Haittaako naisia, jos nelikymppisellä miehellä on kivikova seisokki?
Palstalla kun ollaan yleensä sitä mieltä, että jo +30v-ikäisillä on erektio hieman pehmennyt. Oma vehkeeni on kuin terästä seisoessaan, onko se ongelma?
Kommentit (8)
Miksi se olisi ongelma? Kova se olla pitääkin
Miksi se haittaisi? 40 v ( +-pari vuotta )on mies juuri parhaassa iässä. Itsekin täytin hiljattain 40 ja seksi on parempaa kuin koskaan.
Kova sen olla pitää.
Ööö, ei kai se nyt mitään haittaa, päinvastoin. Mutta jos sua haittaa, niin älä huoli, kohta ne kovat ajat on ohi, ei mene enää kuin max. 10 v.
Haittaa, paras on sellainen lötkö puolijäykkä.
Mun rakastaja on 58 v ja kivikoca seisokki hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 56v. Ja on kova kun kivi
Juurikin näin. itse olen 52v. mies, seisokki ei ole kyllä pehmentynyt nuoruusvuosista vielä yhtään, enkä ole mikään ns. itsestään hyvää huolta pitävä. Tupakkaa menee, alkoakin ihan riittävästi ja ylipainoakin löytyy sopivasti.
TYhmä naikkonen huutelee jatkuvasti "väärä mies minulle", seurailee ja häiriköi muutenkin. miksi sitten kitisee peräsää kun lukiolaistyttönenkin halusi antaa piirakkaansa ohikulkiessa (vaikkei edes kysytty).
Kourallinen teinejäkin muuten huomasi Kampissa että taka-aasialaisesta parturista ollaan jakamassa miesasiakkaalle (joka ei edes halua seuraasi),
Tätä on kiva varmaan siellä pohdiskella; kiva ei-seuraasi haluava mies kuitenkin on riisiisi välissä. tyhmä, todella siis sika tyhmä naikkonen ei edes tajua miten pieleen epätoivoinen iskuyritys jatkuvine häirintöineen johtaa. Haluat siis miehen (ja kilpailevien yrittäjien) vihat silmillesi koska olet niin super tyhmä.