Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1301/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan kattonu liikaa temptationia ku toi husky-Arttu on mun mielestä ihan komea nykyää :D Varmaa vaa johtuu niistä silmistä

On se munki mielestä parhaimma näkönen noista sinkuista. Melkee säälittää ku ei enää päässykkä Pauliinan vieree nukkuu :D

Vierailija
1302/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaa Pauliinan ja Joonaksen tapaus. Kumpikin saa katsoa itseään peiliin. Tällä hetkellä Joonas on kuin eri mies jos vertaa ensimmäisiin päiviin. Mutta onko loppuun asti. Parista on kuitenkin instassa kuvia joissa ovat samoissa bileissä eli jos ero tullut niin ei ainakaan vihoissa olla. Lisäksi Joonas on myös Artun fb-kaveri ja Pauliina Jennikan eli voiko tästä päätellä jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Emmi taitaa olla aika hukassa itsensä kanssa, jos ei aikaisemmin tajunnut ettei toi ohjelma ole häntä varten. Tai saahan sen avulla nyt "pisteitä" kun onkin vähän parempi kun muut. Rasittavaa ininää jatkuvasti siitä että täällä mä vaan itken yhy yhy. Onneksi lähtivät niin saadaan jotain mielenkiintoista tilalle.

Vierailija
1304/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se seksikäs punatukkainen "ratsastajatyttö" vielä mukana?

Vierailija
1305/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler!

Emmi ja Jesse lähti siis kotiin. 🙁 Toivottavasti pysyvät yhdessä. Olivat hyvä pari. Emmillä vain omat ongelmansa, joten toivottavasti saa ne Jessen avulla korjattua.

Kunnon mt-tapaus. Rähisee itsensä kanssa ja toivoo, että joku muu tekisi hänet onnelliseksi.

Vierailija
1306/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se oili, kun se punatukkanen koko ajan toitotti, ettei ole koskaan ollut treffeillä?

Sitä treffeillä käymättömyyttä tuotiin muutenkin koko ajan esiin.

Ei voi olla totta, että tuohon mennenssä ei muka ollut koskaan käynyt treffeillä, huoh!

Vierailija
1307/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan kattonu liikaa temptationia ku toi husky-Arttu on mun mielestä ihan komea nykyää :D Varmaa vaa johtuu niistä silmistä

Sama kävi myös mulle! Sen karsea mies versio kananpersetukasta vaan peittää sen kauniit silmät koko ajan!

Vierailija
1308/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Vilma ja Juuso vielä yhdessä? Ainakin Juuso on tykännyt fb Vilman uusimmista kuvista ja vielä tykännyt sillä sydän jutulla.

Vierailija
1309/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmahan se siellä XD

Vierailija
1310/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler!

Emmi ja Jesse lähti siis kotiin. 🙁 Toivottavasti pysyvät yhdessä. Olivat hyvä pari. Emmillä vain omat ongelmansa, joten toivottavasti saa ne Jessen avulla korjattua.

Kunnon mt-tapaus. Rähisee itsensä kanssa ja toivoo, että joku muu tekisi hänet onnelliseksi.

Onkohan nyt pikkuisen yliampuva diagnoosi. Itse sain Emmistä lähinnä sellaisen viban, että oli vielä hyvin nuori eikä oikein tajunnut mihin tuli lähteneeksi. Sitähän ei tiedä mitä kestää ennen kuin kokeilee. Ei ole häpeä todeta ettei TI ollutkaan itseä varten, vaikka pitikin mennä paikan päälle että tämä selvisi.

Vierailija
1311/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt vähän sama Miikan kanssa, vaikuttaa niin symppikseltä ja mukavalta tyypiltä ettei häiritse ne urpot tatuoinnit ja kyseenalainen tyylitaju enää :D

Vierailija
1312/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun kattoo wilman igtä, niin sehän huokuu WT-tyyliä. Tvssä näyttää ihan eri ihmiseltä jopa kiltiltä mut igssä kuvissa ilkeältä.

Vierailija
1313/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa vilma ärsyttää vaan enemmän ja enemmän kun sarjaa katson, 10 jaksossa juuso on ehkä paras iltanuotiolla :DD

Vierailija
1314/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain lehdestä kommentin, että miksi ei tuohon ohjelmaan oteta "Reijoja ja Pirkkoja", jotka ovat olleet avio/avoliitossa vuosia.

Olen samaa mieltä, vaikkei nyt ihan vanhuksiin mennä, niin pitäisi olla mielestäni aikuinen, ei 20-25v lapsonen, joka vasta seurustellut vuoden-kahden päivät.

Mielestäni vaatimus yhteiselolle pitäisi olla väh. 5 vuotta ja ikäraja 25v.

Vierailija
1315/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jonne, oletko psykopaatti" :D

Pitäs lähtee kauppaan mutta en malta, pakko vaan kattoo nyt tuo jakso 10 pois alta.

Vierailija
1316/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään yhdessä kirjoitti:

Luin jostain lehdestä kommentin, että miksi ei tuohon ohjelmaan oteta "Reijoja ja Pirkkoja", jotka ovat olleet avio/avoliitossa vuosia.

Olen samaa mieltä, vaikkei nyt ihan vanhuksiin mennä, niin pitäisi olla mielestäni aikuinen, ei 20-25v lapsonen, joka vasta seurustellut vuoden-kahden päivät.

Mielestäni vaatimus yhteiselolle pitäisi olla väh. 5 vuotta ja ikäraja 25v.

No, tavallaan olisi mielenkiintosta ja tavallaan ei. Minä kaipaan tältä ohjelmalta draamaa. Treffit esimerkiksi ovat usein aivan uskomattoman tylsää katsottavaa. Bileissä ja alkoholin vaikutuksen alaisinahan se kaikki jännittävä tapahtuu. En suoraan sanottuna luultavasti jaksaisi katsoa kun akateemiset, 12v yhdessä olleet Anna-Maaria ja Juhani Mikael käyvät treffeillä toisten tasapainoisten aikuisten kanssa ja syvällisesti ruotivat parisuhteitaan ja sitten järkeilevät, että vaikka toiseen vähän ihastuu, niin eihän se oma parisuhde huono ole. Tuonne otetaan ihan tarkoituksella ihmisiä, joilla on parisuhteessa haasteita, kuten luottamuspulaa, entisiä sekoiluja tai epävarmuutta sopivuudesta toisilleen, koska tuo sarja tarvitsee toimintaa ja niitä rajojen ylityksiä.

20-25-vuotiaiden kutsuminen lapsosiksi nyt alkaa olla jo pikkuisen alentavaa puhetta. Nuoria aikuisia tuon ikäiset kuitenkin on, osa tasapainoisempia ja vakavammissa parisuhteissa kuin toiset. Ei se ole niinkään ikäkysymys, tai edes suhteen pituuden kysymys, vaan persoonakysymys ja tietoista valikointia tuotannolta, että tuonne päätyy tuollaisia tyyppejä. Ihmiset haluaa nähdä niiden sortuvan houkutuksiin. Ei siitä tulisi hyvää tv:tä, jos kaikki toimisi järkevästi ja kumppaniaan kunnioittaen, sinkutkin olis vaan "en minä halua varattuun sekaantua, minä kunnioitan Juhani Mikaelin kumppania vaikken häntä tunnekaan". Väitän että siihen tuo menisi, jos sinne otettaisiin "vastuullisia ja vakaita" aikuisia.

Vierailija
1317/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän Juuso edes rakastanut Vilmaa oikeasti? Miksi se on ollut edes parisuhteessa Vilman kanssa? Viikko meni ja unohtanut Vilman..

Vierailija
1318/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllästyttävä pätkä Juuson ja Jessikan treffeistä. "Miten voikin tuntua tältä, ihan ku olis paljon kauemmin tunnettu. Ymmärretään toista ilman sanoja, että miten toinen voikin tuntua näin läheiseltä, kyl on kumma että yhteys löytynyt näin nopeasti, mitä sanaa nyt ajattelet? Voi, mä aattelin ihan samaa jne." Haukotus ja nukahdus!

Kuitenkin kehonkieli viesti ihan muuta. Juuso niin jähmeä, että sanat tuntuivat tosi paperisilta.

Mut joo, toi hunajaisuus ei vaan nyt menny läpi. Kosto.

Vierailija
1319/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua alkaa vilma ärsyttää vaan enemmän ja enemmän kun sarjaa katson, 10 jaksossa juuso on ehkä paras iltanuotiolla :DD

Jep. En kai ole ainut joka nauroi ääneen Juuson kommenteille ja reaktioille iltanuotiolla? Ihan paras :DDD

Vierailija
1320/3798 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva että näytettäisiin myös ne syvälliset keskustelut mitä ne (muka)käy

Ketju on lukittu.