Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Näkyy ja pätkii paljon, ärsyttää 😕
Sama, ei näy kuin alku ja sitten pätkäsee poikki...
Ei toimu ruutu+. Tuntematon virhe.
Joonas taas puhuu, kuinka on "kasvattanut" Pauliinan ja nyt kiitos on tässä.
Mulla ainakin toimii ruutu+ nyt.
Mullakin lagas ruutu+, tuntematon virhe, käynnistä ohjelma uudelleen. Nyt toimii! Toistaiseksi ei mitään jännää tapahtunut.
Toimii ruutu + mutta pätkii aivan törkeesti
Spoileri.
Jonne angstaa, koska ryyppäsi 24-treffien illan ja Erika meni nukkumaan. Sitten hän halusi keskustella tunteistaan keskellä yötä ja Erika ei puoliunessa jaksanut kuunnella. "En arvosta ihmistä, jota ei kiinnosta toisten tunteet."
Juuson persettä näytettiin hieronnassa, ei paha.
Siis oliko tuo Jassu tuolla kannut paljaana o.O
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tuo Jassu tuolla kannut paljaana o.O
Sillä oli sellaset ihonväriset liivit :'D
Mäkin tosin eka katoin et on ilman
Onpa Vilma erinäköinen ilman meikkiä.
Miksi Pauliinan ja Joonaksen treffejä näytettiin niin kovin suuri osa jaksosta? Molemmat treffit lähes tappavan tylsiä. Eniten kiinnostaa juuri jonne ja Sonja tahoillaan.
PLUSSALAISILLE:
Kiva tuo Joonaksen kommentti "Pauliina oli kun me tavattiin niin sellainen hiljanen ja estynyt. Mä olen kasvattanut siitä tollasen kun se on nyt"
Aiiiika paksua...
Keiden julkkujen kanssa Vilma maannut?
Veikkauksia? Axel Smith ainakin?
"Se on elämää. Evriting häppens for thö riison. If it miins tu bii, it miins tu bii."
- Jonne Sahanen, 2016
PLUSSALAISET;
"Helvetin hienoa haippitaimii" "Ollaan päästy iholle kontaktoitumaan" :ADDADSDDD Voi jumalauta miten ihminen voi olla RASKAS.
Ja tosiaan. Miksei Miikkan ja Sonjan treffejä näytetty käytännössä ollenkaan?
Jos saa tähän narsistin luonteeseen vielä palata,niin SPOILER ENSI VIIK JAKSOSTA
Munkin ex jolla oli paljon narsistisia piirteitä, käyttäytyi juuri samalla tavalla ku Sonja kertoi Jonnen tekevän, eli jonne on sekoilut jotain, tästä kerran voidaan puhua mutta enää ei saa puheeksi ottaa. Tottakai tämä piirre on varmasti muillakin ihmisillä, ettei halua vatvoa menneitä loputtomiin, mutta juuri tämä mitä Sonja sanoi ettei edes seuraavana aamuna saa enää ottaa puheeksi. Luulen että näiden asioiden avaaminen on tehnyt ensinnäkin sonjalle hyvää, sekä toivottavasti monien muiden Jonnen kaltaisten ihmisten kanssa parisuhteessa olevien. Kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista !!
Voihan tunnetasot sentään. Oksennan jos jonne sanoo kerranki vielä tunnetasolla
Toimiiko muilla Ruutu+? Itsellä lagaa ja ei näytä jaksoja, olen itkun partaalla!