Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Oli Emmin ja Jessen tapaamisen syy mikä tahansa niin tottakai niillä on tarve puida päällimmäisiä fiiliksiä läpi heti eikä vasta kotimatkalla, siksi ne puheet kovista nuudeleista. Ja varmasti tuotantokin on sitä toivonut.
Mielenkiintosta nähdä Emmin ja Jessen koko keskustelu.Uskoisin, että tuotanto on juurikin halunnut että siinä puhutaan suu puhtaaksi.Emmi tosin mainitsi snäpissä aikaisemmin, että ei ilmeisesti menny kyseinen keskustelu ihan putkeen
Emmin insta.. kohteessa 30.11.2016 loma takana 16.12.2016... ei oo 3 viikon viettelys.
"Ku se on mean to pee, niin se on mean to pee" 😂😂
Mä jäin kyllä ihmettelemään sitä Juuson reaktiota Vilman videoon siinä iltanuotiolla. Ja sitä, että jo ennen videon katsomista Juuso heitti, että Vilma ei ehkä olekaan se oikea nainen. Siis häh? Jätkä ollut saarella pari päivää, ja hetken kun pääsi juttelemaan sen Jasminin kanssa, niin miettii jo kannattaisko pistää nainen vaihtoon. Siis eihän Vilmakaan mikään puhdas pulmunen ole, mutta ei mun mielestä kuitenkaan ole tehnyt mitään yhtä törkeää.. Puhui sen sinkkumiehen kanssa suhteestaan avoimesti ja sanoi tälle, että pitää tästä. Siis eikö tota Juusoa oikeasti Vilma kiinnosta, vai onko tuo joku ihme defenssi? :D Vähän menee ohjelmalta pohja kun yks hehkuttaa iltanuotion jälkeen, että "vitsi olen iloinen kun tuo mun tyttöystävä on niin samanhenkinen sen sinkkumiehen kanssa.. ei haittaa yhtään jos erotaan.." Itse ottaisin tuon pahempana loukkauksena kun esim. Joonkasen kiehnäilyt Jennikan kanssa.
Eikö nuo varatut ukot tuolla tajua, että noi sinkkunaiset on tuolla ilmaisella lomalla pitämässä hauskaa ja bilettämässä, eikä etsimässä mitään uutta elämänkumppania. :D Siis pakkohan niiden on "vietellä" ja esittää kiinnostunutta ja heitellä noita "Toi Jonne on tosi kiva, olisin kyllä tosi kiinnostunut" jotta ohjelman idea säilyy ja näitä voidaan näppärästi näyttää varatuille naisille treffipätkien yhteydessä. Jonne ja Juuso varsinkin tuntuu kuvittelevan, että he voi halutessaan ottaa kenet tahansa noista akoista uudeksi tyttöystäväksi, jos parisuhde kariutuu. Ei välttämättä Suomessa meno olisi ihan samanlaista, CC:tä tuskin nappaisi Jonnen syvälliset pohdinnat. :D
Vilma vaikuttaa siltä, että on syystä tai toisesta halunnut tulla saarelle eroamaan. Jotenkin niin välinpitämättömän oloisesti selostaa sinkuille Joonaksen huonoja puolia ja paistattelee saamassaan huomiossa, kun muut hämmästelee, miksei Joonas ikinä kehu häntä, vaikka hän on niiin upee. Vähän päälleliimattuun sävyyn tuli iltanuotion jälkeen ne rakkauspuheetkin, kun oli kuitenkin itse vähän aikaisemmin jutellut Jussille, miten paljon tykkää tästä eikä halua ikinä lähteä saarelta, koska saarella saa olla Jussin kanssa.
Toivottavasti Sonja jättää Jonnen.
Vierailija kirjoitti:
Huh tuli katsottua 6 jaksoa eilen putkeen!
Olenko ainoa jolle tuli kammottavat psykovibat tosta Jonnesta? Avovaimon 9v (?) nuorempi, tavattu kun tämä on ollut 18v. Mulle tuli oikeesti semmonen olo etta setämies-Jonne on napannut teini-ikäisen Sonjan ja koittanut muovata tästä itselleen sopivan vaimokkeen. Sonja-parka ei tiedä paremmasta kun tämä setämies on eka seurustelukumppani. Kaikkien juttujen perusteella kuulostaa tosi manipuloivalta ja laskelmoivalta. Eikä älyllä loista.
Ihan karseaa kuultavaa Sonjan kertomukset kuinka eivät koskaan esim. naura yhdessä, Jonne 'kostaa' kaikki pienetkin jutut jne. Tätä se on kun jäädään sen ekan seurustelukumppanin kanssa yhteen, ei mitään tietoa paremmasta.
Ne kohtaukset missä Miikka ja Sonja hölmöilee yhdessä ja nainen nauraa katketakseen oli jotenkin niin helpottavaa katsottavaa - hitto mikä tuuri jos tälläinen roskasarja oikeasti sai tyypin silmät aukeamaan ja tajuamaan miten paskassa parisuhteessa sitä on tullut kärvisteltyä. Musta Miikka on ihan mielettömän symppis ja vaikutti vilpittömältä Sonjan suhteen. Toivottavasti on oikeasti noin mukava tyyppi ja ovat päätyneet yhteen!
Eikö Miikkaa oo tunnistettu täällä? DJBerlin, Teflon brothers, hengaa kanuunankuulien kans.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Miikkaa oo tunnistettu täällä? DJBerlin, Teflon brothers, hengaa kanuunankuulien kans.
Ollut puhetta vain noin sata kertaa täälläKIN, kun ilmeisesti hän itse tai joku kavereista sitä mainostaa.
Kukaan ei oikeasti tunnistaisi jonkun nobody-bändin laulajaa, saati dj:tä. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo varatut ukot tuolla tajua, että noi sinkkunaiset on tuolla ilmaisella lomalla pitämässä hauskaa ja bilettämässä, eikä etsimässä mitään uutta elämänkumppania. :D Siis pakkohan niiden on "vietellä" ja esittää kiinnostunutta ja heitellä noita "Toi Jonne on tosi kiva, olisin kyllä tosi kiinnostunut" jotta ohjelman idea säilyy ja näitä voidaan näppärästi näyttää varatuille naisille treffipätkien yhteydessä. Jonne ja Juuso varsinkin tuntuu kuvittelevan, että he voi halutessaan ottaa kenet tahansa noista akoista uudeksi tyttöystäväksi, jos parisuhde kariutuu. Ei välttämättä Suomessa meno olisi ihan samanlaista, CC:tä tuskin nappaisi Jonnen syvälliset pohdinnat. :D
Mun mielestä nuo sinkkumuijat ottaa ohjelmaan osallistumisen kilpailuna ja oman viehätysvoimansa mittarina. Ilmeisesti jokainen sinkkutyttö kuvittelee olevansa kovinkin vetävä ja saavansa kenet tahtoo, niin varattujen miesten viekoittelu on heille "kiva" haaste. "Oon aina tottunu saamaan, kenet haluan" -tyyppisiä kommentteja on nähty joka kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että täällä tykätään diagnosoida lähes kaikki tällaisiksi, mutta rehellisesti Jonne vaikuttaa aivan täysin narsistilta. Toi ilmeettömyys, manipulointi, pitänyt selkeästi Sonjaa alistettuna..
Niinhän se vaikuttaa, mutta kaikkien onneksi Jonne on tyhmä. Älykkäät narsistit ovat paljon vaarallisempia ja kykenevämpiä aiheuttamaan oikeasti isoa harmia kaikkialle ympärilleen ja läheisilleen.
Olen iloinen Sonjan puolesta, että pääsi eroon Jonnesta
Emmin psyyke ei varmaan kestänyt reissua. Mielenterveysasiat otti aina välillä "vitsillä" esille.
onko jonnen ja noora(tis2)yhdessä vai ovatko ainoastaan ystäviä?lenkkeileet yhdessä
Emmi on kyllä todella epävarma itsestään ja suhteestaan. Todella naurettavaa tuollainen rageeminen vaikka Jesse on käyttäytynyt todella hyvin.
Tulee pikkasen mieleen ekan kauden Jasmina, joka käänsi epävarmuutensa sillä ettei häntä muka kiinnostanut mitä Simo touhusi, mutta näkihän sen että oli loukkaantunut. Jasmina myös pani Benjaminia vain kostaakseen Simolle, ne kommentit seksin aikana:"Vitsi sö tunnut paremmalle kuin Simo, se ei oo koskaa tehny mulle näin, siis vau." :DDD Oli varmaan Benjylle pieni turn off kun alkaa kesken seksin vertailemaan. 😂
Muistan itse nuorempana kun olin huonossa suhteessa. Esitin koko ajan ettei kiinnostanut paskaakaan mitä mites teki, mutta todellisuudessa sisälläni raivosi hirmumyrsky. Olin tosi mustis pelkästään siitä jos mies nauroi ja jutteli jonkun toisen naisen kanssa. Se johti sitten siihen että kostin tuollaisen pienenkin asian pettämällä, ja esitin koko ajan ettei mieheni tekemiset kiinnosta. Vaikka oikeasti tutkin salaa tekstarit, facet yms..
Voi luoja että Sonja on kaunis. Ja ne silmät!😍
Luulin ekassa jaksossa että on vanhempi kuin 22(?), ihan vain aikuismaisen käyttäytymisen takia. Jonne on ihan kamala. Sanoi tossa 8.jaksossakin että sitä saa mitä tilaa vai mitenkäs se meni. Eli siis että aikoo kostaa Sonjalle senkin että tällä ja Miikalla synkkaa niin hyvin.
Hyi saasta voisin kuvitella Jonnesta, että kun panee jonkun paksuksi, niin on varmasti jos raskausaikana pettämässä, saati sen jälkeen!:D kommentoi vaan:"tää on tätä elämän peliä, katotaan onko susta perheen rkkojaksi, jos on, nii se on vaan elämän peliä." :D
Vierailija kirjoitti:
Emmin psyyke ei varmaan kestänyt reissua. Mielenterveysasiat otti aina välillä "vitsillä" esille.
Selvä homma mun mielestä.Psyyke ei kestä.Toisaalta en yhtään ihmettele.Harmittaa jo valmiiksi molempien puolesta jos todella joutuvat lähtemään kesken pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä homma mun mielestä.Psyyke ei kestä.Toisaalta en yhtään ihmettele.Harmittaa jo valmiiksi molempien puolesta jos todella joutuvat lähtemään kesken pois.
Jos lähtevät, niin veikkauksia tuleeko uusi pari mukaan vielä?
miten jonnen instagramissa on kuvia tuolta kuvausajalta? Onko pistänyt jonkun muun päivittämään :DD
Vierailija kirjoitti:
Vilma vaikuttaa siltä, että on syystä tai toisesta halunnut tulla saarelle eroamaan. Jotenkin niin välinpitämättömän oloisesti selostaa sinkuille Joonaksen huonoja puolia ja paistattelee saamassaan huomiossa, kun muut hämmästelee, miksei Joonas ikinä kehu häntä, vaikka hän on niiin upee. Vähän päälleliimattuun sävyyn tuli iltanuotion jälkeen ne rakkauspuheetkin, kun oli kuitenkin itse vähän aikaisemmin jutellut Jussille, miten paljon tykkää tästä eikä halua ikinä lähteä saarelta, koska saarella saa olla Jussin kanssa.
Sanoi tykkäävänsä Jussista mutta nimenomaan painotti, että ei ole "in löööv" siihen, ja sanoi ettei haluaisi Jussin lähtevän eli ei halua, että Jussia häädetään. Olet kyllä oiva esimerkki ihmisestä joka kuulee asiat oman mielen mukaan.
Emmi ei ole raskaana, koska somessa on paljon tuoreita kuvia, joissa ei ole isoa mahaa.