Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Kertokaa, jos teillä on ollut kotona kissapentueita, miten ne löytyy, jos on koko asunto käytössä? Näyttää että mitä pienempi kolonen ja vaarallisempi paikka, niin sen kiinnostavampi se on.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, jos teillä on ollut kotona kissapentueita, miten ne löytyy, jos on koko asunto käytössä? Näyttää että mitä pienempi kolonen ja vaarallisempi paikka, niin sen kiinnostavampi se on.
Rapistelee ja kolistelee niiden lempparikissanruoan pakkausta, niin ei tarvitse pentuja etsiskellä.
Kolme kameraa kiinni, yksi ei. Kisut paikalla, välillä menevät yläkertaan ja ruokakupit tyhjänä. Mitä on nyt meneillään?
Aamulla niissä suljetuissa luki, että streamaus loppui, kiitos katselemisesta. Säikähdin että lopetetaanko koko touhu. Toivottavasti vain säätävät yläkerran kameroita, ne ei olleet kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on tyttö? Ilmeisesti kaksi pentua on pidempikarvaista sorttia, joilla ei ole valkoisia sukkia. Kolme taasen lyhytkarvaisia, varustettuina eri mittaisilla valkoisilla sukilla, rinnalla/vatsalla ja poskilla (ihanat!). Suosikkini on se jolla eniten valkoista väriä.
Mun suosikki on se, jolla on nenän reunukset suun päällä (sori en keksi mikä on oikea nimi tolle alueelle missä viikset kasvavat) valkoiset. Mä luulen että se on tyttö, viihtyy omissa oloissaan mutta seuraa valppaasti ja tarkkana toisten touhuja (silloin kun on hereillä).
Juu taitaa olla sama suosikki meillä, valkoisimmat posket ja takajalassa reiteen asti ulottuva sukka. Mielestäni kaikilla "lyhytkarvaisilla" on valkoista poskissa, mutta tällä yksilöllä eniten. Harmi kun kamerat ovat olleet nyt pitkään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla niissä suljetuissa luki, että streamaus loppui, kiitos katselemisesta. Säikähdin että lopetetaanko koko touhu. Toivottavasti vain säätävät yläkerran kameroita, ne ei olleet kovin hyvin.
Niissä kameroissa on ilmeisesti jotain ongelmaa. Aamulla tulin katsomaan, niin vain yksi toimi ja loput vain hakivat ja hakivat. Nyt sitten näkyy vain se yksi, mikä toiminee. Mulle tuli tuo sama, mutta kun se tuli suomeksi, joten se varmaan viittaa kameraongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on tyttö? Ilmeisesti kaksi pentua on pidempikarvaista sorttia, joilla ei ole valkoisia sukkia. Kolme taasen lyhytkarvaisia, varustettuina eri mittaisilla valkoisilla sukilla, rinnalla/vatsalla ja poskilla (ihanat!). Suosikkini on se jolla eniten valkoista väriä.
Mun suosikki on se, jolla on nenän reunukset suun päällä (sori en keksi mikä on oikea nimi tolle alueelle missä viikset kasvavat) valkoiset. Mä luulen että se on tyttö, viihtyy omissa oloissaan mutta seuraa valppaasti ja tarkkana toisten touhuja (silloin kun on hereillä).
Juu taitaa olla sama suosikki meillä, valkoisimmat posket ja takajalassa reiteen asti ulottuva sukka. Mielestäni kaikilla "lyhytkarvaisilla" on valkoista poskissa, mutta tällä yksilöllä eniten. Harmi kun kamerat ovat olleet nyt pitkään kiinni.
Sam täällä, se on Uppis. Jostain syystä aikaisemmin poistettiin kommenttini missä naureskelin sen tapaa seurailla tilanteita vähän sivusta ja sitten tilaisuuden tullen vaikka "vallata" emo ihan ittekseen.
Yksi on niin ihastunut hevosenkenkäkävelyyn että menee sillä vaikkei lähelläkään olisi ketään kelle pullistella.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on niin ihastunut hevosenkenkäkävelyyn että menee sillä vaikkei lähelläkään olisi ketään kelle pullistella.
Mitä on hevosenkenkäkävely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun kissa kävelee sivuttain selkä köyryssä. Yleensä tapahtuu silloin kun tappelun alla psyykataan vastustajaa, pitää yrittää näyttää mahdollisimman isolta ja pelottavalta.
Kamerat taisivat olla vain huollossa. Nyt on avattu muut paitsi se on kiinni, mikä oli aamulla käynnissä.
Häh, mitä on tapahtunut? Olin viikon katselematta ja nyt ei ole kuin emo ja kaksi pentua. Yläkerta avattu. Missä loput tenavat?
Ihan tyhmää kun olis sunnuntai-iltana aikaa vähän seurailla kissoja niin 3 kameraa ei toimi. No onneks ees toi näyttää suoraakin kuvaa. Voi kun tilanne korjuuntuisi pian.
Kyllä ne on siellä kaikki, mutta osa on yläkerrassa tai muuten katveessa. Välillä nuo kamerat näyttävät itsestään vanhaa kuvaa ja sitten kun päivittää, menee taas mainostilaan. Ei tietoa miksi loput kamerat on kiinni. Huonosti antavat tietoja nettisivuillaan. Ei heillä ole velvollisuutta, mutta rauhoittaisivat edes vähän yleisöä.
Useamman päivän jo noi kamerat ovat olleet outoja, ainakin mulla. Välillä jotkut näyttävät live-kuvaa, jotkut vanhaa kuvaa. Joku vikahan niissä on ja nyt sitten eivät toimi enää ollenkaan, paitsi toi yksi. Kamerat kuntoon, please!😾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sam täällä, se on Uppis. Jostain syystä aikaisemmin poistettiin kommenttini missä naureskelin sen tapaa seurailla tilanteita vähän sivusta ja sitten tilaisuuden tullen vaikka "vallata" emo ihan ittekseen.
No se pitkäsukkainen, mistä on täällä puhuttu, on Tyttis. Persoonalla monta lempinimeä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se pitkäsukkainen, mistä on täällä puhuttu, on Tyttis. Persoonalla monta lempinimeä. :)
Tarkoitatteko sitä, jolla on nilkkasukat vai sitä, jolla on toinen sukka puolireiteen?
Nyt on yläkerran kamera hyvässä asennossa, kissat vain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyhmää kun olis sunnuntai-iltana aikaa vähän seurailla kissoja niin 3 kameraa ei toimi. No onneks ees toi näyttää suoraakin kuvaa. Voi kun tilanne korjuuntuisi pian.
No on se, kun haluaisi relata kaikesta irti. Ja kun eivät infoa pitemmistäkään katkostista. Meni yksi päivä, kun odotti yläkerran aukeamista, voi herttinen sitä vaihtuvaa vakiokuvaa. Tosin voisi ajatella, että mitä tälle elinikäiselle kattimanialle tekisi, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun kissa kävelee sivuttain selkä köyryssä. Yleensä tapahtuu silloin kun tappelun alla psyykataan vastustajaa, pitää yrittää näyttää mahdollisimman isolta ja pelottavalta.
Tyttis on vakuuttavin. Pörröllä olisi saumoja, mutta keskittyy lähinnä vain koheltamiseen muitten mukana. On noi mestareita, kaikki ja kaikinpuolin. Vanillakin.
Pörrö astui vesikuppiin vahingossa. Ei oikein näyttänyt mieluisalta tapahtumalta.