Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Menemme pian Naantalin kylpylän sviitissä naimisiin. Paikalle tulee vain muutama vieras. Evaa ja Lassea ei kutsuta. Emme halua häihin häiriötekijöitä.
Monica ja Severi
Hah, en mä kutsuttunakaan olisi tullut!
Eva
Toimitin tänään Eliaksen psykiatriseen hoitoon. Onneksi Robin Marklund auttoi paljon ja vaikuttaa muutenkin mukavalta mieheltä. Taidankin pyytää Robia ulos. Outoa, että Sampo seurustelee nykyään Samin kanssa.
Cindy
Apua, Noel kaappasi mut. Marikan se jätti tainuttettuna asunnolle. Seuraavaksi aikoo odottaa oikeaa hetkeä Toivon saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Apua, Noel kaappasi mut. Marikan se jätti tainuttettuna asunnolle. Seuraavaksi aikoo odottaa oikeaa hetkeä Toivon saamiseksi.
Susu
Hahaa, sain tietää Camillan entisestä ystävästä Seireenistä...
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Toimitin tänään Eliaksen psykiatriseen hoitoon. Onneksi Robin Marklund auttoi paljon ja vaikuttaa muutenkin mukavalta mieheltä. Taidankin pyytää Robia ulos. Outoa, että Sampo seurustelee nykyään Samin kanssa.
Cindy
Cindy kuule, Robin seurustelee Elinan kanssa, että tuota...
Salla
Ja mitäköhän mekkalaa sieltä Honkasten asunnolta äsken kuului?
Gunnar
Meni vähän pitkäksi Budapestin matka. Vasta nyt palaan kotiin.
Kari
Herranjumala, Honkasten ovi oli auki ja Marika löytyi tajuttomana. Missä Susu on? Ei kai se Jokke vaan... Nyt pitää soittaa poliisille voi hyvä tavaton. Ja hakee Kalle, se voi auttaa Marikaa.
Ismo
Ollaan Vaaralahden kanssa yövuorossa ja saatiin tehtävä Pihlajakadulle. Mutta mitä ihmettä, onko Marika palannut?
Miki
Vierailija kirjoitti:
Menemme pian Naantalin kylpylän sviitissä naimisiin. Paikalle tulee vain muutama vieras. Evaa ja Lassea ei kutsuta. Emme halua häihin häiriötekijöitä.
Monica ja Severi
Oj vad härligt!
Mvh. Karin
Palkkasin eilen Antti Polvijärven jatkamaan hyvän ystäväni Maarit Salinin alkoholinkäytön vakoilua. Vaikuttaa erittäin hyvältä tässä tehtävässö jo tähän asti.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, sain tietää Camillan entisestä ystävästä Seireenistä...
Isabella
Ekholmien hyvän tuttavaperheen Mustavaarojen perheenjäsenien taustoilta paljastuu synkkiäkin salaisuuksiä näköjään.:O
Karin
Iskääää, voitko auttaa? Olen pulassa rantabaarin kanssa! Olen veloissa!
Alissa
Olen sairaalassa. En tiedä mitä tapahtui. Joku vain löi minua. Ja nyt Susu on kateissa!
Marika
Vierailija kirjoitti:
Iskääää, voitko auttaa? Olen pulassa rantabaarin kanssa! Olen veloissa!
Alissa
Ja mä kun ajattelin, että mun tytär on itsenäinen. Saat nyt ihan itse selvitä.
Aki
Olen varma että Noel on Honkasten tapauksen takana. Mun pitää suojella Toivoa!
Elina
Vierailija kirjoitti:
Palkkasin eilen Antti Polvijärven jatkamaan hyvän ystäväni Maarit Salinin alkoholinkäytön vakoilua. Vaikuttaa erittäin hyvältä tässä tehtävässö jo tähän asti.
Karin
Varmaan aika tylsä tehtävä kun mitään ei tapahdu.
Maaritti
Monica ja Severi