Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies

Vierailija
23.02.2017 |

Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(

Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lukitseminen lasketaan raiskaukseksi

Mä teen välillä näin jos haluan miehen tulevan sisälleni, kun yleensä yhteisestä ymmärryksestä tulee jonnekkin muualle koska kestää ikuisuus ennen kun saan kaiken sperman ulos mutta joskus haluan hänen tulevan sisälleni jolloin ilmaisen asian noin. Tosin emme yritä saada lasta ja minulla on kierukka. Raiskaanko minäkin siis miestäni säännollisin väliajoin?

No et, musta ihan normaalia toimintaa josta varmaan suurin osa miehistäkin tykkää, vai mitä miehet?

Vierailija
162/195 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin kuvottava olo tuosta kirjoituksesta. Kai ymmärrät, että vapaaehtoisestikin aloitetun seksin jatkaminen väkisin on raiskaus ja Suomen lain mukaan rikos. Myös avioliitossa. Ja se ei ole ainakaan lieventävä asianhaara, että raiskaus on tehty lisääntymistarkoituksessa. Tämän pitäisi olla jokaiselle ihan itsestään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain luvan kanssa otatuttaa kierukan pois. En puhunut kovin paljoa että kuinka haluan vauvaa. Mies halusi suhteen alussa ja siksi menin naimisiin kin. Ei vaan kertonut mulle että on mieli vaihtunut. Tultuani raskaaksi muutamien vuosien kuluttua niin sehän oli shokki. Tein selväksi että tämä oli viimeinen mahdollisuus ota tai jätä. Ero tuli mutta vuosia myöhemmin. Lapsi on erittäin rakas miehelleni vaikka on kolme muuta lasta.

Vierailija
164/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapanen kirjoitti:

Ehkä miehesi haluaa toisen ja kolmannen lapsen eri naisen kanssa.

Ei mies valikoi KENEN kanssa lapsia vaan mies ei halua lapsia ollenkaan.

Vierailija
165/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap:n tilanteessa, biologinen kello tikittäisi ja mies luvannut yrittää vauvaa niin en todellakaan päästäisi siittiöitä karkuun.

Vierailija
166/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain luvan kanssa otatuttaa kierukan pois. En puhunut kovin paljoa että kuinka haluan vauvaa. Mies halusi suhteen alussa ja siksi menin naimisiin kin. Ei vaan kertonut mulle että on mieli vaihtunut. Tultuani raskaaksi muutamien vuosien kuluttua niin sehän oli shokki. Tein selväksi että tämä oli viimeinen mahdollisuus ota tai jätä. Ero tuli mutta vuosia myöhemmin. Lapsi on erittäin rakas miehelleni vaikka on kolme muuta lasta.

Miun on vaikea ymmärtää, et mitähän näiden teidän miesten päässä on liikkunut ja mitä kiksejä ne siitä saa? Näyttää ensin  vaimolle vihreää valoa et joo,  voit lopettaa sen ehkäisyn, mutta kun vaimo alkaa odottaa lasta, niin se on mailmanlopun paikka. Tai sitte alkaa kaikenlainen muu pelleily niinkus ap:n miehellä. Jos miun ukkoin käyttäytyis noin, niin olis kyllä pian ulkoruokinnassa. Mies se on näissä joka käyttää vaimoaan hyväksi.

Vierailija
167/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han ei missään vaiheessa vastannut siihen että mitä mies kertoo keskeytyksen syyksi.

Ap: Haluatko varmasti vauvan?

Mies: Tottakai.

Ap: Miksi sitten et laske sisään?

Mies: Öööhh tota...

Siis miksi AP ei vaadi mieheltään vastausta? Keittiöpsykologina sanoisin että Ap pelkää että sitten jos saa ns. suoran vastauksen mieheltä, niin totuus paljastuu. Mies joutuu kertomaan että on muuttanut mielensä ja Ap ei tätä halua kuulla, toivoo vaan että saa miehen nalkkiin sitä ennen rukoilijasirkkataktiikallaan.

Vierailija
168/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan lukenut mitään näin outoa (omalla tavallaan, jopa sairasta.) Miehesi ei selvästikään halua uutta lasta. Keskustelkaa.

Vierailija
169/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän yrittänyt kertoa, mutta hän on vastanut väärin. Pitkien uuvuttavien keskustelujen jälkeen mies on kuitenkin järkiintynyt haluamaan lapsen. Järkiintymistä einvoi enää perua, tai muuttaa, koska hänhän lupasi jo.

"Minä löydän kyllä jonkun, jonka kanssa teen tousen lapsen. onko halukkaita"

Vierailija
170/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muuttui tylsä päivä hauskaksi kun tulin kattomaan äitien sekoiluja tälle palstalle :D voi vittu,oikeeta väkisin siementämistä!! Hae oikeesti kierukka tai jotain ja vie ukkos siemenjohdinten katkaisuun, tuommoset ei lapsia tartte eikä ansaitse, sinäkin väkisin yrität toista isäksi vaikka toinen ei halua...luoja,täällä on jo maaillmassa liikaa lapsia kärsimässä huonoista vanhemmista, hulluinta mitä oon aikoihin lukenu vaikka onkin julkaistu tällä palstalla!!

Tää lähti jakoon välittömästi...miten jotkii oin tyhmät osaa edes hengittää? Pliis älkää tehkö enää lapsia...

Vierailija
171/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä taattua av-kamaa, ei tämä palsta petä koskaan! Ap häipyi vissiin jo monta sivua sitten, kun loukkaantui kommenteista, vaikka esimerkiksi epäilyt mielenterveydestä ovat ihan aiheellisia.

Vierailija
172/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas! Et tämmöinen stoori. Mun on ainakin vaikea päättää, ettäkö kuka sen on tämän tarinan huijari ja kuka uhri. Jotenkin vaan mutu-tuntumalla sympatiat menee tuolle naiselle.

Vierailija
173/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena että sen lapsen saa alulle minkä tahansa miehen kanssa jos oma ukko kerran on luistanut sopimuksesta ei kai sinunkaan tarvitse pitää omasta kiinni?

Vierailija
174/195 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaessani torstai iltana tämän aloituksen pettyneenä  ja kovasti harmissaan kuukautisteni taas päivälleen alettua, en arvannut millaisia tunteita se voi herättää. Etenkin tuo samani kielteinen palaute ja jopa vähä-älyiseksi leimaaminen ihmetytti. Vaikka silloin torstaina itkeä tuhersin vastauksillenne ja päätin, että en palaa enää alkamaani ketjua kommentoimaan, niin tässä sitä ollaan. 

Menkat ovat lopuillaan ja pettymyskin pikkuhiljaa laantuu ja on vaihtumassa uuden mahdollisuuden odotukseen tässä kierrossa.

En ole ollenkaan sellainen nainen, kuin mitä pahimmissa kuvitelmissanne olette tänne vastauksiinne kirjoitelleet. Tottakait ne vauva-asiat raksuttaa pääkopassa ja tuo oma ikänikin, mutta koetan olla niistä liikaa miehelle puhumasta. Ei mies ole minulle suutunut noista kerroista, kun hänet käsin ja jaloin lukitsin itseäni vasten ja hoidin asian finaaliin lantiopohjani lihaksilla. Luulen, että mies jopa nautti siitä. Ainakin tuo höpötti sen jälkeen jotain tänne toistettavaksi sopimatonta.

Tä llä kertaa en jaksa muuta, koska aamulla pitää taas lähtä töihin, mutta voi olla, että vielä palaan, tai sitte en.

>>>>> Ap.

Vierailija
175/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,täytyyhän sun nyt ymmärtää tämä:

Jos miehesi jatkaa tuota ampumista muualle kuin sisällesi= et tule raskautumaan,koska ikäsi muutenkin vaikuttaa raskautumiseesi.Miehesi ei halua enää uutta lasta,vaikka väittää muuta.Ei vain halua aiheuttaa riitaa.

Jos jatkat tuota lukitsemista= Huijaat miehesi saamaan lapsen,koska mahdollisesti raskaudut. Teillä seksikerrat vähenee varmasti juuri oviksen aikaan,koska kyllä mieskin osaa laskea kierron puolivälin.Se nyt ei ole mitään rakettitiedettä.Tänne on sitten turha tulla itkemään,kun mies ei haluakaan osallistua vaivan hoitoon,vaikka " yhdessä" päätitte haluta vielä lapsen.

Vierailija
176/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaessani torstai iltana tämän aloituksen pettyneenä  ja kovasti harmissaan kuukautisteni taas päivälleen alettua, en arvannut millaisia tunteita se voi herättää. Etenkin tuo samani kielteinen palaute ja jopa vähä-älyiseksi leimaaminen ihmetytti. Vaikka silloin torstaina itkeä tuhersin vastauksillenne ja päätin, että en palaa enää alkamaani ketjua kommentoimaan, niin tässä sitä ollaan. 

Menkat ovat lopuillaan ja pettymyskin pikkuhiljaa laantuu ja on vaihtumassa uuden mahdollisuuden odotukseen tässä kierrossa.

En ole ollenkaan sellainen nainen, kuin mitä pahimmissa kuvitelmissanne olette tänne vastauksiinne kirjoitelleet. Tottakait ne vauva-asiat raksuttaa pääkopassa ja tuo oma ikänikin, mutta koetan olla niistä liikaa miehelle puhumasta. Ei mies ole minulle suutunut noista kerroista, kun hänet käsin ja jaloin lukitsin itseäni vasten ja hoidin asian finaaliin lantiopohjani lihaksilla. Luulen, että mies jopa nautti siitä. Ainakin tuo höpötti sen jälkeen jotain tänne toistettavaksi sopimatonta.

Tä llä kertaa en jaksa muuta, koska aamulla pitää taas lähtä töihin, mutta voi olla, että vielä palaan, tai sitte en.

>>>>> Ap.

Ap, olet juuri sellainen nainen joka yrittää painostaa miehen isyyteen vaikka muuta yrität selittää. Myönnät itsekin että välttelet vauva-asiasta puhumista miehesi kanssa. Miksi ihmeessä asiasta puhumista pitäisi vältellä, jos kerran molemmat haluaa vauvan!? Vauvan hankkiminen on niin iso asia, ettei sitä pitäisi puhua avoimesti. Etkä ole saanut vieläkään vastattua siihen mitä mies sano keskeyttämisen syyksi. Sen sijaan kysyt AV:lla vinkkejä sihen, miten saisit miehen haksahtamaan ja tulemaan loppuun saakka. Herää jo Ap, olet saanut täällä tällaisia viestejä koska toimintasi on kirjoittajien mielestä oksettavaa!!!

Vierailija
177/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>>>> Ap.

Vauvan hankkiminen on niin iso asia, ettei sitä pitäisi puhua avoimesti. Etkä ole saanut vieläkään vastattua siihen mitä mies sano keskeyttämisen syyksi. Sen sijaan kysyt AV:lla vinkkejä sihen, miten saisit miehen haksahtamaan ja tulemaan loppuun saakka. Herää jo Ap, olet saanut täällä tällaisia viestejä koska toimintasi on kirjoittajien mielestä oksettavaa!!!

En nyt oikein ymmärrä, miksi vauvan hankinnasta ei pitäis puhua avoimesti? Mun mielestä siitä pitäis  pitäis puolisoitten puhua nimen omaan keskenään. Ei kuitenkaan niin, että vauva yrityksen alettua nainen onkin koko ajan höpöttämässä miehen korvaan misssä päivässä kuukautis kiertoa mennään ja merkailemassa  miehen kalenteriin milloin pitää olla valmiina heppi ojossa. Se on varmin tapa saada mies takalukkoon ja eiköhän tässäkin tapauksessa ole jostain sellaisesta kysymys.

Vierailija
178/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on kokemusta miehistä, että ainoa syy, miksi ne haluavat keskeytettyä yhdyntää, on raskaudenpelko. Ainakaan itse en ole vielä törmännyt sellaiseen, joka ei yhdynnässä haluaisi jatkaa loppuun saakka, jos estettä ei ole. Ja jos kyseessä vakisuhde, ts. ei tarvitse kumin kanssa pelleillä, ni yleensä haluavat lojua sisäkkäin mahdollisimman pitkään vielä laukeamisen jälkeenkin. (tetty riippuu asennostakin) Erikseen on sitten ne muut leikit, joissa ruikitaan millon minnekin, mut ne ei sinänsä liity enää lapsihaaveisiin mitenkään...

Miehet nyt lähtökohtaisesti on enempi vähempi huonoja kommunikoimaan vaikeista asioista, kuten jos ovat erimieltä vaimon kanssa lapsihaaveista. Eihän ne yleensä uskalla vaimolleen kertoa edes sitä, jos ovat tyytymättömiä koko liittoonsa. Saattavat vielä kiltisti mennä naimisiinkin ja hankkia lapsen, vaikka oikeasti haaveilevat koko suhteesta lähtemisestä. Sitten ne hankkivat sivusuhteen(joskus kyseessä oikea rakkaussuhde, joskus vain keino päästä vanhasta liitosta irti), jäävät "vahingossa" kiinni, toivovat salaa, että vaimolla on kanttia hakea eroa, vaikka toki vaimolleen muuta väittävätkin. Jos vaimo antaa anteeksi/ei hae eroa, jäävät suurimmassa osassa tapauksista leikkimään kotia, hankkivat lisää mukuloita, jos  vaimo tahtoo (koska eivät halua loukata sanomalla ettei oikeen huvittais), hankkivat uuden rakastajattaren, ja parkuvat, kun kotona on kaikki päin peetä. Mutta eivät uskalla lähteä, koska kaikki uusi pelottaa jne.

Jep. Olen kyyninen. En oman mieheni vuoksi (ei ole ainakaan koskaan jäänyt kiinni pettämisestä, enkä ole epäillyt että pettäisi, mutta varmahan ei koskaan voi olla kuin itsestään) vaan minulla on töiden ja harrastuksien vuoksi paljon miespuolisia ystäviä, joille olen "yksi jätkistä". Tosin sillä erotuksella, että mulle taidetaan helpommin avautua parisuhdeongelmista naisnäkökulman toivossa. 

Eli suomeksi: se sun miehesi ei ole juuri nyt haluamassa syystä x, y tai z lasta, mutta ei jostain syystä uskalla kertoa sinulle asiasta koska pelkää a) kauheeta tenttausta, että miksei halua b) pelkää vuosisadan raivaria ja monen viikon kiukuttelua sekä saarnaa siitä, kuinka ikää on niin paljon, että mukula pitää hommata nyt, jos ja kun niitä haluaa lisää. Jos oikeasti olet kiinnostunut miehesi mielipiteestä ja kestät kuulla totuuden niin seuraavan kerran kun keskustelet aiheesta, lähesty aihetta siltä kantilta, että olet itse alkanut epäröimään, haluatko sittenkään enää lasta ja että olet ajatellut, että josko sittenkin hankkisit uudelleen ehkäisyn. Jos miehesi suostuu vain pienillä muodon vuoksi esitetyillä "vastalauseilla" ajatukseen ehkäisyn uudelleen aloittamisesta, ei se sitä lasta oikeasti halua...

Vierailija
179/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä aina kannata vauva toiveita miehelle puhua. Siinä menee ikä ja terveys. Hmmm kerrankos sitä kierukka moljahtaa pöntöstä alas tai pilleri pettää kun on karmee ripuli ja ei muistanut ottaa toista pilleriä n 6 tunnin sisällä. Rohkea rokan syö. 

Munkin tyttöyställä joku aika sitte ehkäisy pääsi pettämään ja nyt yhteinen yllätys vauva tulossa. Todella näinkö te naiset toimitte ja vieläpä kehotatte ja neuvotte toisianne tekemään samoin. Mielenkiintoista.

mies 29 vuotta

Vierailija
180/195 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 179 / Onnea!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän