Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naisia, jos nelikymppisellä miehellä on kivikova seisokki?

Vierailija
23.02.2017 |

Palstalla kun ollaan yleensä sitä mieltä, että jo +30v-ikäisillä on erektio hieman pehmennyt. Oma vehkeeni on kuin terästä seisoessaan, onko se ongelma?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYhmä naikkonen huutelee jatkuvasti "väärä mies minulle", seurailee ja häiriköi muutenkin. miksi sitten kitisee peräsää kun lukiolaistyttönenkin halusi antaa piirakkaansa ohikulkiessa (vaikkei edes kysytty).

Kourallinen teinejäkin muuten huomasi Kampissa että taka-aasialaisesta parturista ollaan jakamassa miesasiakkaalle (joka ei edes halua seuraasi),

Tätä on kiva varmaan siellä pohdiskella; kiva ei-seuraasi haluava mies kuitenkin on riisiisi välissä. tyhmä, todella siis sika tyhmä naikkonen ei edes tajua miten pieleen epätoivoinen iskuyritys jatkuvine häirintöineen johtaa. Haluat siis miehen (ja kilpailevien yrittäjien) vihat silmillesi koska olet niin super tyhmä.

Vierailija
2/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ongelma? Kova se olla pitääkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se haittaisi? 40 v ( +-pari vuotta )on mies juuri parhaassa iässä. Itsekin täytin hiljattain 40 ja seksi on parempaa kuin koskaan.

Kova sen olla pitää.

Vierailija
4/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, ei kai se nyt mitään haittaa, päinvastoin. Mutta jos sua haittaa, niin älä huoli, kohta ne kovat ajat on ohi, ei mene enää kuin max. 10 v.

Vierailija
5/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 56v. Ja on kova kun kivi

Vierailija
6/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, paras on sellainen lötkö puolijäykkä. 

Vierailija
7/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja on 58 v ja kivikoca seisokki hänelläkin.

Vierailija
8/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 56v. Ja on kova kun kivi

Juurikin näin. itse olen 52v. mies, seisokki ei ole kyllä pehmentynyt nuoruusvuosista vielä yhtään, enkä ole mikään ns. itsestään hyvää huolta pitävä. Tupakkaa menee, alkoakin ihan riittävästi ja ylipainoakin löytyy sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan