Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä Woltista ja Foodorasta tilaajia

Vierailija
01.12.2024 |

Öö ettekö välitä terveydestänne edes vähää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvitse kaikkia ymmärtää.

Vierailija
2/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Juu

Vierailija
4/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itsellesi vaikka viisikymmentä kiloa till. Eiköhän ala näyttäytyä uudessa valossa, mahdollisuus tilata lisää sitä skeidaa kannettuna kotiovelle asti? Pizza johon on räkäisty? Hampurilainen, josta on syöty puolet? NAMI!

Vierailija
5/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut woltilla kaupasta ruokaa. Perunoita, kasviksia jne. Ei ole epäterveellistä.

Vierailija
6/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltittaa voi mitä vaan.

Vierailija
7/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihota itsellesi vaikka viisikymmentä kiloa till. Eiköhän ala näyttäytyä uudessa valossa, mahdollisuus tilata lisää sitä skeidaa kannettuna kotiovelle asti? Pizza johon on räkäisty? Hampurilainen, josta on syöty puolet? NAMI!

Ei normaali ihminen kärsi lihavuus ongelmista ,syö hän sitten mitä tahansa.

Miksi kuvittelet kenenkään syövän määräänsä enempää , tilaa hän ruokansa vaikka sitten kotiinsa tai noutaa sen itse kaupasta? Normaali ihminen lihoaa vain silloin jos hän syö enemmän kuin kuluttaa. Tästä suora johtopäätös onkin vain se, että lihavat ihmiset ovat laiskoja ja saamattomia vätyksiä. Ei se, että he tilaavat ruokansa. Olen vuosia tilannut ruokaa kotiin, käynyt syömässä niin pitserioissa kuin lounaspaikoissakin ja olen aivan normaalikokoinen. Hölmöhän sinä olet.

Vierailija
8/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on raikasta ja ravitsevaa

Vierailija
9/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä ollessa on ihan kätevää, kun ruuan voi tilata kotiin.

Vierailija
10/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö öööö öö öö.

Vierailija
11/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilaisin kun olin sairaana mutta taisi olla ravintolan oma kuljetus niin eivät saa välistä kukaan ylimääräistä.

Vierailija
12/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Tilaan safkaa kotiin vähän väliä ja olen varmasti paremmassa kunnossa kuin ap edes unissaan. 191/93 ja juoksen maratooneja harrastuspohjalta. Varmaan kohta kuolen tähän epäterveelliseen elämäntapaani. Hui! 😂

Vierailija
13/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nyt et ymmärrä mistään mitään, koska olet tyhmä, kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
14/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla asiaa, ap?

Vierailija
15/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali ihminen kärsi lihavuus ongelmista ,syö hän sitten mitä tahansa.

Miksi kuvittelet kenenkään syövän määräänsä enempää , tilaa hän ruokansa vaikka sitten kotiinsa tai noutaa sen itse kaupasta? Normaali ihminen lihoaa vain silloin jos hän syö enemmän kuin kuluttaa. Tästä suora johtopäätös onkin vain se, että lihavat ihmiset ovat laiskoja ja saamattomia vätyksiä. Ei se, että he tilaavat ruokansa. Olen vuosia tilannut ruokaa kotiin, käynyt syömässä niin pitserioissa kuin lounaspaikoissakin ja olen aivan normaalikokoinen. Hölmöhän sinä olet.

Lihoaa lihoaa lihoaa lihoaa 🥱🥱 ja voitteko lopettaa tälle öö öö-pellelle vastaamisen. Todella väsyneitä "provoja", jotka eivät edes provosoi yhtään ketään.

Vierailija
16/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle maistu edes kipeänä pizza joka on kylmää ja johon on räkäisty. Vaikka olen normaalipainoinen. 

Vierailija
17/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista voi woltata.

Vierailija
18/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä myönnettävä, että jos hampurilaisesta on jo haukattu iso kappale, niin onhan se loppu vähäkalorisempi?

Vierailija
19/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh..

Yyhhoot on aina lihavia riippumatta mistä heidän eväänsä tulevat.

Jopa leipäjonoissa taapertavat ihmiset ovat REILUSTI ylipainoisia vaikka noutavatkin ruokansa itse.  

Vierailija
20/22 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette itse käy kaupassa hakemassa tarvitsemaanne? Miksi se pitää tuottaa orjatyövoimalla kotiovelle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi