Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Kettu käynyt kuin käynytkin kolo(issa).
Ohhoh, Joonas vikan iltanuotiovideon nähtyään mennyt panemaan Jennikan kanssa 😮
"En mä omaa mummoa lähtis sormettamaan" - Hyvä sonja! *reps*
Ai kauhee kun hajosin, Sonja iltanuotiolla Jonnelle: "Sä sanoit sillon alussa, että tänne lähetään sillä meiningillä noiden sinkkunaisten kaa hengailemaan, että sä voit tehdä kaiken niille mitä sä teet sun omalle mummolle." 😂 Ja jaksossa hetki aiemmin varmistunut, että se kettu tosiaan kävi Erikan kolossa.
Käyttäjä5589 kirjoitti:
"En mä omaa mummoa lähtis sormettamaan" - Hyvä sonja! *reps*
Parhaat palat jätetty viimeiseksi :D
BROILERI
Arttu sanoi, että ovat useasti rakastelleet Pauliinan kanssa. Pauliina sanoi Joonakselle, että SE kesti kymmenen sekuntia, ja sitten hän ajatteli ettei pysty tekemään SITÄ.
Alli
sPOILER!
Ai juma kuinka mahtavia noi kaks viimeistä Ruutu+-jaksoa, aivan kultaa.
Pointteja:
- Arttu näytti ihanalta 24h treffeillä
- Pauliina taas oli siellä aivan naamat, huomas haastatteluista
- Jonne oli uskomattoman sekava jaksossa 19, yöepisodi Erikan kans. Jos tuon jälkeen vielä joku väittää, että Jonne kulkee ihan täysillä, niin ihmettelen
-Joonas sai paljon puheaikaa 24h treffeillä ja tuli ihan järkevää juttua!
- Ihmettelin et miten Joonaksen aiempi pettäminen on ollut yllätys tuotannolle, luulin jotenkin että se on ihan selvää.
- Pauliina oli vähän jotenkin tekopyhä iltanuotiolla vaikka olo hässiny Huskyn kaa vaikka kuinka.
- Sonjalle kymmenen pistettä iltanuotiosta, pysy tiukkana!
- Jonnelle hyvää onnea elämänpelien kanssa jatkoon. Erikaa ei ainakaan tarvi vikitellä.
Aika normaalia kielenkäyttöä tämän foorumin mittapuulla. Toivottavasti kukaan ei täällä ole mitään gradua kirjoittamassa kuitenkaan ;)
Pauliina hässiny Huskyn kans vaikka kuinka? Siis onko oikeesti enemmän ku kerran, vai pelkästää Huskyn mukaan?
Eipä tainnut Jonne tajuta, mikä tulevaisuus sillä on meemeineen edessä tän ohjeman jälkeen. Josko en ihan täysin muutenkaan ymmärrä, miksi kukaan sen kanssa on ikinä suhteeseen alkanut saati siinä pysynyt, mutta tämän jälkeen sen on kyllä varmaan aika vaikee löytää elämän peliinsä mitään kovin kummoisia nappuloita ;)
TISSIT kirjoitti:
Eipä tainnut Jonne tajuta, mikä tulevaisuus sillä on meemeineen edessä tän ohjeman jälkeen. Josko en ihan täysin muutenkaan ymmärrä, miksi kukaan sen kanssa on ikinä suhteeseen alkanut saati siinä pysynyt, mutta tämän jälkeen sen on kyllä varmaan aika vaikee löytää elämän peliinsä mitään kovin kummoisia nappuloita ;)
Ellei ota asiaa menestyksen merkkinä... ja mitenpä muutenkaan sen ottaisi.
Mies123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä täysin naurettava jaarittelu on taas tässä ketjussa? Tämä sama oli tässä ketjussa aiemminkin ja oli myös Ylilaudalla. Kukakohan kumma oiken näkisi niin paljon vaivaa jonkun täysin tuntemattoman puolustamiseen, että kirjoittaa tällaisen aivan naurettavan puolustuspuheen ja kopioi sitä ympäri keskustelupalstoja? :)
Miten noin tylsämieliseen jaaritukseen muuten edes saa mahtumaan noin monta kirjoitusvirhettä? Ja miten voikin käyttää sivistyssanoja noin väärin?Kuka jaksaa uskoa kaikkea mitä ja miten televisiosta asiat välittyy. Ihan oikeamielistä on kääntää myös näkökulmaa sellaiseen kantaan, mikä ei televisiosta välity. Ihme lynkkaajia suurin osa teistä rumista huorista.
No jopas meni tunteisiin! :D Vai pitäisikö sanoa tunneTASOON? :)
Meinaat siis, että on katsojien vika kun he näkevät tuon käytöksen ja uskovat omia silmiään, kun se käytös onkin oikeasti jossain toisessa todellisuudessa ihan erilaista? Miten sinne toiseen todellisuuteen (missä kaikki onkin ihan päinvastoin kuin mitä oikeasti on) oikein pääsee? Onko sieltä enää paluuta takaisin tähän oikeaan todellisuuteen?
Mihin päätökseen Pauliina ja Joonas päätyi?
Vierailija kirjoitti:
Mihin päätökseen Pauliina ja Joonas päätyi?
Joonas haluaa jatkaa, Paulinalla sekavat tunnelmat
SPoilERI
Joonas myöntää Pauliinalle käyneensä hässimässä Jennikaa kuultuaan Pauliinan ja Huskyn toilailusta ja selittää tekemisiään tyyliin: "sit ku mä näin sen videon niin mun oli pakko purkaa tunteita niin menin sit sinne huoneeseen mis Jennika oli ja....kyl mä sit sitä _VÄHÄN_ panin" :D
Husky sanoi, että ovat rakastelleet P:n kanssa useasti, mutta P:n mukaan vain kerran ja sekin kesti vain 10 sek.
Miten nää varatut aina luulee et niiden kyhnäämiset pysyy muka salassa..
EN KESTÄ! Joonas!! Se "sit mä vähän panin sitä" ei ollutkaan mikään tuotannon jostain eri asiayhteydestä otettu juttu.
Ei uskonu munkaan muija, etten mä sitä varsinaisesti pettäny vaikka en kestäny ku korkeintaan 10 sekuntia.
Ketjun ensimmäisellä sivulla joku Erikan tunteva järkyttyy että miksi se tällaiseen ohjelmaan on lähtenyt. Mitkähän on kommentoijan fiilikset näin kauden lopuksi kun osallistumisen lisäksi päätti myös päästää saaren päivystävän filisofin ketun koloon :D
Miksi Jonnen treffikumppani 24h treffeillä se vaalea tyttö oli tosi säikähtäneen oloinen seuraavana päivänä kuvatussa klipissä ja selitti ettei 24h treffit olleet menneet hyvin..mitä siellä treffeillä oikein tapahtui?
SPOILERI jatkuu:
Naurahdin ääneen, kun Erika lopulta tiuskaisi Jonnelle, että: "Ei mut oikeesti sä oot koko vitun yön tässä jankuttanu tota samaa paskaa."
:D:D