Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ilmoitat työpaikalle olevasi sairaana vaikka et ole.

Vierailija
23.02.2017 |

Itse pidän kolme kertaa vuodessa pidennetyn viikonlopun eli ilmoitan olevani sairaana torstain ja perjantain.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No mä en ikinä.

Vierailija
2/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen sairaana jos ilmoitan olevani sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ei ollut yhtään sairauspäivää, sitä edellisenä 1 kun sattui influenssa uudenvuoden-loppiaisen pyhiin sopivasti eli enpä koskaan ilmoita olevani sairaana....

Vierailija
4/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, enkä koskaan ole sitä tehnyt, enkä tule tekemäänkään. Toivottavasti en koskaan joudu kaltaisesi kanssa samalle työpaikalle, menee työnantajalta luotto henkilöstöön ja palaa joustot.

Vierailija
5/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota. Esim. tänään mulla ei käytännössä ollut töitä ollenkaan.

Ketä se ois haitannu vaikka oisin ollu pois?

Vierailija
6/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette pidä ylimääräisiä sairaslomapäiviä? Pidättekö työstänne niin paljon? Pelkäättekö jäävänne kiinni?

AP

Vierailija
7/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan

Vierailija
8/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 4 kertaa vuodessa flunssasairasliman olin sairaana tai en. Se ennaltaehkäisee työperäisiä niskahartiavaivoja.

Vierailija
9/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut aiheettomasti pois töistä. Ap:n kaltaisten työyhteisön ja yhteiskunnan mätämunien vuoksi muut joutuvat kärsimään. Työt jäävät työkavereiden tehtäväksi ja sairauspoissaoloista ilmoittamisen sääntöjä sekä palkallisten sairauslomien ehtoja tiukennetaan.

Vierailija
10/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette pidä ylimääräisiä sairaslomapäiviä? Pidättekö työstänne niin paljon? Pelkäättekö jäävänne kiinni?

AP

En pelkää jääväni kiinni, mutta minulla on moraali ja omatunto. Samasta syystä en esimerkiksi varasta kaupasta, vaikka kiinnijäämisen riski olisi pieni.

Vierailija
11/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

MItä vitun ylimääräisiä sairaslomapäiviä? Linkkaas mulle virkaehtosopimus, jossa noista mainitaan :D

Vierailija
12/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Enkä voi hyväksyä aloittajan kaltaista valehtelua mutta en hyväksy myöskään epäilijöitä jotka selän takana haukkuvat sairaana olevaa lintsariksi, molemmat jotenkin kieroja itse.

Vierailija
13/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmut

Vierailija
14/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n kolme kertaa vuodessa pidennetty viikonloppu ole minusta mitenkään kamalaa tai erityisen tuomittavaa toimintaa. Riippuu paljon myös työn luonteesta ja siitä, pitääkö palkattomia vai palkallisia sairaspäiviä jne.

Vierailija
15/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan nauttisi mistään ylimääräisestä vapaasta jos tietäisin, että olen sen saanut huijaamalla. 

Vierailija
16/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Mutta silloin on aamulla kipeä olo tai väsynyt flunssainen olo. Eli töihin voisi mennä, mutta haen lomaa, koska mä voin.

Vierailija
17/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

oletko kuullut rehellisyydestä? Toki työnteko saattaa toisinaan tympiä, mutta ei se siitä parane, että aloitan valehtelemaan. Yhtä hyvin voisit kysyä, että miksemme näpsitä kaupasta. - Missä menee se raja, milloin voi ottaa oikeuden omiin käsiin? - Toki järjen käyttö on sallittua, mutta elo olisi aika tylsää, jos meistä itse kukin toimisi alatu vain omien mielitekojen mukaan kunnioittamatta yhteisiä sääntöjä tai tapoja lainkaan.....   

Vierailija
18/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on kiristänyt kaikkea muutaman viimevuoden aikana, joten jatkossa saatan sairastaa herkemmin.

Vierailija
19/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon olen oikeasti ollut sairaana. Jos olen ollut vain vähän tai en ollenkaan pitkään aikaan sairaana niin helposti saatan sopivan tilaisuuden tullen ottaa pari ylimääräistä sairaspäivää, jos haluan vaikka lähteä johonkin pidemmälle reissulle kuin normiviikonloppuna tms.

Vierailija
20/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Vihaan saikuttajia sydämeni pohjasta. Toivottavasti jäät auton alle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan