Ärsyttää kun nainen ei kerro miten trangiaa käytetään!
Minä olen kumminkin se lies talossa ja erä henkisenpi niin minun pitäisi osata nämä selviytymistaidot paremmin. Miten saan naiseni kertomaan minulle tai kertokaa te minulle miten se toimii!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sivarihomppelin ei kannata alkaa trangialla leikkimään. Keskity sinä neiti vaan sushin pöpöttämiseen siellä Punavuoressa.
Asumme Kiuruvedellä.
Aloittaja
Enkä sitten kaikille tiedoksi ole homo!
Aloittaja
Ap, jätä ne eräjormailut naiselles, ystävän neuvo :D
Vaaratilanteen uhatessa ap puolustaa naistaan trangialla:) Osta mielummin kuulapyssy ja opettele ampumaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Enkä sitten kaikille tiedoksi ole homo!
Aloittaja
Se tästä vielä puuttuiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vaaratilanteen uhatessa ap puolustaa naistaan trangialla:) Osta mielummin kuulapyssy ja opettele ampumaan sillä.
Meillä on jo metsästyskivääri tai sellainen pyssy.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Mutta eipä taida naisesi anaali lupaa koskea aseisiin. Ja ihan syystä, suojelee sinua itseltäsi, tumpelot ja kokemattomat tohelot ampuu varpaat ja pilinsä muusiksi.
Ihan oman turvallisuutesi vuoksi on parempi että naisesi virittää sinulle keittimen. Sinä voit vaikka sitten hämmentää ruokaa. Näin pääsette molemmat osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AloittajaMutta eipä taida naisesi anaali lupaa koskea aseisiin. Ja ihan syystä, suojelee sinua itseltäsi, tumpelot ja kokemattomat tohelot ampuu varpaat ja pilinsä muusiksi.
Anaali:)
Kertokaa nyt miten sitä käytetään.
Aloittaja
Voisitko vähän tarkentaa?
Aloittaja