Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3741/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa Ismon kanssa kesti tällä kertaa reilu viikko. Erosimme nyt ja muutin väliaikaisesti Amandaan.

Jutta

Vierailija
3742/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.

Monica ja Severi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin Sebastianille Eliaksen joutuneen psykiatriseen hoitoon, mutta Sebastiania ei kiinnosta.

Cindy

Vierailija
3744/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään Tinderissä ja saan sieltä kenet haluan.

Sebastian

Vierailija
3745/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalautah, joku sossutantta otti yhteyttä ja vaatii selityksiä ja tapaamista. Kehtasi vielä uhkaillakin.

Sebastian

Vierailija
3746/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin Sebastianille Eliaksen joutuneen psykiatriseen hoitoon, mutta Sebastiania ei kiinnosta.

Cindy

Kuule Cindy, meidän on varmaan aika tehdä yhteistyötä. Jotain tuolle Sebastianin seksiaddiktiolle on tehtävä!

Isabella

Vierailija
3747/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Noel murtautui mun asuntoon. Oon Toivon kanssa piilossa vaatekomerossa. Laitoin Robinille viestiä, kunpa se äkkiä tulis auttamaan!

Elina

Vierailija
3748/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan taas yhteyttä Robin Marklundiin, jos suostuisi tapaamaan Sebastianin.

Cindy

Vierailija
3749/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä jos Antti palaa näille kulmille.

Katariina

Vierailija
3750/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver Vuorelasta on tehty useita lastensuojeluilmoituksia, eikä lapsen isä ole yhteistyökykyinen, eikä ole suostunut tapaamiseen. Lastensuojelun on pakko ryhtyä järeämpiin toimenpiteisiin. Menemme aluksi kotikäynnille.

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä

Vierailija
3751/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tapahtuu nyt kaikenlaista. Antti on palannut, Sebastian laiminlyö perheensä ja Sergei on vankilassa vaikka lupasi Pepille parantaa tapansa. Tätä ei mitkään perhepäivälliset enää korjaa!

Helena

Vierailija
3752/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel ei löytänyt meitä ja lähti pois. Soitin poliisille.

Elina

Vierailija
3753/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään tehtävä Pihlajakadulla. Siellä oli eilenkin tehtävä. Käytiin sitten samalla herättämässä yövuorossa ollut Miki ja kysymässä lisätietoja.

Linda ja Sami

Vierailija
3754/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskääää, voitko auttaa? Olen pulassa rantabaarin kanssa! Olen veloissa!

Alissa

Ja mä kun ajattelin, että mun tytär on itsenäinen. Saat nyt ihan itse selvitä.

Aki

Voisin ehkä vähän auttaa tässä asiassa jos suostut painostamaan Henrikin käymään lukion loppuun Mustavaara yhtiöillä työskenteleminen sijaan.

Karin

Vierailija
3755/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.

Monica ja Severi

Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?

Karin

Vierailija
3756/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tehnyt kolme työvuoroa Samin kansaa. Paljon parempi Samin kanssa työskennellä kuin Joannan kanssa.

Linda

Vierailija
3757/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monica ja Severi

Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?

Karin

Sä olet aina tunkeutumassa sinne, missä sua ei kaivata.

Vierailija
3758/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monica ja Severi

Karin

Sä olet aina tunkeutumassa sinne, missä sua ei kaivata.

Maaritti

Vierailija
3759/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nimettömän viestin, että Noel Axelsson pitäisi hoidella.

Seireeni

Vierailija
3760/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pimeässä huoneessa. Noelia ei ole näkynyt.

Susu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme