Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään todistin sellaista Liddlissä, etten ihmettele yhtään jos sitä luullaan "huonomman väen kaupaksi"!

Vierailija
23.02.2017 |

kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...

kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!

yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on sentään vartija, ainakin meidän kaupungissa.

T. Juoksukaljoihin ja vittuiluun kyllästynyt ex-Siwan kassa

Vierailija
102/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tottunut vain Saksan Lidliin ja ihmettelin Suomessa niitä hyllyjä. Saisi tässä kyllä vähän panostaa hygieniaan ja tehdä samanlaiset kaapit kuin muualla Euroopassa.

Ohis, mutta ärsyttää kun suomalainen lausuu Lidl niin se töksäyttää sen niin lyhyesti, kummallisesti. Se lausutaan oikeasti liidl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista räkäisimmät, paskaisimmat ja nisteimmät asiakkaat löytyi (kauppahan suljettiin äskettäin) Oulun stokkalta. Tiedän mistä puhun, siivosin asiakasvessoja. Kerran tunnissa piti käydä tsekkaan läpi miesten- ja naistenvessat ja täydentää paperit ym.

Siellä runkattiin ovi auki, oksennettiin lavuaariin, paskottiin lattialle, veriset siteet lämittiin seiniin kiinni, kustiin pitkin seiniä ja toki piikitettiin huumeita. Hyi vittu.

Vierailija
104/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidän lähi S-marketissa, viereisen "kylän" K-marketissa myös on ihan samanlainen meno. Jos haluat parempien piirien kauppaan, käy jatkossa Stockmannilla tai kulje hevosenlaput silmillä ja musiikit ja kuulokkeet korvilla niin kuin minä.

Vierailija
105/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo mamman liian pienen toppatakin alta pilkottavat maharöllykät ja pikkulasten pukeminen huorahtaviin asusteisiin viittaa selvästi wt-perheeseen. Sillä porukalla on ihan peruselämäntaidot kuten hygienia usemmiten täysin hukassa. Paistotuotteita onkin todennäköisesti sorkittu pesemättömiä käsillä sen jälkeen kun huonosti pyyhittyä ja kutiavaa peräaukkoa on näpelöity matkalla kauppaan. Näin ollaan saatu taas levitettyä ulostebakteereita kanssaihmisiin.

Nyt on kermaperse taas naama norsunvitulla, hui sentään. Pitäisikö ne peppumämmit jättää vaivaamaan ettei hienohelma pahoita mieltään!

Vierailija
106/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista räkäisimmät, paskaisimmat ja nisteimmät asiakkaat löytyi (kauppahan suljettiin äskettäin) Oulun stokkalta. Tiedän mistä puhun, siivosin asiakasvessoja. Kerran tunnissa piti käydä tsekkaan läpi miesten- ja naistenvessat ja täydentää paperit ym.

Siellä runkattiin ovi auki, oksennettiin lavuaariin, paskottiin lattialle, veriset siteet lämittiin seiniin kiinni, kustiin pitkin seiniä ja toki piikitettiin huumeita. Hyi vittu.

No voi voi sentään. Tervetuloa normaaliin elämään sieltä muka sivistyneistökuplasta. Mene takaisin sinne Neuvostoliittoon kitisemään, jos Suomi ei kelpaa! Ja jos joku ei ole joskus tehnyt noita mainitsemiasi asioita heittäköön ensimmäisen kiven!

Vierailija
107/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eihän se mitään. oli surkea päivä se täälläkin,

hei onneksi joku tekee Perjantai musaa!

sellaista kasari syntikka retro meininkiä siinä. Ei yhtään paha!

Vierailija
108/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tämä maharöllykkä lapsieni kanssa. Ostin lopulta kaikki donitsit (17 kpl) jotka esillä olivat ja vein ne työpaikalleni jaettavaksi henkilökunnalle ja asiakkaille. Kaksi päällimmäistä joihin lapseni olivat koskeneet söimme puolisoni kanssa.

109/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...

kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!

yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..

Demariperhe ostoksilla, et olis niin ilkeä muille :(

Demariperhe??? Miten tämän perheen olemus mielestäsi viittasi demareihin?

Jos kyseisessä perheessä ollaan pätkääkään politiikasta kiinnostuneita, niin tasan tarkkaan niin sinä, kuin me kaikki muutkin varsin hyvin tiedämme, mikä puolue on kyseessä.

Olen nyt keväällä ollut demarien kokouksissa ja koulutuksissa, koska olen yhden kv-ehdokkaan vaalipäällikkö, ja voin sanoa että siellä näitä kananpersetukan omaavia erittäin tukevia lähäreitä riittää.

Miksi olet tukemassa demarien kv-ehdokasta hänen kampanjassaan jos et itse ole demari? Rahan takia? Edetäksesi urallasi? Voiko toimia puolueen tehtävissä jos ei pidä koko puolueesta? Etkö pelkää leimautuvasi noiden lihavien kouvolatukkaisten lähärien kanssa samaan kastiin jos vietät heidän seurassaan aikaa?

Koska ehdokas on kaverini. Ihan ilmaiseksi teen. Kyllä, edetäkseni urallani tai oikeammin saadakseni sen alkuun. Eivät ne puolueessa minusta mitään tiedä, en ole edes puhunut kenenkään kanssa siellä. En pelkää, olen mies ja hyvin tyylikäs, korkeakouluopiskelija. Eikä minua lihavuus haittaa naisilla, päinvastoin

Olet siis demari ja haluat edetä puolueessa koska kaverisi sattuu olemaan demari?

Vierailija
110/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita nyt ihan missä tahansa kaupassa. Eikä sun tekstiskään ihan asiallista ollut.

Ruokakauppa kertoo paljon asuinalueesta. Kannattaa tarkastaa aina ensin se kun suunnittelee uudelle alueelle muuttamista. Tällä alueella missä minä asun ei missään ruokakaupassa, edes Lidl:issä, näe tuollaista ainakaan mitenkään jokapäiväisesti. Täysin porukasta poikkeavia.

Vierailija
111/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miettikää tosiaan niitä annospihtejä, hirveä määrä bakteereita niissä, samoin ostoskärryjen ja -korejen kahvoissa. Onneksi itselläni ei ole tuollaista bakteerikammoa, voin käydä huoletta kaupoissa ja yleisissä vessoissa. En yksinkertaisesti ajattele moisia asioita lainkaan. Ja en kyllä osta niitä paistopisteiden tuotteita minäkään.

Vierailija
112/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuukat ja varakkaat sieltä hamstraa tavaraa, itse en käy.

Vierailija
113/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pistännyt merkille samanlaista,ei välttämättä pelkästään lidlissä,siellä kyllä useimmin,johtuuko sitten siitä että siellä on paljon myynnissä sellaista tavaraa edullisesti,joita nämä tuhdit emännät kärryihinsä lappaa kasapäin.kauhulla olen katsonut kun perheen äiti nostelee kärryynsä,limuja,karkkeja,leivonnaisia,sipsejä,keksejä,einesruokia,jäätelöjä...ym.kärry kukkuroillaan kaikkea puppua,mutta ei näy terveellistä ruokaa mukana,ja tämä herkkusatsi lapataan sinne kärryyn päivittäin!

kärryn vierellä,tai kärrystä roikkuu ylipainoset lapset,jo alle 10-vuotiaat läskit lyllyen,ja syövät jo matkalla kassalle enimmät.

myyjät ovat kiireisiä täydentämällä hyllyjä,vahtimalla paistopisteitä,

pullopisteitä,kassajonoja purkamalla,eivätkä varmaan ehdi seurata kaikkea,tai pikupaikkakunnalla pelkäävät suututtaa jos on tuttuja asiakkaita,mutta oon samaa mieltä täytyy sanoa asiakkaalle jos näkee törttöilyä.

Lidl on oma suosikkikauppa,siellä on hyvää tavaraa,hinnat edullisemmat kuin muualla,vaihtelevia valikoimia jne.Toi meininki jota kuvasit on yleistynyt koko ajan,lapset vetelevät hyllyistä tavaroita,juoksevat jatkuvasti käytävillä,huutavat,kirkuvat,vanhemmat katselevat muualle,itse yritän käydä kaupassa sellaisina aikoina jolloin ei näitä painajaisia näe.

Vierailija
114/114 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyllä siellä K & S kaupoissa näkee näitä apn kuvaamia tapauksia moninkertaisesti enemmän.