Axl Smith julkaissut uhrina/marttyyrina saamiaan uhkausviestejä! :
http://m.iltalehti.fi/viihde/201702282200078225_vi.shtml Taitaa olla viimisen päälle hupiukko tämä Smith! :D
Kommentit (38)
Eikö tuo oikeasti tajua jo olla hiljaa? :D
Missä nuo kuvakaappaukset nähtävissä?
Uhri Axl-parka ei osaa lopettaa itsensä ampumista jalkaan. Joku voisi postata Axlille valitut palat naisten kohtaamasta huorittelusta.
Täysi narsisti! Kokee itse olevansa uhri. Nuo hashtägit jo kertoo ajatuksenjuoksusta. Ei taida oikeasti hahmottaa tekojen ja seurauksien välistä suhdetta. Vähän veikkaan, että nämä käsitellyt salakatselut eivät tosiaankaan jää jätkän viimeisiksi häröilyiksi.
Axlin salakatselut pientä verrattuna tappouhkauksiin jne.
oisko Trevor Byron lähettäny ne viestit?
Mullon tällainen sukulainen, joka ensin vainoaa,valehtelee, herjaa, solvaa, varastaa, ja kun joku uhreista saa mittansa täyteen ja räjähtää oikeutetusti hänelle...alkaa ulina ja uhrinäyttely siitä miten kamalia syytöksiä hän saa osakseen ja miten kauheita hänelle ollaan jne. Muut "vainoaa" häntä yms. mitä tahansa, että hän on nyt se uhri.
Vaikka keksii ne jutut jos muuten ei sa sympatiaa ihmisiltä jotka ei tiedä asian laitaa.
Ja nyt haukkuu median... On se vekkuli.
Mä en usko, että toi kaveri ymmärtää olla edes pahoillaan touhuistaan. - Tuokin päivitys kertoo vain sen, että "voi voi, kuinka minä nyt joudun kärsimään tästä kaikesta" - Viis niistä muista tilanteeseen syyttömistä tai siitä, miksi nuo uhkaukset hänelle tulevat ylipäätään. Rikosilmoitus on tehtävä uhkailusta, mutta kohteliasta olisi kuitenkin pysyä poissa julkisuudesta. Itse aiheutettua, kun kerran on.
On mun mielestä tappouhkaukset kyllä asiattomia. Samoin kaikki pahoinpitelyuhkaukset.
Toi on noille niin tyypillistä. Itse ollaan uhreja vaikka juuri napsahtanut yli vuosi linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen FB-profiili.
Ei oo FB:tä
Kännykällä ei näe niitä uhkausviestejä, koska tekstiä ei pysty suurentamaan. Voisko joku kopsata tähän?
"Artist, Creative Director, Philanthropist yrityksessä Axl Smith" näin kuvailee itseään. Katotaan lisääkö: tuomittu rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Toi on noille niin tyypillistä. Itse ollaan uhreja vaikka juuri napsahtanut yli vuosi linnaa.
Linnaa? Kenelle?
Toi sähköposti on todella sairas. En ole millään tapaa Axlin puolella, mutta se ei poista tuon viestin hirveyttä. Täysin asiatonta ja sairasta.
jos on uhkailtu niin oikeuteen. taitaa vaan olla joku axlin sivupersoona taas uhkailemassa itseään.