Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Tuntuu pahalta että olen pettänyt siskoni.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Häiden ruoka nyt oli sentään hyvää ja sitä oli riittävästi. Nyt sitten vaan kohti uusia pettymyksiä. Tällaista elämä on. Kohta jo nukkumaan. Millekään häämatkalle ei olla lähdössä. Halutaan vain olla loppuloma rauhassa kotona omissa oloissa.
Kalle
Oh nej! Toivottavasti saisin kutsun teidän sitten onnistuneiden hääjuhliin. Ruoka oli kyllä totisesti hyvää häissänne. Mums!
Mvh. Karin
Huomenna on ensimmäinen työpäiväni virallisena sairaalan toimitusjohtajana.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on ensimmäinen työpäiväni virallisena sairaalan toimitusjohtajana.
Lasse
Ihanaa, siinä on iso palkka!
Eva
Hyvästelin Kallen ja Larin. On aika palata kotiin. Hei hei Pihlajakatu!
Silja
Joko se Silja lähti? Eihän me ehditty mitään keskustella. Karin tietysti valehdellut minusta asioita Siljalle.
Maaritti
Eikä, Cindy myi osuutensa Camillalle! Haluaa kuulemma keskittyä Eliakseen ja muotibisnekseen. Nyt on pakko keksiä Isabellan kanssa jotain!
Salla
Elias voi todella huonosti. Onneksi Robin Marklund suostui tänään kotikäynnille.
Cindy
Helena Kuulakin on täällä samassa vankilassa.
Nella
Huomenna palaan taas töihin Suomen poliisiin. Onneksi Cindy huolehtii Eliaksesta. Kurja kun Eliaksen isää ei kiinnosta yhtään.
Sami
Miten Sebastiania ei muka Eliaksen tilanne kiinnosta? Aikoinaan niin kovasti halusi poikansa elämäänsä. Vai meneekö sillä kaikki aika siihen vässykkä naiseen?
Isabella
Onpas täällä vankilassa paljon väkeä Pihlajakadulta. Ja Marianna on elossa!
Helena
Nyt kun Noel on mielisairaalassa, niin sain Toivon kokonaan itselleni. Olen niin onnellinen. Susun kanssa en aio kaveerata enää koskaan.
Elina
Joannalla on korona ja on saikulla. Sami on nyt ainakin väliaikaisesti työparinani. Myös töihin palannut Miki sai kuitenkin alennuksen ja joutui partiopoliisiksi Vaaralahden työpariksi. Miki on vihainen kun olisi halunnut vanhan työnsä takaisin.
Linda
Ensimmäisenä hommanani sairaalan toimitusjohtajana tilasin sairaalaan hirvipakasteita. Järjestän myös jo syksyn tyky-päivää Nuuksioon.
Lasse
Lähden kohta Eliaksen kanssa ratikalla ja junalla Korsoon puhumaan järkeä Sebastian Vuorelalle.
Cindy
Vierailija kirjoitti:
Joko se Silja lähti? Eihän me ehditty mitään keskustella. Karin tietysti valehdellut minusta asioita Siljalle.
Maaritti
Olen kertonut lapsillesi ja entiselle aviomiehellesi edelleen vain totuuksia alkoholismistasi. Muuten elämäsi ei kiinnosta minua, kära vän.
Karin
Palaan tänään illansuussa Naantaliin. Olen tarjonnut Samille jatkosopimuksen yksityisvakoojan keikkapestiinsä. Hänen kaltaisiaan ammattilaisia on vain harvassa Suomessa nykyään!
Karin
Vierailija kirjoitti:
Palaan tänään illansuussa Naantaliin. Olen tarjonnut Samille jatkosopimuksen yksityisvakoojan keikkapestiinsä. Hänen kaltaisiaan ammattilaisia on vain harvassa Suomessa nykyään!
Karin
Valitettavasti en voi noita hommia enää tehdä kun olen palannut vanhaan työhöni Suomen poliisiin. Voin kyllä suositella entistä poliisia Antti Polvijärveä, joka toimii nykyään yksityisvakoojana. Oli pitkään poissa Suomesta, mutta palasi jokin aika sitten takaisin. Eräs vakuutusyhtiö on käyttänyt hänen palveluitaan. Antti Polvijärvi haki töihin Supoon, mutta tiettyjen sukulaisiinsa liittyvien epäselvyyksien vuoksi ei sinne päässyt.
Sami
Jaana löytyi. Oli mennyt Roosan uudelle kämpälle itkemään. Toivottavasti tuo pääsisi Ismosta pian yli.
Maaritti