää mitä todella tapahtui?

Vierailija
390/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun muun haukkuminen tekee sinusta varmasti paremman ihmisen. Ai nyt miehet vaatii älykkäitä naisia? Minne katosi se että kunhan jonkun saisi ja miehet ei saa itse valita?

Vierailija
391/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa lukea tästä ketjusta viestejä, jotka muka on kirjoittanut mies ja jolla ei ole mitään ongelmia Tinderin tai nettideittien kanssa. Kannattaa harjoitella vielä lisää. Ei mene AV-mamman yritys läpi.

Vierailija
392/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa huviksenne se Tinder-testi, jonka joku suomalainen bloggari teki. Siitä huomaa, että miehenä on mahdollisuuksia huomattavasti vähemmän. Osalle miehistä edes yhden matchin, joka vastaa takaisin saaminen on vaikeaa. Paino nimenomaan vastaa takaisin, koska ei sellaiselle miehelle yksikään nainen aloitteellisesti kirjoita. 

Tietysti miehistä löytyy niitä joille peli on äärimmäisen vaivatonta. Naiset monesti ovat hehkuttaneet kuinka naiset näkevät miehen lävitse ja huomaavat kuinka sovinisti se on ja siksi nämä "lassukat" jäävät yksin. No tämä Axl Smithin tapaus taitaa osoittaa sen, että kyseessä on aika pitkälti paskapuhetta. Suurin osa miehistä tietää myös sen, että niillä saunailloissa kovaäänisemmin retostelevillä äijillä yleensä käy aika hyvin flaksi. 

Tämä on aihe joka on täysin mahdoton järkevään keskusteluun, mutta eipä tuota tarvitse kuin jokaisen kokeilla nettitreffailua feikkiprofiileilla ja erot tulee selväksi. Itse kokeilin Tinderiä sellaisen ihan tavallisen naisen profiililla ja totesin, että tuohon leikkiin on ihan turha lähteä mukaan. Kuin oikeastaan kaikkeen muuhunkin. Kuinka moni nainen voi sanoa, että hänellä on ollut deittiprofiili netissä kolme vuotta ja ei ole sinä aikana saanut yhtään aloitteellista viestiä yhdeltäkään mieheltä. Miehenä voin sanoa näin käyneen. Kahta nigerialaiskirjettä en laske mukaan, koska vaikka viestissä kertoivat olevansa naisia, niin tarkoitus oli ilmeisesti huijata rahaa..-

En pitäisi nettiproviilia kolmea vuotta, koska ymmärrän kyllä paljon lyhyemmässäkin ajassa, mikä ei toimi. Omalla kohdallani nettideittailu ei toiminut, koska olen ruma tai korkeintaan tavisnainen. Sen sijaan löysin mieheni live-elämässä, missä etusijalla olivat positiiviset ominaisuuteni (avoimuus, iloisuus, positiivisuus ym.) Viikko nettideiteissä riitti kertomaan, että se ei ole minun foorumini, miksi ihmeessä olisin roikkunut siellä vuosia tai edes kuukausia?

"Tavallinen nainen" palstamiehen terminä yleensä tarkoittaa vähintään nättiä naista, joten älkää jaksako vääntää siitä, kuinka kaikki naiset saavat matcheja tai iskuyrityksiä.

Suurin osa etenkin nuorista naisista on nättejä mutta komeita miehiä on huomattavasti vähemmän. Siksi jää suurempi osa miehiä jolle pariutuminen on vaikeaa kun naisia

Vierailija
393/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi sankari, joka on tehnyt feikiprofiilin naisena :D Ei helvetti! Uskomatonta touhua teillä miehillä. Siis nyt oikeasti... mitä IHMETTÄ te kuvittelette saavuttavanne noilla feikkiprofiileilla? Kun joka äijä sellaisen väsää? Turhaan parutte kun naiset eivät vastaa. Ne naiset joille kirjoitatte, ovat muiden miesten feikkejä. Onkohan nettideitissä yhtä ainutta oikeaa naista, vai onko siellä vain miehiä jotka lähettävät massaviestejä toistensa feikkiprofiileille? En ihmettelisi yhtään :D

Halu nähdä aidan toiselle puolelle. Kiinnostaa miltä se touhu näyttää siitä toisesta näkövinkkelistä katsottuna. Itse saavutin sillä sen, että tajusin kuinka turhaa tuo touhu lopulta on. Turha luoda harhakuvitelmia siitä, että pystyisi jotenkin erottumaan tuossa satojen miesten massassa. Turhaa antaa itsellensä jotain väärää toivoa siitä, että tästä matchista voisi seurata jotain.

Feikkejä lienee kuitenkin melko vähän koska ne eivät ole kovin pitkäikäisiä kokeiluja. Tokihan se voi olla totta, että ainoat joilta sitten saa matcheja on miesten feikkejä jotka vetää kaikkiin sydäntä, eli miehenä oikeasti saa sen nolla matchia oikeilta naisilta.

Vierailija kirjoitti:

Ja turhaan te meihet itkette matcheistä, kun itse kelpuutatte kaikki ja naiset tietävät tämän hyvin. Eivät naiset muuta tyyliään siksi että parutte, ihan samoin kuin tekään ette lopeta joka ikisen naisen fanittamista.

Mistä se nainen Tinderissä tietää kuinka monen on kelpuuttanut. Jos ei saa matchejä sillä, että antaa kaikkiin sydäntä, niin miten luule tilanteen kehittyvän jos alkaa valikoimaan niitä naisia heti alkuvaiheessa. 

Kuitenkaan tämä ei ollut se pointti. Pointti oli se, että kuinka moni nainen on Tinderissä vastaavassa tilanteessa. Aika harva. Vastaavasti aika moni mies on siinä tilanteessa. 

Ei voi olla totta!!! Taas yksi feikkitehtailija. Tämä on jotain aivan uskomatonta. Siis te miehet kirjaimellisesti jokainen teette naisen feikkiprofiilin. Tarkoitin aiemmin vitsailla kun sanoin, että te miehet vain kirjoittelette toistenne feikeille. Mutta niinhän se taitaa oikeasti olla.

Vierailija
394/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea tästä ketjusta viestejä, jotka muka on kirjoittanut mies ja jolla ei ole mitään ongelmia Tinderin tai nettideittien kanssa. Kannattaa harjoitella vielä lisää. Ei mene AV-mamman yritys läpi.

Onhan näitä miehiä olemassa. Tunnen itsekkin tällaisen miehen ja vähän välttelenkin seuraa kun ei jaksa kuunnella 24/7 pillujuttuja. Voi olla, että on vähän hidastunut tahti, mutta silloin kun Tinder tuli oli se meno ja jutut vähän tuollaista Axl Smith -osastoa. Naisia tulee kuin liukuhihnalta. 

Vierailija
395/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jatka keskustelua koska meni jauhot suuhun. Kaupungeissa naimaikäisiä miehiä on aivan marginaalinen määrä enemmän kuin naisia. Kun joukosta vähennetään epäkelvot on naisia ja miehiä saman verran. Mistä ihmeen joukosta naiset pystyvät valitsemaan? On matemaattisesti täysin mahdotonta että jokaisella naisella olisi monta miestä joista valita, ei ole.

Sinä ole eri mieltä, kerro miten naiset pystyvät vaikka viidestä miehestä valitsemaan? Jokaiselle naiselle riittää viisi miestä, mahdoton yhtälö. Tai ei ole ollenkaan sillä silloin miehilläkin on keskimäärin viisi naista. Eivät joudu puutteessa elämään.

Entä kun naisista vähennetään valantehneet ikisinkut ja huippu-uroiden sivusuhteet? Ja molemmista sukupuolista vakisuhteessa olevat? Onko miehiä sitten neljä vai viisi kertaa enemmän?

Kun miehistä vähennetään juopot, narkit, työttömät, rikolliset, luonnehäiriöiset ja surkimukset on vapaita naisia enemmän kuin vapaita miehiä. Se että naiset tahtovat varattuja miehiä johtuu siitä että joku nainen on ne jo hyväksi todennut, ovat sisäänajettuja.

Koitatko siis sanoa, että naisilla ei ole itsellään kykyä arvioida miehen hyvyyttä? Se, että mies on suhteessa ei tarkoita sitä, että hän olisi hyvä mies. 

Mikä työttömässä miehessä on kamalaa? Etsitkö itsellesi elättäjää? 

Työttömät miehet etsivät itselleen elättäjää, eikä ainakaan minua kiinnosta sellaiseksi ryhtyä. -eri

Aika harva mies haluaa elää naisen rahoilla, eikä siihen ole mitään tarvetta, koska Suomessa saa niin hyvät tuet. Toisekseen työttömyys ei ole mikään pysyvä tila jos miehellä on kaikki kunnossa ja on siten kykenevä tekemään työtä. Itse olen tällä hetkellä työtön ja minulla on säästöjä enemmän kuin monella työssäkäyvällä. 

Todella moni mies haluaa elää naisen rahoilla, se vain on tabu tässä yhteiskunnassa. Ottaisit sinäkin mielelläsi rikkaan naisen. Itse tunnen kolme miestä, jotka elävät naisen rahoilla. Yksi on työtön, joka sanoo haluavansa töitä mutta ei tee mitään töitä saadakseen. Yksi ei ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Elää n. 30 vuotta vanhemman naisen siivellä.

Yksi työtön mies alkoi kolmansilla treffeillä vihjailla minulle yhteen muutosta, koska hänellä ei ollut enää varaa maksaa omasta asunnostaan. Eli täyttä puppua on väitteesi, että miehet eivät muka etsi elättäjää.

Tottakai niitäkin miehiä on olemassa, mutta en usko, että tuollainen mies läpäisee muutenkaan seulaa. Eli se työttömyys ei ole siinä se tekijä, jonka perusteella mies tulisi hylätä, vaan esimerkiksi se, että koittaa hyötyä toisesta. 

Ja en, minä en haluaisi varakasta naista, koska en halua elää toisen rahoilla, enkä halua, että kukaan elää minun rahoillani. Kulut laitetaan puoliksi ja molemmat tekee omilla rahoillaan mitä haluavat. Jos nainen olisi varakas, niin minulla ei olisi varaa elää sitä elintasoa, jollaista hän mahdollisesti haluaa ylläpitää. Toki jos hänelle ei ole ongelma elää minun elintasollani, niin silloin varakas toki kelpaisi. 

Toisaalta voisin kyllä muuttaa hänen ostamaan asuntoonsa tai taloonsa ja maksaa oman osuuteni vastikkeesta ja juoksevista kuluista sekä vähän ylimääräistä esimerkiksi ruokakuluissa. 

Miten niin ei läpäise seulaa? Etkö lukenut mitä kirjoitin? Kolme miestä sai naisen elättäjäkseen. Se mies, jonka siipeily-yrityksille en lämmennyt, oli juuri eronnut. Veikkaan että nainen oli maksajana siinä suhteessa ja vaikkaan myös, että tuolla miehellä ei kauan kestä ennen kuin löytää jonkun toisen maksamaan. Yhteydenpito loppui nimittäin kuin seinään, kun hän huomasi etten innostunut yhteen muutto-ajatuksesta. Sinä kyllä innostuit selvästi ajatuksesta päästä naisen asuntoon puoli-ilmaiseksi. Ja ihan olisit valmis maksamaan "vähän ylimääräistä" ruokakuluissa. Sinun kuuluisi maksaa niistä kaksi kolmannesta joka tapauksessa, kun tavallinen mies syö tuplasti sen mitä tavallinen nainen.

Ei tarvitse kauan näköjään kaivella, niin joka miehestä löytyy halua elää naisen rahoilla. Vaikka suureen ääneen muuta julistetaan.

Läpäise kunnollisen miehen seulaa. Se, että läpäisi noiden naisten heikon arvioinnin ei tarkoita sitä, että olisi läpäiseet esimerkiksi minun seulaani. Toisekseen ehkä noille naisille siipeily oli ihan ok, mutta ymmärrettävästi se ei ole sitä kaikille.

Ruokakulut riippuu täysin siitä mitä syö. Miehet syövät enemmän, mutta monet naiset syövät kaikkea erikoista siinä määrin, että hinta on suurinpiirtein sama loppujen lopuksi. 

Miehet ovat niitä jotka haluavat sisäfilettä, nainen tyytyy paljon helpommin jauhelihaan. Ja jos se kerran on "erikoista" mitä naiset syövät, se on sama kuin harvinaista. Eli ei kovin moni nainen elä pelkillä erikoisruoilla.

Ja mistä päättelet että noille naisille siipeily olisi OK? Mies elää naisen rahoilla koska mies haluaa. Mielenkiintoista, että kippaat syyn naisten niskaan.

Vierailija
396/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta!!! Taas yksi feikkitehtailija. Tämä on jotain aivan uskomatonta. Siis te miehet kirjaimellisesti jokainen teette naisen feikkiprofiilin. Tarkoitin aiemmin vitsailla kun sanoin, että te miehet vain kirjoittelette toistenne feikeille. Mutta niinhän se taitaa oikeasti olla.

Naisena se tinderöinti on niin helppoa, että tämmöisiä asioita ei varmaan tule mietittyä, ja ehkä se tuntuu jopa huvittavalta. En usko, että ne miehetkään joilla se tinderöinti tuottaa älyttömästi tulosta ajattelee asiaa. Tinder on kuin verho jonka taakse laitetaan aina oma kuva ja odotettaan, että josko sieltä verhon takaa näytettäisiin peukkua. Kun on tarpeeksi sujautellut omia kuvia sinne verhon taakse, alkaa tehdä mieli kurkistaa miltä se näyttää toiselta puolen katsottuna. Kovin toisenlaiseltahan se näyttää. 

Vierailija
397/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jatka keskustelua koska meni jauhot suuhun. Kaupungeissa naimaikäisiä miehiä on aivan marginaalinen määrä enemmän kuin naisia. Kun joukosta vähennetään epäkelvot on naisia ja miehiä saman verran. Mistä ihmeen joukosta naiset pystyvät valitsemaan? On matemaattisesti täysin mahdotonta että jokaisella naisella olisi monta miestä joista valita, ei ole.

Sinä ole eri mieltä, kerro miten naiset pystyvät vaikka viidestä miehestä valitsemaan? Jokaiselle naiselle riittää viisi miestä, mahdoton yhtälö. Tai ei ole ollenkaan sillä silloin miehilläkin on keskimäärin viisi naista. Eivät joudu puutteessa elämään.

Entä kun naisista vähennetään valantehneet ikisinkut ja huippu-uroiden sivusuhteet? Ja molemmista sukupuolista vakisuhteessa olevat? Onko miehiä sitten neljä vai viisi kertaa enemmän?

Kun miehistä vähennetään juopot, narkit, työttömät, rikolliset, luonnehäiriöiset ja surkimukset on vapaita naisia enemmän kuin vapaita miehiä. Se että naiset tahtovat varattuja miehiä johtuu siitä että joku nainen on ne jo hyväksi todennut, ovat sisäänajettuja.

Koitatko siis sanoa, että naisilla ei ole itsellään kykyä arvioida miehen hyvyyttä? Se, että mies on suhteessa ei tarkoita sitä, että hän olisi hyvä mies. 

Mikä työttömässä miehessä on kamalaa? Etsitkö itsellesi elättäjää? 

Työttömät miehet etsivät itselleen elättäjää, eikä ainakaan minua kiinnosta sellaiseksi ryhtyä. -eri

Aika harva mies haluaa elää naisen rahoilla, eikä siihen ole mitään tarvetta, koska Suomessa saa niin hyvät tuet. Toisekseen työttömyys ei ole mikään pysyvä tila jos miehellä on kaikki kunnossa ja on siten kykenevä tekemään työtä. Itse olen tällä hetkellä työtön ja minulla on säästöjä enemmän kuin monella työssäkäyvällä. 

Todella moni mies haluaa elää naisen rahoilla, se vain on tabu tässä yhteiskunnassa. Ottaisit sinäkin mielelläsi rikkaan naisen. Itse tunnen kolme miestä, jotka elävät naisen rahoilla. Yksi on työtön, joka sanoo haluavansa töitä mutta ei tee mitään töitä saadakseen. Yksi ei ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Elää n. 30 vuotta vanhemman naisen siivellä.

Yksi työtön mies alkoi kolmansilla treffeillä vihjailla minulle yhteen muutosta, koska hänellä ei ollut enää varaa maksaa omasta asunnostaan. Eli täyttä puppua on väitteesi, että miehet eivät muka etsi elättäjää.

Tottakai niitäkin miehiä on olemassa, mutta en usko, että tuollainen mies läpäisee muutenkaan seulaa. Eli se työttömyys ei ole siinä se tekijä, jonka perusteella mies tulisi hylätä, vaan esimerkiksi se, että koittaa hyötyä toisesta. 

