Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Janna vaikuttaa fiksulta ja rempseältä leidiltä. Kauniskin on.
Kuronen on ehdottomasti nätein ja älykkäin <3
Jonnehan on kuulemma vetänyt entistä tyttöystäväänsä turpaan..
Vierailija kirjoitti:
Jonnehan on kuulemma vetänyt entistä tyttöystäväänsä turpaan..
Sonjaa? Luulin et jotain kamaa vetää eikä turpaan.
Mikä jakso tämä sikamika?? Monesko jakso? Ei kuulosta tutulta tuollainen ja oon kaikki 8 ruutu+ jaksoa kattonu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että Sonja on kaunis. Ja ne silmät!😍
Luulin ekassa jaksossa että on vanhempi kuin 22(?), ihan vain aikuismaisen käyttäytymisen takia. Jonne on ihan kamala. Sanoi tossa 8.jaksossakin että sitä saa mitä tilaa vai mitenkäs se meni. Eli siis että aikoo kostaa Sonjalle senkin että tällä ja Miikalla synkkaa niin hyvin.
Hyi saasta voisin kuvitella Jonnesta, että kun panee jonkun paksuksi, niin on varmasti jos raskausaikana pettämässä, saati sen jälkeen!:D kommentoi vaan:"tää on tätä elämän peliä, katotaan onko susta perheen rkkojaksi, jos on, nii se on vaan elämän peliä." :D
Mitä sinä tiedät Sonjan käyttäytymisestä muuta kun ohjelman perusteella?
Olenko vittu sanonut että tiedän? Oletko tyhmä ja vammainen?
Minä olen vammautunut onnettomuudessa. Tyhmä en kuitenkaan ole. Aika paljon on joutunut kelaamaan elämää läpi kuntoutusprosessin aikana. Onko minun kaltaisiltani ihmisiltä siis kielletty Temptation Icelandin katsominen ja kommentointi?
Nää on hauskoja. Siis pahoittelen jos oikeasti tapahtunut mutta suuresti epäilen. :D
Hei en jaksanut ruveta todellakaan selaamaan koko ketjua läpi, ja kyseistä ohjelmaakaan en seuraa. Mutta mulla olisi kysymys..
Onko tässä ohjelmassa siis jokin palkinto?
Mikä on parien motiivi siis lähteä saarelle?
Ei kai kukaan itseään ja kumppaniaan kunnioittava ja rakastava pari "huvikseen" ainakaan haluaisi tuollaiseen ohjelmaan mukaan?
Joku iso rahapalkinto pariskunnalle, Joka ei sorru pettymään ja joiden suhde jatkuu saaren jälkeenkin, tekisi formaatista ja kilpailijoista jotenkin helpomman ymmärtää. Mutta onko kyse tällaisesta ?
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee vielä Marin kausi sanokaa mun sanoneen. Todella kaunis nuori nainen
Tarkoitatko Musta-Maria?
Mari on kyllä häikäisevä kaunotar! <3_<3
ei ainaa ole julkisuuteen kerrtottu että selvityvä pari saisi palkinnon tai saako sinkku rahapalkinnon joka saa rikottua parin
Please have a seat and talk about Temptation Iceland.
Mari on tosiaan kaunis sellaisella nukkemaisella tavalla. Kaukana toisistaan olevat silmät, nöpönenä ja pulleat huulet, ihan kuin nukke.
Vierailija kirjoitti:
ei ainaa ole julkisuuteen kerrtottu että selvityvä pari saisi palkinnon tai saako sinkku rahapalkinnon joka saa rikottua parin
Eiköhän se varattu itse riko parisuhteensa eikä sinkku.
Tästä ohjelmasta näkee hyvin suomalaisten ulkonäön tason. Katsokaa ensin vaikka Ruotsin paratiisihotellia ja sen jälkeen jakso tätä. Suomalaiset miehet ovat pieniä ja siropiirteisiä kasvoiltaan, naiset vanhanaikaisen näköisiä ja hiukset ja ulkonäkö "järkeviä" kuten Suomessa tapana on.Esim Paratiisihotellissa kaikilla pitkät tukat, olkoonkin pidennykset.
En kuulu ko sarjojen kohdeyleisöön mutta pisti vain silmään. Juuri tuosta syystä suomalaiset erottaa ulkomailla heti. Ja ei, miehet eivät ole komeita, naisista taas saisi paremman näköisiä panostamalla enemmän ulkonäköön, suomalaisilla miehillä taas se piirteiden sirous varsinkin kasvoissa häiritsee.
Ai ruotsalaisen paratiisi hotellin pumpatut naiset kauniita? Se yksikin töröhuuli nainen oli pilannut ulkonäkönsä kyllä aivan totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ohjelmasta näkee hyvin suomalaisten ulkonäön tason. Katsokaa ensin vaikka Ruotsin paratiisihotellia ja sen jälkeen jakso tätä. Suomalaiset miehet ovat pieniä ja siropiirteisiä kasvoiltaan, naiset vanhanaikaisen näköisiä ja hiukset ja ulkonäkö "järkeviä" kuten Suomessa tapana on.Esim Paratiisihotellissa kaikilla pitkät tukat, olkoonkin pidennykset.
En kuulu ko sarjojen kohdeyleisöön mutta pisti vain silmään. Juuri tuosta syystä suomalaiset erottaa ulkomailla heti. Ja ei, miehet eivät ole komeita, naisista taas saisi paremman näköisiä panostamalla enemmän ulkonäköön, suomalaisilla miehillä taas se piirteiden sirous varsinkin kasvoissa häiritsee.
Ehkäpä Suomessa ei olla ulkonäön suhteen niin pinnallisia kuin Ruotsissa. Sulla varmaan sit on ulkonäkö hiustenpidennyksineen viimeisen päälle?
Ni millanen tyyppi ja mitä vetää? Kerro nyt kun alotit.