tänään todistin sellaista Liddlissä, etten ihmettele yhtään jos sitä luullaan "huonomman väen kaupaksi"!
kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...
kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!
yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kolme 2-7v tyttöä rönkki paistopisteen tuotteita paljain sormin. silmään pistivät ronkkimisen lisäksi yhden tytön sinisiksi värjätyt hiukset ja rivi korviksia, en ole ikinä nähnyt noin nuorella kolmia reikiä! no kuitenkin, menin kertomaan lähellä olleelle myyjälle tilanteesta mutta ennenkuin tämä ehti tehdä mitään ,paikalle laukkasi paljas maharöllykkä lyhyen toppatakin alta loistaen melkoisen tuhti nainen ja karjui "MÄHÄN SANOIN ETTEI OTETA NIITÄ DONITSEJA ! " komensi nuorinta tytöistä pistämään kädessään olleen ja nuolemaansa pullan takaisin , toivon hartaasti, että hämmentyneen oloinen nuori myyjätyttö tajusi tehdä asialle jotain eikä se limainen pulla päätynyt kenenkään raukan kahvileiväksi...
kun olin ajamassa pois pihasta, näin tämän äidin paljaine maharöllyköineen ja rekkamiehen hymyineen puskemassa rattaita eteenpäin, vierellä kaksi vanhempaa tytärtä lipittivät tyytyväisenä energiajuomaa!
yleensä Liddlissä näkyy ihan tavallisia ja käytöstavat hallitsevia ihmisiä, mutta tämä perhe jätti kyllä sanattomaksi..
Demariperhe ostoksilla, et olis niin ilkeä muille :(
Demariperhe??? Miten tämän perheen olemus mielestäsi viittasi demareihin?
Jos kyseisessä perheessä ollaan pätkääkään politiikasta kiinnostuneita, niin tasan tarkkaan niin sinä, kuin me kaikki muutkin varsin hyvin tiedämme, mikä puolue on kyseessä.
Olen nyt keväällä ollut demarien kokouksissa ja koulutuksissa, koska olen yhden kv-ehdokkaan vaalipäällikkö, ja voin sanoa että siellä näitä kananpersetukan omaavia erittäin tukevia lähäreitä riittää.
Että oikein kunnallisvaaliehdokkaan "vaalipäällikkö" :D
Mahtaa olla sillä "lähärillä" massiivinen vaalibudjetti kun oikein vaalipäällikönkin on itselleen palkannut ;)
Itse olen ollut kunnalispolitiikassa mukana jo kohtuullisen pitkään 80-luvulta lähtien (en tosin demareissa), mutta eipä ole meidän keskikokoisessa kaupungissamme vielä kenelläkään ollut varaa palkata itselleen vaalipäällikköä, enkä ole moisesta muallakaan kuullut. Vaalipäällikköjähän on jokaisella puolueella, mutta he ovat siis puolueen vaalipäällikköjä, ei ehdokkaiden.
Sitäpaitsi ihan saletistihan joku demareiden kokouksissa käyvä tulee vauvapalstalle haukkumaan kokouskavereidesa ulkonäköä ;)
Josko yrittäisit ensi kerralla vähän vakuuttavammin. Tuo sinun demaridissauksesi kun alkaa menemään jo niin säälittäväksi.
30 selittää.
En ole tuo, joka on demareita dissannut aiemmin ketjussa. Olen ehdokkaan kaveri ja ihan ilmaiseksi vaalipäällikkönsä. Mene vaikka demarien sivulle katsomaan niin ehdokkaaksi ilmoittautumislomakkeessa on kohta "mahdollisen vaalipäällikön/tukihenkilön sähköpostiosoite".
Tottakai nimenomaan tänne voi tulla kertomaan vaikka tuosta, jos ovat jonkun näköisiä, sanon siitä kyllä. Ja voin tehdä näin jokaisen puolueen väestä. Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä tosiaan käy lähes kaikki pahin roskaväki. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että Lidlissä käy ainoastaan roskaväkeä. Pienessä kaupassa tuo roskaväki vielä korostuu.
Ikävä kyllä - niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseisessä perheessä ollaan pätkääkään politiikasta kiinnostuneita, niin tasan tarkkaan niin sinä, kuin me kaikki muutkin varsin hyvin tiedämme, mikä puolue on kyseessä.
Olen nyt keväällä ollut demarien kokouksissa ja koulutuksissa, koska olen yhden kv-ehdokkaan vaalipäällikkö, ja voin sanoa että siellä näitä kananpersetukan omaavia erittäin tukevia lähäreitä riittää.
Miksi olet tukemassa demarien kv-ehdokasta hänen kampanjassaan jos et itse ole demari? Rahan takia? Edetäksesi urallasi? Voiko toimia puolueen tehtävissä jos ei pidä koko puolueesta? Etkö pelkää leimautuvasi noiden lihavien kouvolatukkaisten lähärien kanssa samaan kastiin jos vietät heidän seurassaan aikaa?
Koska ehdokas on kaverini. Ihan ilmaiseksi teen. Kyllä, edetäkseni urallani tai oikeammin saadakseni sen alkuun. Eivät ne puolueessa minusta mitään tiedä, en ole edes puhunut kenenkään kanssa siellä. En pelkää, olen mies ja hyvin tyylikäs, korkeakouluopiskelija. Eikä minua lihavuus haittaa naisilla, päinvastoin
Ihan samanlaisia tupeksijoita on kaikissa kaupoissa, ihan jokaisessa. Lidlissä on kuitenkin järkevä käydä hakemassa halvemmalla tiettyjä tuotteita kuin muista kaupoista. T. Hintatietoinen ja ihmiset on..
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä tosiaan käy lähes kaikki pahin roskaväki. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että Lidlissä käy ainoastaan roskaväkeä. Pienessä kaupassa tuo roskaväki vielä korostuu.
Huoh, taidan pysyä turvallisessa ja tutussa Stockassa, olkoonkin kalliiimpi, mutta ainakin tiedän mitä saan! Eikä ronkkijoita ole siellä liioin koskaan näkynyt!
Vierailija kirjoitti:
Kai sä kerroit myyjälle, mitä pullalle tapahtui?
Kyllä kerroin, hän otti sen sieltä pois,joten pyysin sen itselleni ja söin sen, röyh!
Tätä ei nähty Lidlissä, vaan toisessa kaupassa. Taapero meni irtokarkkipömpelille, pisti sieltä karkkia suuhunsa. AV-tyylinen mammansa näki tämän, kaivoi pennun suusta ne kuolaiset karkit ja paiskasi ne takaisin sinne pömpeliin!
Eli siinä myös junttiSuomea parhaimmillaan.
Onneks en osta ikinä pullaa, tai muuta paistopisteen paskaa mistään kaupasta :D
JOS se on sun mielestä niin karmee white trash paikka, niin mitä SÄ siellä teit? Sosiologista tutkimusta? Vai kirjoititko kenties itsestäsi ja pennusta nuolemassa donitseja?
Kerran eräs spurgu, tää oli ksupermarketissa,niin tää ukkeli kaiveli taskuunsa siitä salaattibaarista niitä keitettyjä kananmunia ja samalla meni myös niitä lihapullia. Sit ku asiasta mainittiin ni ukkeli heitti ne takas. Kananmunat erottu sillä,et ne oli täynnä kynnenjälkiä ja ihan harmaat liasta.
Että kantsii harkita syökö siitä sitä raikasta ja puhdasta salaattia ;)
Toisessa samanmerkkisessä kaupassa teinipoika sylkäisi salaattibaarin kaikkien niitten tuotteiden päälle.
Nami nami. ;)
No aloituksessa oli lapsia,mutta meilläpäin koko perhe vanhemmat ja noin 15 vuotias maisteli paistopisteellä.K ja S kaupoissa näihin riittää henkilökuntaa joka puuttuu tapaukseen,siksi yleisempää ehkä Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin tuli mieleen se demareiden mainos, ja tosi osuvasti!
Jännää, miten he halusivat "kuvata" muita, mutta ovatkin itse nyt keskiössä!
Mikä mainos kyseessä? Linkkiä?
Sanoisko mitään: demareiden vaalimainos, jossa te hotkitte sossun tukia :D:D
Ei?
Jumbossa spurgu kaivoi persettään irtokarkeille varatulla kauhalla ja laitto takas.
Käyttäjä4313 kirjoitti:
Kerran eräs spurgu, tää oli ksupermarketissa,niin tää ukkeli kaiveli taskuunsa siitä salaattibaarista niitä keitettyjä kananmunia ja samalla meni myös niitä lihapullia. Sit ku asiasta mainittiin ni ukkeli heitti ne takas. Kananmunat erottu sillä,et ne oli täynnä kynnenjälkiä ja ihan harmaat liasta.
Että kantsii harkita syökö siitä sitä raikasta ja puhdasta salaattia ;)
Toisessa samanmerkkisessä kaupassa teinipoika sylkäisi salaattibaarin kaikkien niitten tuotteiden päälle.Nami nami. ;)
Miksi kukaan ylipäätään ostaa ja syö tosta ylikalliista bakteeribaarista? Valmiita annossalaatteja löytyy ihan pakattuna, ei tarvii ottaa noroa kaupanpäälle kamalalla hinnalla :x
Lähikaupassa oli pikkupoika, joka laittoi kätensä hyllyyn, jossa oli paistopistetuotteita ja rutisti donitsin käteensä. Hänen isänsä oli selin eikä huomannut tilannetta. Mainitsin isälle, että lapsi koski tuotteeseen ja isä asianmukaisesti osti kyseisen donitsin.
Lapset ehtivät syödä esimerkiksi Prismoissa irtokarkkeja, jos vanhempi katsoo muita tuotteita jne.
Minä sanon vanhemmalle, jos satun huomaamaan jotain tuollaista. En odota myyjää paikalle.