Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3701/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Antti palaa näille kulmille?

Katariina

Vierailija
3702/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ottaa yksi huikka viinaa niin sai Karin jotain perää väitteilleen.

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö ottaa yksi huikka viinaa niin sai Karin jotain perää väitteilleen.

Maaritti

*saisi

Vierailija
3704/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella kertoi Sebastianista. Ei kai sillä ole niin paha seksiaddiktio ettei Elias kiinnosta? Kuulemma on Susua ja sen siskoa vuorotellen hoidellut. Eikös tehnyt samaa Camillalle ja sen Monica siskolle? Voi voi mikä mies.

Salla

Vierailija
3705/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri Oliverista lasun.

Salla

Vierailija
3706/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen Sebastianin kanssa meni huonosti ja myös Sebastian on entistä syvemmällä ongelmissaan. Ajattelin tehdä Oliverista lasun. Olen huolissani myös Oliverista. Alan etsimään omaa asuntoa kun olen nyt tänne jäämässä ja pieni Amanda huone kyllästyttää. Ehkä Salla olisi kiinnostunut olemaan taas kämppikseni.

Cindy

Vierailija
3707/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamani lapsi on tyttö. Sain tänään tietää tämän. Lapsesta tulee Lahja.

Viola

Vierailija
3708/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaaminen Sebastianin kanssa meni huonosti ja myös Sebastian on entistä syvemmällä ongelmissaan. Ajattelin tehdä Oliverista lasun. Olen huolissani myös Oliverista. Alan etsimään omaa asuntoa kun olen nyt tänne jäämässä ja pieni Amanda huone kyllästyttää. Ehkä Salla olisi kiinnostunut olemaan taas kämppikseni.

Cindy

Ja Sallahan ei sun kanssas muuta minnekään! Tarvitsen häntä jotta voin piilotella Amandassa Camillalta ja olla lähellä vihollistani. Sä olet aiheuttanut mulle jo tarpeeksi ongelmia.

Isabella

Vierailija
3709/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottamani lapsi on tyttö. Sain tänään tietää tämän. Lapsesta tulee Lahja.

Viola

Voi miten ihanaa kuulla!

Linda

Vierailija
3710/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion erota Sebastianista. Hänellä on liikaa ongelmia. Muutan takaisin Susun luokse. Hän on huonona siitä Noel jutusta.

Marika

Vierailija
3711/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tarjoilijaksi Mooseen. Ismoa vähän harmittaa kun lähden kaupalta, mutta tykkään työskennellä enemmän kahvilan tapaisissa paikoissa.

Roosa

Vierailija
3712/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin tarjoilijaksi Mooseen. Ismoa vähän harmittaa kun lähden kaupalta, mutta tykkään työskennellä enemmän kahvilan tapaisissa paikoissa.

Roosa

Sinua on nyt huijattu. Aki Nikkinen on ostanut Moosen ja se on nyt remontissa. Siitä tulee Aki Nikkisen hieno viinibaari Café Vinotar.

Juoruakka

Vierailija
3713/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen työpäivä sairaalan toimitusjohtajana on takana ja sain paljon aikaiseksi. Tein useamminkin ihmisen työt. Tein myös työpaikkailmoituksen ja saan itse päättää, kuka tuohon työhön valitaan. Ehkä Evaa tai Severiä kiinnostaisi työ assistenttinani. Yllättävää tosin, että Eva ei surrut yhtään keskenmenoaan.

Lasse

Vierailija
3714/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan tänään illansuussa Naantaliin. Olen tarjonnut Samille jatkosopimuksen yksityisvakoojan keikkapestiinsä. Hänen kaltaisiaan ammattilaisia on vain harvassa Suomessa nykyään!

Karin

Valitettavasti en voi noita hommia enää tehdä kun olen palannut vanhaan työhöni Suomen poliisiin. Voin kyllä suositella entistä poliisia Antti Polvijärveä, joka toimii nykyään yksityisvakoojana. Oli pitkään poissa Suomesta, mutta palasi jokin aika sitten takaisin. Eräs vakuutusyhtiö on käyttänyt hänen palveluitaan. Antti Polvijärvi haki töihin Supoon, mutta tiettyjen sukulaisiinsa liittyvien epäselvyyksien vuoksi ei sinne päässyt.

Sami

Klart. Otan seuraavaksi yhteyttä Antti Polvijärven tätä asiaa koskien.

Karin

Vierailija
3715/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa

Sinua on nyt huijattu. Aki Nikkinen on ostanut Moosen ja se on nyt remontissa. Siitä tulee Aki Nikkisen hieno viinibaari Café Vinotar.

Juoruakka

Café Viñotar olisi hienompi ja sopivampi nimi tuollaiselle viinibarille. Olisi sopivasti myös ulkomaalaisella kuuloinen ulkomaalaisia turisteja varten. Toivottavasti saisin kutsun tämän tulevan viinibaarin avajaisiin!

Karin

Vierailija
3716/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa

Juoruakka

Mitä!? Miten voi olla?

Roosa

Vierailija
3717/5153 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen työpäivä sairaalan toimitusjohtajana on takana ja sain paljon aikaiseksi. Tein useamminkin ihmisen työt. Tein myös työpaikkailmoituksen ja saan itse päättää, kuka tuohon työhön valitaan. Ehkä Evaa tai Severiä kiinnostaisi työ assistenttinani. Yllättävää tosin, että Eva ei surrut yhtään keskenmenoaan.

Lasse

Pyydä Severiä. Mehän pärjätään sun palkalla. Mä voin hoitaa kotia. Ja Nadjaa.

Eva

Vierailija
3718/5153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Amandaan tullut uusia viinejä?

Dahlia

Vierailija
3719/5153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vihainen Violalle. Miks sen piti mennä hankkimaan lapsi mun selän takana?

Mira

Vierailija
3720/5153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin pakoon mielisairaalasta. Aion napata Susun ja Toivon ja lähdemme pikku matkalle.

Noel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi