Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kauhea äiti mutta ärsyttää kun lapsi tulee tukiperheessä kotiin aiottua aikaisemmin

Vierailija
27.02.2017 |

Sillä on koti-ikävä. Olin oikeasti odottanut että saisin olla itekseni. Lapsi on kouluikäinen ja olis kyllä kaksi yötä pärjännyt ihan hyvin muualla, mutta en kai voi sanoa mitään, kun tukiperheen äidin mielestä lasta ei kannata toista yötä pitää jos liikaa ilmaisee koti-ikävää. Toisaalta ei kai sen siellä ole hyvä olla, jos ei tukiperhe osaa rauhoittaa ja olla määrätietoinen. Huokaus...

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahva ihminen, joka pn pystynyt kasvattamaan lapset ilman tukea. Siitä kunnioitusta! Kaikki eivät siihen pysty, ja lapset voidaan joutua huostaanottamaan tai sijoittamaan jos ei ole apua ajoissa.

Vierailija
162/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvä, älkääkä arvostelko apua tarvltsevia äitejä! Äidit täällä syyllistää muita äitejä. Tue toista, älä syyllistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ryyppää, vaan olen pitkäaikaissairas. Lapsen ollessa siellä oon nukkunut ja käynyt uimassa. Ap

Kannattiko sitten ryhtyä äidiksi ollenkaan?

Vierailija
164/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan syystä ap on saanut tukiperheen. En usko että olet huono äiti, vaan et saanut tarvitsemaasi lepoa. Tukiperheen on vaikea lasta kieltää kotiin palaamastakaan jos kovin vaatii. Lähde tosiaan johonkin muualle niinkuin joku ehdottikin. Tai väitä lähteväsi, jos ei ole varaa.

Vierailija
165/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoit kuitenkin tehdä pentusi, ei vaivannut väsymys eikä mikään muukaan mutta nyt et sitten jaksa sitä tuotostasi itse hoitaa etkä huolehtia siitä kun se pitää saada tyrkätä toisten riesaksi. Olet saastaa äidiksi. Mutta senhän sinä jo tiesitkin. 

Vierailija
166/166 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ryyppää, vaan olen pitkäaikaissairas. Lapsen ollessa siellä oon nukkunut ja käynyt uimassa. Ap

Kannattiko sitten ryhtyä äidiksi ollenkaan?

Onko täällä yli-ihminen joka osaa uhmata sairauksia ja onnettomuuksia? Lehdistö ja tutkijat paikalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä