Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään todistin sellaista Liddlissä, etten ihmettele yhtään jos sitä luullaan "huonomman väen kaupaksi"!

Vierailija
23.02.2017 |

kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...

kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!

yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä stadissa olevassa k kaupassa joku mies kokeili sämpylöitä käsin. Sanoin että sormet pois sämpylöistä että ne ovat varmaan tuoreita. Sanoin vielä jotain muuta mutta se on painokelvotonta. 

Sämpylöiden ja muiden irtoleivonnaisten myyntiä itsepalvelupisteissä pitäisi kokonaan kieltää hygieniasyistä, mutta halppisliikkeissä sitä harrastetaan valitettavasti.

Perheitä joissa lapsia kohdellaan oudosti pitäisi tarkkailla ja tarvittaessa ilmoittaa havainnot sosiaalihuoltoon.

Vierailija
82/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stokkalla ei noita näe, mutta kaikkialla muualla. Etten nyt noin sanois.

Heh, väitätkö että "röllykkänaisella" ja kaltaisillaan olisi jotenkin porttikielto Stokkalle? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään Lidlin syy, etteivät ihmiset osaa/viitsi kasvattaa lapsiaan tai verhoilla mahaansa sen koosta riippumatta.  Kun lasta aletaan heti alunperin opettaa tavoille, se on helppoa ja lasten kannalta hyvä ratkaisu, koska aikuisilla, niillä muiden lapsia kyyläävillä, on jotenkin tapana  vastuuttaa ne lapset sellaisesta, mitä heille ei kukaan ole edes opettanut.

Kannattaa aloittaa heti alusta asti, niin kaupassa kuin puistossakin kertomaan lapselle, mikä on jonkun toisen omaisuutta, ja voiko ja millä ehdoin sitä lainata.  Kaupassa ei voi, puistossa asianomaisen luvalla ehkä voi.

Paha vain, että suurin osa ei korviaan lopsauta, vaan luottaa siihen, että puistoon/kerhoon/kauppaan mennessä lapset vain vapautetaan irti ja annetaan ehkä muiden paikallaolijoiden huolehtia heidän hengissäpysymisestään. 

Vierailija
84/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lidlissä eräänä kesäisenä hellepäivänä asiakkaana humalaisen naisen jolla oli leggingsit jotka olivat ratkenneet strategisista paikoista niin että kun se siellä käyskenteli niin huulet sen kun vilahtelivat, niin edestä kuin takaakin. Meinasin sanoa että hei, römpsä näkyy, mutta ajattelin että eipä tuo minua haittaa kun ei näköjään häntä itseäänkään.

Vierailija
85/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, te Lidl:n paheksujat taidatte olla maalta ja pikku paikkakunnilta? Täällä pääkaupunkiseudulla ei todellakaan ketään kiinnosta missä kaupassa käyt. Vähän hölmönä pidän, jos joku maksaa ylimääräistä hintaa siitä että saa Stokkalla työnnellä kärryjä. Lidlissä on joitain tosi hyviä tuotteita ja hinta-laatu suhde kohdillaan, joten itse käyn siellä mielelläni. Samoin heille on tullut tosi hyviä vegetuotteita. Moukkamaiset tavat ei katso sos.luokkaa. Ai niin, mainittakoon vielä, että olen korkeasti koulutettu ja ajan bemarilla!

Vierailija
86/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkin aikaa sitten Salon Citymarketissa lapioimassa keskittyen irtokarkkeja omaan pussiini. Yhtäkkiä tunsin voimakkaan paskanhajun, joka sai minut havahtumaan ja katselemaan ympärilleni. Vierelleni saapunut epäsiisti, likainen, rasvatukkainen, nistin näköinen nuorehko mies, kantaen toisessa kädessään kaljalavaa, uitti likaista kouraansa joidenkin salmiakkikarkkien joukossa, ja poimi sieltä muutaman suuhunsa. Silmäni rävähtivät selälleen pöyristyksestä, mutta hän loi minuun vain nopean tyhjän katseen lähtiessään pois.

Kysyin takanani seisoskelleelta mieheltäni, että näkikö hänkin, mitä se äskeinen turjake teki. Mieheni sanoi nähneensä äskeisen, ja lisäksi hän kertoi, että tuo mies oli napannut karkkilaatikosta evästä myös hetkeä aiemmin ollessaan matkalla kaljaosastolle. Olin ollut itse silloin toisessa päässä karkkilinjastoa, niin en ollut keskittymiseltäni havahtunut hajuunkaan.

Vierailija
87/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stokkalla ei noita näe, mutta kaikkialla muualla. Etten nyt noin sanois.

Stockallahan käykin vain laatuasiakkaita ;)

Senkös takia on konkurssin partaalla.

Ei, vaan demareiden hengenheimolaisten epäsuotuisasta bisneskulttuurista itäisillä mailla..

Demareiden hengenheimolaiset itäisillä mailla??? Alkaa yhä enemmän hämmästyttämään tämä sinun demari "tietämyksesi", mutta eihän tietämättömyytesi yllätä laisin puoluekantasi huomioon ottaen.

Mutta kerro nyt ihmeessä, minkä näköisiä ne demariperheet oikein on ja sen jälkeen voit hieman avata myös tätä demareiden hengenheimolaisuutta jossain mystisessä idässä?

Persut kyllä kuvittelet tietäväsi, mutta demarit taitaa osua arkaan paikkaan. Kylläpäs sitä ollaan herkkinä. Ihan varmasti olivat kuvauksen perusteella demareita, kuvittelen tietäväni.

Vierailija
88/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mamman liian pienen toppatakin alta pilkottavat maharöllykät ja pikkulasten pukeminen huorahtaviin asusteisiin viittaa selvästi wt-perheeseen. Sillä porukalla on ihan peruselämäntaidot kuten hygienia usemmiten täysin hukassa. Paistotuotteita onkin todennäköisesti sorkittu pesemättömiä käsillä sen jälkeen kun huonosti pyyhittyä ja kutiavaa peräaukkoa on näpelöity matkalla kauppaan. Näin ollaan saatu taas levitettyä ulostebakteereita kanssaihmisiin.

Vierailija
89/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä Lidlissä näkee usein, miten ihan siistin näköiset aikuiset - oletettavasti lukutaitoiset - mättävät paljain käsin pullia ja piirakoita pussiin, vaikka useampi a-nelonen ovilla kehottaa käyttämään pihtejä. Joskus on tullut mieleen, että ne paistopisteen lasiovikaapit voisivat olla alhaalta suljettuja ihan hygieenisyyden vuoksi. Eivät pääsisi penskat kuraisine näppeineen tonkimaan hyllyjä. Alareuna siis aikuisten korkeudelle, niin hyvä tulee.

Vierailija
90/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuperhe viettämässä yhteistä laatuaikaa Liidilissä. ; )

Vierailija
91/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä Lidlissä näkee usein, miten ihan siistin näköiset aikuiset - oletettavasti lukutaitoiset - mättävät paljain käsin pullia ja piirakoita pussiin, vaikka useampi a-nelonen ovilla kehottaa käyttämään pihtejä. Joskus on tullut mieleen, että ne paistopisteen lasiovikaapit voisivat olla alhaalta suljettuja ihan hygieenisyyden vuoksi. Eivät pääsisi penskat kuraisine näppeineen tonkimaan hyllyjä. Alareuna siis aikuisten korkeudelle, niin hyvä tulee.

Espanjassa käydessäni olen tehnyt ostoksia ainakin muutamassa Lidl:ssä.Siellä paistopisteen tuotteet ovat lokeroissaan pleksin takana.Pleksissä on reikä sivussa ja siinä kauha/otin jolla haluamansa tuotteen voi "onkia" sille varattuun kaukaloon tms:een.Näin kukaan ei pääse koskettelemaan myytäviä tuotteita.Soisi käytännön tulevan myös Suomeen.

Vierailija
92/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...

kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!

yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..

Demariperhe ostoksilla, et olis niin ilkeä muille :(

Demariperhe??? Miten tämän perheen olemus mielestäsi viittasi demareihin?

Jos kyseisessä perheessä ollaan pätkääkään politiikasta kiinnostuneita, niin tasan tarkkaan niin sinä, kuin me kaikki muutkin varsin hyvin tiedämme, mikä puolue on kyseessä.

Olen nyt keväällä ollut demarien kokouksissa ja koulutuksissa, koska olen yhden kv-ehdokkaan vaalipäällikkö, ja voin sanoa että siellä näitä kananpersetukan omaavia erittäin tukevia lähäreitä riittää.

Taidat olla tosi pätevä vaalipäällikkö ja puoluekin taitaa olla joku näitä Pro..siis Porvoon persut:D

Ohis, musta ois vaan positiivista, jos yksikin kananpersetukkainen lähäri saisi tukevan takapuolensa edes vaaliuurnille tai oikeasti osallistuisi. Hoitoalalla on niin paljon epäkohtia ja huonoa ainesta, jonkun pitäisi ajaa vanhusten asiaa!

Olen demariehdokkaan vaalipäällikkö, pätevyydestä en mene sanomaan. Miksi sanomaani on vaikea uskoa? Katsopa demarien ehdokasjulisteita ja kuvia tilaisuuksista niin voit tehdä saman havainnon. Ei se että olen vaalipäällikkö estä tekemästä huomioita millaista porukkaa mukana pyörii.

Vierailija
93/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole itse todistanut häiriökäyttäytymistä niissä Lidleissä, missä olen käynyt. Mutta monessa Siwassa ja Valintataloissa ja K- ja S-Marketissa kyllä olen. Prismassa muistaakeseni en ole... Uskon kuitenkin, että myös Siwoissa, K- ja S-Marketeissa ja Valintataloissa käy "normaaleitakin" ihmisiä.

Vierailija
94/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demariperhe ostoksilla, et olis niin ilkeä muille :(

Demariperhe??? Miten tämän perheen olemus mielestäsi viittasi demareihin?

Jos kyseisessä perheessä ollaan pätkääkään politiikasta kiinnostuneita, niin tasan tarkkaan niin sinä, kuin me kaikki muutkin varsin hyvin tiedämme, mikä puolue on kyseessä.

Olen nyt keväällä ollut demarien kokouksissa ja koulutuksissa, koska olen yhden kv-ehdokkaan vaalipäällikkö, ja voin sanoa että siellä näitä kananpersetukan omaavia erittäin tukevia lähäreitä riittää.

Että oikein kunnallisvaaliehdokkaan "vaalipäällikkö" :D

Mahtaa olla sillä "lähärillä" massiivinen vaalibudjetti kun oikein vaalipäällikönkin on itselleen palkannut ;)

Itse olen ollut kunnalispolitiikassa mukana jo kohtuullisen pitkään 80-luvulta lähtien (en tosin demareissa), mutta eipä ole meidän keskikokoisessa kaupungissamme vielä kenelläkään ollut varaa palkata itselleen vaalipäällikköä, enkä ole moisesta muallakaan kuullut. Vaalipäällikköjähän on jokaisella puolueella, mutta he ovat siis puolueen vaalipäällikköjä, ei ehdokkaiden.

Sitäpaitsi ihan saletistihan joku demareiden kokouksissa käyvä tulee vauvapalstalle haukkumaan kokouskavereidesa ulkonäköä ;)

Josko yrittäisit ensi kerralla vähän vakuuttavammin. Tuo sinun demaridissauksesi kun alkaa menemään jo niin säälittäväksi.

En ole tuo demari, mutta kokemusta vaaleista on mullakin. Olen ollut pikkupuolueen ehdokkaana ja mullakin oli peräti KAKSI vaalityöntekijää ja kummankaan palveluksista ei tarvinnut maksaa mitään. Ajattele, jotkut pyrkivät politiikkaan aatteen palon eivätkä rahan vuoksi!

Vierailija
95/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sellainen wt-porukan kauppahan se on. Juntit ihan onnessaan kun saavat ostaa halvalla paskaa. Lisäksi ainakin täällä meillä päin ei Lidlissä KOSKAAN ole käytössä kuin yksi kassa, aivan sama kuinka tukossa ihmisiä kauppa on. Toisinaan sen yhdenkin kassan aukeamista saa odottaa ja kauppa yleisesti ottaen on sekava kuin Haminan kaupunki. En tiedä onko yleinenkin käytäntö Lidleissä, mutta voisin hyvin kuvitella että on

Vierailija
96/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku ihan oikeasti itse päivittäistavarakaupassa? Meillä nuo toisarvoiset hommat hoitaa kotiapulainen. Minä en suostuisi ikipäivänä menemään rahvaiden pariin. Ovat niin rumia ja haiseviakin hyi.

Vierailija
97/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sellainen

Vierailija
98/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
99/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo mamman liian pienen toppatakin alta pilkottavat maharöllykät ja pikkulasten pukeminen huorahtaviin asusteisiin viittaa selvästi wt-perheeseen. Sillä porukalla on ihan peruselämäntaidot kuten hygienia usemmiten täysin hukassa. Paistotuotteita onkin todennäköisesti sorkittu pesemättömiä käsillä sen jälkeen kun huonosti pyyhittyä ja kutiavaa peräaukkoa on näpelöity matkalla kauppaan. Näin ollaan saatu taas levitettyä ulostebakteereita kanssaihmisiin.

Niinpä niin. Entäpä ne muut perseenkaivajat, jotka sitten käyttää niitä "annospihtejä" ja levittää  bakteerinsa toisiin "käytän-aina-pihtejä-ja-näin-pelastun-infektioilta"-tyyppeihin?

Sama juttu kahvioiden sokeripihdeissä.

Yleensä ko. tuotteet pystyy noukkimaan mukaansa siten, ettei edes koske toisiin kappaleisiin.

Mutta kun aina vieressä on joku hienohelma vetämässä kärsäänsä solmuun. "KÄYTÄ ANNOSPIHTEJÄ!""

Nykyään varmaan kaikki tuotteet (ja jotkut henkilöt) pitäisi olla pakattuna suojakaasuun.

...ja sen kyllä allergiatilastoista yms. huomaa.

Pikkulapsi pysyy terveempänä, kun sen antaa nuolla kengänpohjat kahdesti päivässä.

Vierailija
100/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamukahvi mummi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa käydessäni olen tehnyt ostoksia ainakin muutamassa Lidl:ssä.Siellä paistopisteen tuotteet ovat lokeroissaan pleksin takana.Pleksissä on reikä sivussa ja siinä kauha/otin jolla haluamansa tuotteen voi "onkia" sille varattuun kaukaloon tms:een.Näin kukaan ei pääse koskettelemaan myytäviä tuotteita.Soisi käytännön tulevan myös Suomeen.

Siellähän on Lidleissä leivänviipalointikoneetkin. Soisi niidenkin tulevan tänne...