Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3761/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.

Monica ja Severi

Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?

Karin

Sä olet aina tunkeutumassa sinne, missä sua ei kaivata.

Det är fel. Mustavaarat ja me Ekholm-Gyllendorfit olemme olleen keskenämme hyviä tuttavaperheitä jo monen vuosikymmenen ajan. Et vain tiedä mitään hienommista suomenruotsalaisperheistä, kära vän.

Karin

Vierailija
3762/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mustavaarayhtiöden

Karin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääviikonloppumme Naantalin kylpylässä alkaa jo huomenna. Sviitit on varattu koko seurueellemme. Paikalle tulee vain Dahlia, Camilla, Sabrina, Dahlia, Gunnar ja Kalle ja Lari. Maanantaina lähdemme sitten pienelle matkalle, jonka jälkeen muutamme takaisin Espooseen tyhjillään olevaan asuntoon. Sabrina ostinkin sen naapuriasunnon. Jutta palaa käyttämämme Pihlajakadun asuntoon. Severi menee syksyllä aikuislukioon suorittamaan nopeassa tahdissa lukion loppuun ja kirjoittaa ylioppilaaksi ensi vuonna.

Monica ja Severi

Kai minä näin Mustavaarojen hyvän tuttavaperheen äitinä saan myös kutsun pieniin häihinne, kära vän?

Karin

Det är fel. Mustavaarat ja me Ekholm-Gyllendorfit olemme olleen keskenämme hyviä tuttavaperheitä jo monen vuosikymmenen ajan. Et vain tiedä mitään hienommista suomenruotsalaisperheistä, kära vän.

Karin

En haluakaan tietää. Mitä lie rikkaiden veropetoksia teillä on ja sen sellaista.

Maaritti

Vierailija
3764/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä äiti on?

Laila

Vierailija
3765/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Lasse saa paljon rahaa.

Eva

Vierailija
3766/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monica ja Severi

Karin

Karin

En haluakaan tietää. Mitä lie rikkaiden veropetoksia teillä on ja sen sellaista.

Maaritti

Aivan rehellisillä keinoin olemme elantomme ansainneet, kära vän.

Karin

Vierailija
3767/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelia ei oo vieläkään näkynyt. Mitä jos jätti mut tänne?

Susu

Vierailija
3768/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Katariina Helsingissä jonkun uuden miehen kanssa? En tiedä haluanko kohdata häntä nyt kun teen Karinille hommia.

Antti

Vierailija
3769/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larilla on jo toista kertaa kotona. Ilmeisesti juhlissamme sai tartunnan. Nyt pitää selvittää muiden sairastumista. Itse olen ainakin toistaiseksi terve. Ensimmäinen kotona oli meillä molemmilla raju ja jouduttiin molemmat sairaalaan.

Kalle

Vierailija
3770/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei nyt päästä Larin kanssa Monican ja Severin häihin Naantalin kylpylään. Onneksi sentään meillä molemmilla on vielä lomaa kun nyt meidän piti olla häämatkalla kiertomatkalla Suomessa.

Kalle

Vierailija
3771/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on tiedossa outo tehtävä töissä. Joudun yllättäen tuuraamaan Vantaan poliisiin ja pitää mennä turvaamaan sossun kotikäyntiä.

Miki

Vierailija
3772/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sairaalasta ja palasin Susun asunnolle. Missä se oikein voi olla? Kuulin että Sebastianilla on pahemman tason seksiaddiktio. Onneks otin eron.

Marika

Vierailija
3773/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin, mä en ala Henrikiä painostamaan mihinkään. Ja Alissa saa hoitaa raha asiansa itse.

Aki

Vierailija
3774/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karin, mä en ala Henrikiä painostamaan mihinkään. Ja Alissa saa hoitaa raha asiansa itse.

Aki

Sitten et nauti enää Ekholmien etkä Gyllendorfien luottamusta. Taidan kertoa myös huijarimenneisyydestäsi Mustavaarayhtiöiden korkeimmalle tahoille. Etkö tajua, ettei Ekholm Enterprisesilla ole hirveästi jatkajavaihtoehtoja tulevaisuudessa kuin vain Henrik?

Karin

Vierailija
3775/5153 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du måste fatta det.

Karin

Vierailija
3776/5153 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ääniä täältä piilopaikkani läheltä. Ihan kuin Noel olisi huutanut ja kuului laukauksien ääniä.

Susu

Vierailija
3777/5153 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki

Sitten et nauti enää Ekholmien etkä Gyllendorfien luottamusta. Taidan kertoa myös huijarimenneisyydestäsi Mustavaarayhtiöiden korkeimmalle tahoille. Etkö tajua, ettei Ekholm Enterprisesilla ole hirveästi jatkajavaihtoehtoja tulevaisuudessa kuin vain Henrik?

Karin

Olet kamala. Häivy jo tästä kaupungista ja aiheuta pahaa mieltä vaikka jossain Kanarian saarilla.

Maaritti

Vierailija
3778/5153 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä siitä, että Monica menee Severin kanssa yhteen, mutta jos se nulikka tekee hänet onnelliseksi niin tehkööt.

Camilla

Vierailija
3779/5153 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliverin Vuorela on nyt otettu huostaan. Kotikäynti oli harvinaisen raju paikalla olleista kahdesta poliisista huolimatta. Paikalla tarvittiin myös ambulanssia. Oliverin Vuorelan isää odottaa myös syyte poliisin pahoinpitelystä.

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä

Vierailija
3780/5153 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliverin Vuorela on nyt otettu huostaan. Kotikäynti oli harvinaisen raju paikalla olleista kahdesta poliisista huolimatta. Paikalla tarvittiin myös ambulanssia. Oliverin Vuorelan isää odottaa myös syyte poliisin pahoinpitelystä.

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä

Ja minä haluan Oliverin huoltajuuden. Mun lastani ei viedä kellekään tuntemattomille. Hän on jo kerran joutunut kokemaan sen.

Isabella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi