Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.
Monica ja Severi
Kerroin Sebastianille Eliaksen joutuneen psykiatriseen hoitoon, mutta Sebastiania ei kiinnosta.
Cindy
Olen nykyään Tinderissä ja saan sieltä kenet haluan.
Sebastian
Jumalautah, joku sossutantta otti yhteyttä ja vaatii selityksiä ja tapaamista. Kehtasi vielä uhkaillakin.
Sebastian
Vierailija kirjoitti:
Kerroin Sebastianille Eliaksen joutuneen psykiatriseen hoitoon, mutta Sebastiania ei kiinnosta.
Cindy
Kuule Cindy, meidän on varmaan aika tehdä yhteistyötä. Jotain tuolle Sebastianin seksiaddiktiolle on tehtävä!
Isabella
Voi ei, Noel murtautui mun asuntoon. Oon Toivon kanssa piilossa vaatekomerossa. Laitoin Robinille viestiä, kunpa se äkkiä tulis auttamaan!
Elina
Otan taas yhteyttä Robin Marklundiin, jos suostuisi tapaamaan Sebastianin.
Cindy
Mä en kestä jos Antti palaa näille kulmille.
Katariina
Oliver Vuorelasta on tehty useita lastensuojeluilmoituksia, eikä lapsen isä ole yhteistyökykyinen, eikä ole suostunut tapaamiseen. Lastensuojelun on pakko ryhtyä järeämpiin toimenpiteisiin. Menemme aluksi kotikäynnille.
Lastensuojelun sosiaalityöntekijä
Että tapahtuu nyt kaikenlaista. Antti on palannut, Sebastian laiminlyö perheensä ja Sergei on vankilassa vaikka lupasi Pepille parantaa tapansa. Tätä ei mitkään perhepäivälliset enää korjaa!
Helena
Noel ei löytänyt meitä ja lähti pois. Soitin poliisille.
Elina
Meillä oli tänään tehtävä Pihlajakadulla. Siellä oli eilenkin tehtävä. Käytiin sitten samalla herättämässä yövuorossa ollut Miki ja kysymässä lisätietoja.
Linda ja Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskääää, voitko auttaa? Olen pulassa rantabaarin kanssa! Olen veloissa!
Alissa
Ja mä kun ajattelin, että mun tytär on itsenäinen. Saat nyt ihan itse selvitä.
Aki
Voisin ehkä vähän auttaa tässä asiassa jos suostut painostamaan Henrikin käymään lukion loppuun Mustavaara yhtiöillä työskenteleminen sijaan.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.
Monica ja Severi
Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?
Karin
Nyt olen tehnyt kolme työvuoroa Samin kansaa. Paljon parempi Samin kanssa työskennellä kuin Joannan kanssa.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica ja Severi
Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?
Karin
Sä olet aina tunkeutumassa sinne, missä sua ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica ja Severi
Karin
Sä olet aina tunkeutumassa sinne, missä sua ei kaivata.
Maaritti
Sain nimettömän viestin, että Noel Axelsson pitäisi hoidella.
Seireeni
Olen pimeässä huoneessa. Noelia ei ole näkynyt.
Susu
Yhteiseloa Ismon kanssa kesti tällä kertaa reilu viikko. Erosimme nyt ja muutin väliaikaisesti Amandaan.
Jutta