Ja en, minä en haluaisi varakasta naista, koska en halua elää toisen rahoilla, enkä halua, että kukaan elää minun rahoillani. Kulut laitetaan puoliksi ja molemmat tekee omilla rahoillaan mitä haluavat. Jos nainen olisi varakas, niin minulla ei olisi varaa elää sitä elintasoa, jollaista hän mahdollisesti haluaa ylläpitää. Toki jos hänelle ei ole ongelma elää minun elintasollani, niin silloin varakas toki kelpaisi. 

Toisaalta voisin kyllä muuttaa hänen ostamaan asuntoonsa tai taloonsa ja maksaa oman osuuteni vastikkeesta ja juoksevista kuluista sekä vähän ylimääräistä esimerkiksi ruokakuluissa. 

Miten niin ei läpäise seulaa? Etkö lukenut mitä kirjoitin? Kolme miestä sai naisen elättäjäkseen. Se mies, jonka siipeily-yrityksille en lämmennyt, oli juuri eronnut. Veikkaan että nainen oli maksajana siinä suhteessa ja vaikkaan myös, että tuolla miehellä ei kauan kestä ennen kuin löytää jonkun toisen maksamaan. Yhteydenpito loppui nimittäin kuin seinään, kun hän huomasi etten innostunut yhteen muutto-ajatuksesta. Sinä kyllä innostuit selvästi ajatuksesta päästä naisen asuntoon puoli-ilmaiseksi. Ja ihan olisit valmis maksamaan "vähän ylimääräistä" ruokakuluissa. Sinun kuuluisi maksaa niistä kaksi kolmannesta joka tapauksessa, kun tavallinen mies syö tuplasti sen mitä tavallinen nainen.

Ei tarvitse kauan näköjään kaivella, niin joka miehestä löytyy halua elää naisen rahoilla. Vaikka suureen ääneen muuta julistetaan.

Jos nainen haluaa ostaa asunnon, johon minulla ei ole varaa ja haluaa minun muuttavan sinne kanssaan, niin miten nainen siinä muka häviää, että sinne muutan? Juoksevat kulut tosiaankin puolitetaan, joten hän saa apua vastikkeen maksuun. Lainanlyhennyksiin en tietenkään puutu, kun en asuntoa omista. Asunnon arvo myös nousee, joten hän voittaa entisestään. 

Sujuvasti suunnittelit siipeilysi. Puolet vastikkeesta on ehkä viidesosa siitä, mitä joutuisit maksamaan vuokraa. Ja juoksevat kulut puolitetaan, oletpa avokätinen. Suostut maksamaan puolet kuluista, jotka läsnäolosi tuplaa. Eikä siipeilysi kyllä asunnon arvoa nosta. Täällä palstalla käytetään kaltaisistasi nimitystä "lompakkoloinen".

Jaa että työtön mies ei siis halua elää naisen rahoilla? Hah.

Vierailija
398/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena se tinderöinti on niin helppoa, että tämmöisiä asioita ei varmaan tule mietittyä, ja ehkä se tuntuu jopa huvittavalta. En usko, että ne miehetkään joilla se tinderöinti tuottaa älyttömästi tulosta ajattelee asiaa. Tinder on kuin verho jonka taakse laitetaan aina oma kuva ja odotettaan, että josko sieltä verhon takaa näytettäisiin peukkua. Kun on tarpeeksi sujautellut omia kuvia sinne verhon taakse, alkaa tehdä mieli kurkistaa miltä se näyttää toiselta puolen katsottuna. Kovin toisenlaiseltahan se näyttää. 

"Jopa huvittavalta"? Etkö siis itse pidä tuota touhuasi idiootin hommana? Luuletko että on olemassa joku joka ei pidä?

Vierailija
399/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nämä "tavalliset" miehet tuppaavat tähtäämään vääriin naisiin (ts anteeksi nyt vaan mutt itseään selkeästi paremmannäköisiin). Rimaa alas niin ei tule enää niitä jatkuvia pakkeja.

Vierailija
400/652 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jopa huvittavalta"? Etkö siis itse pidä tuota touhuasi idiootin hommana? Luuletko että on olemassa joku joka ei pidä?

Voi se huvittavaa ollakkin mutta järkevää kuitenkin kun pystyy asian noin selvästi todistamaan naisten paskapuheiden kuuntelun sijaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi