Farkkujen haarat voi tehdä metallista.
1-2 vuoden välein saa olla ostamassa uusia farkkuja. Muuten ehjät, mutta haaroista rikki. Voisi hyvin tulla muotiin tehdä se alue jostain metallista tai kevlarista.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki leggarit ja verkkarit haaroista rikki. Miksiköhän.
Nii-i. Vituttaa ostaa 150e farkkuja myös vähän välilä. Mitään halvempia taas ei viitsi ostaa, koska ne eivät istu mitenkään.
Olisin onnellinen jos ne farkut kestäisivät edes vuoden! Itse ostan uusia ennemmin kahden KUUKAUDEN välein. Ja en ole ylipainoinen enkä nykyisin edes pese farkkuja (tuuletan vain). Tosi inhottavaa. Eikö ole väliä onko ne halvat vai kalliit, kaikki menee yhtä helposti rikki.
1-2 vuotta olisi ihan huippua, itsellä kestää muutaman kuukauden korkeintaan.
Vaikuttaakohan tuossa kuitenkin enemmän henkilön ruumiinrakenne? Itselläni haarat eivät nuorempana ja hoikempana kuluneet ensimmäisenä, vaan polvien sisäsaumat, koska minulla on hieman pattipolvet, jotka helposti pyyhkäisevät kävellessä toisiaan vasten. Nykyisin muutamaa kiloa painavampana myös se haarasauma on alkanut aiempaan verrattuna kulua nopeammin.
Olen löytänyt kirppikseltä lähes valkoiseksi pestyjä farkkuja joissa ei ole mitään kulumia. Laatu näköjään vaihtelee aika paljon.
Mulla menee kaikki leggarit ja verkkarit haaroista rikki. Miksiköhän.