Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää parturi-kampaamoa Jyväskylässä

Vierailija
23.02.2017 |

Tarkoituksena olisi värjäyttää hiukset mutta en oikein tiedä minne kannattaisi mennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hyvä, mutta muistan joskus nähneeni siellä "Monsieur Pekka" nimisen liikkeen :DD

Vierailija
2/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjatukka! Eksyin tuonne vähän vahingossa ja olin tyytyväinen tulokseen. Hintakaan ei ollut paha, pesu ja leikkaus oli alle neljäkymppiä

Itse kun otin pelkän leikkauksen niin en tosin osaa sanoa onko hyvä värjääjä. Tuo sijaitsee siinä voionmaan lukiota vastapäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://unikhair.fi/

"Kaikilla palveluillamme 100% tyytyväisyystakuu."

Mitä ikinä tarkoittaakaan. Korjaavat kenties ilmaiseksi, jos on valitettavaa?

Vierailija
4/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten siellä päin taka-aasialaisia jotka monta vuotta juoksevat miesasiakkaan perässä kun eivät tajua kuinka pieleen parturinaikkosen iskuyritys meni? sellainen tarjoaa jopa puhelimessa poikalasta, huutelee kurkkunsa käheäksi korttelissa "rakkaiudestaan" miesasiakkaalle, kun tämä käy viereisessä lounaspaikassa. kaatuilee kovasti kun juoksee keskikaupungilla miesasiakkaan perässä; kinuski kavereihin ottaa yhteyttä kun huomaa että mies on joskus erehtynyt käymään taka-aasialaisessa ... kahvilassa. "Mä RAKASTAN SUA, etunimi". pyörii kuin iilimato miehessä kiinni muttei kommunikointiin taivu,tyhmyyttään. ei kykene edes selvittämään häirintäänsä, saatikka pitämään saksia käsissää, niin kipsissä on. ja siitä seuraa sitten itkut jossa itkee koko kinuskitalo.

Vierailija
5/5 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verstas ja siellä lähes kuka tahansa. Luulen, että parhaiten värjää Anu. Ei ole halpa paikka mutta erittäin hyvä!