Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu plussan katsoneena:
Jonne ja Erika. On siellä Erika saanu kyllä jo muutakin ku niskahierontaa...
Juuso ja Vilma. Nyt alkaa olla myötähäpeä kiintiö täynnä. On myös tosi sekavaa toimintaa ku edellisen viikon jaksoissa Jasmin sanoi suoraan, että ei ole ihastunut ja ärsyttää ja ahdistaa. Juuso taas uusissa jaksoissa kehui kuinka molemminpuolista ihastumista on. Sit Jasmin sanoo, että he eivät kyllä tuu näkemään sarjan jälkeen, vaikka Juuso niin luulee. :D Onneksi iltanuotiot videoiden kera loppuivat, en ois sietänyt enää kertaakaan Juusoa katsomassa videota ja sanomassa hiljaa "WHAT", vittu että ärsyttävää ja tekopyhää.
Vilma puhui todella rumasti Juuson ulkonäöstä, kuinka on paremman näkösiäkin pannu, julkkiksiakin jopa! Hyi, häpeä, meet telkkariin nöyryyttämään omaa kumppania. Oksettavaa.Vanha Pauliina oli siis ilmeisesti ainoankin rajan rikkonut. Mutta hyökkäyshän tulee yleensä sieltä mistä sitä vähiten odottaa ja kaikessa hiljaisuudessa.
Uusi Pauliina reagoi Niklaksen videoihin sillä ilmeellä, että on pitänyt Niklasta itsestäänselvyytenä ja luullut, että hän on se joka määrää ollaanko yhessä vai ei ja Niklas seuraa. Nyt teki selvästi tiukkaa katsoa kun Niklaskin uskalsi jo alkaa vähän viihteelle naisten kanssa.
Eikös se ollut vanha Pauliina joka huoritteli sinkkunaisia ekoissa jaksoissa kun katseli videoita?
Joo, Pauliinahan se paheksui sinkkunaisten käytöstä. No onneksi Pauliinalla itsellään tahdonvoimaa ja moraali kunnossa kun pystyy vastustamaan kiusauksia jopa kaksi viikkoa.
Kyllä toi Jasmin on kans kunnon ämmä, hohhoijaa.
Juomapeli:
Ota huikka joka kerta kun Jonne sanoo "elämänpeli"
Juuh jasmin ilkee ja kiero ku kokoajan kannustaa juusoa eroamaan ja sanoo vielä että juusosta huomaa että ihastunut muhun ja kiinnostuneempi musta kuin vilmasta ja sit perään ettei me kyllä nähä enää..:D Eikö ois reiluu sanoa ettei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Jasmin on kans kunnon ämmä, hohhoijaa.
No ei kai se ole sieltä mitään parisuhdetta etsimässäkään. Se on palkattu viettelemään varattuja ja esittämään kiinnostusta. Tekee duuniaan. Jotkut sitten tuolla ihastuu oikeasti, ja se on ihan kivakin juttu, mutta lopuille tuo on työ.
Eiköhän noille sinkuille ole luvattu vähintään joku ekstraviikko lomaa, jos onnistuvat rikkomaan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä kestä Tota vilmaa! Voi luoja mikä myötähäpee! Toi sen tilitys rannalla oli Kyl niin pohjanoteeraus jopa tuollaisella ihmiseltä et oksat pois. Kertoo ihmisestä aika paljon!
Tää! Ei saakeli, posket punotti myötähäpeästä kun kuunteli tuota. Huomasi mikä on neidille tärkeää. "Olen kyllä kauniimpi", "Olen pannut Juusoa paremman näköisiä, julkisuudessakin olleita..." Apua. Taitaa olla joku statusjuttu ja itsetunto-ongelma, kun omaa viehättävyyttä pitää noin kauheasti pohdiskella ja nimenomaan että saisin komeammankin ja jopa julkkiksen (!!). Epävarmuus haiskahtaa, mutta myös pinnallisuus. Vaikka sinänsä ei ihme, nuoriahan nuo vielä ovat.
Juuson metaforat oli kyllä ihan samanlaista myötistä, virta vie jne.
Siinä on kyllä kaksi ihan ihme tapausta. Ei voi kun pyöritellä päätä noille.
Vierailija kirjoitti:
Juuh jasmin ilkee ja kiero ku kokoajan kannustaa juusoa eroamaan ja sanoo vielä että juusosta huomaa että ihastunut muhun ja kiinnostuneempi musta kuin vilmasta ja sit perään ettei me kyllä nähä enää..:D Eikö ois reiluu sanoa ettei kiinnosta
En usko, että nuo kaksi ikinä eroavat, mutta parempihan se olisi erota, lietsovat toisiaan pahimpaan mahdolliseen käytökseen ja kostavat koston päälle. Kuka tahansa normaali sivustakatsoja huomauttaisi, että erotkaa nyt jo hyvät ihmiset, ei tuo ole millään mittapuulla katsottuna terve suhde.
Sinkkujen moraalittomuudesta on ihan turha itkeä, nehän on palkattu sinne viettelemään ja rikkomaan parisuhteita. Jokainen saarelle tulija tietää tämän, mutta noin se vaan pääsee unohtumaan, kun itse ihastuu.
CC voisi olla ihan kiva ja symppis tyyppi ilman sitä itsensä tyrkyttämistä. Hänellä on ilmeisesti huono itsetunto, kun pitää esitellä rintojaan ja hytkyttää takapuoltaan jokaisessa videonpätkässä. Mielestäni se on jo vähän koomista. Lisäksi hän yrittää miellyttää miehiä aivan liikaa. Mikä on oikeasti hänen todellinen persoonallisuutensa? Olisi kiva nähdä hänet joskus normivaatteissa ilman tyrkyttämistä ja omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin on noista sinkuista ainoa, joka on oikeasti onnistunut hommassaan. Rispekt.
Mulle tuli ihottumaa, kun kuuntelin selostusta kellistetyistä julkkismiehistä! Siis voi apua?! Eikö sitä seksiä harrasteta seksin ilosta, eikä oman itsetunnon pönkittämiseksi? Jos julkkimiehet olisivat olleet aidosti kiinnostuneita Vilmasta persoonana ja ulkonäöllisesti, niin miksi tämä seurustelee ilmeisen tavallisen Juuson kanssa?
Ja kyllä Jasmin veisi kruunun, jos nämä kilpailisivat kauneudesta. Ulkoisesta.
Käsitys muuttui Jaakosta eilisillan jaksossa! Puhui ihan asiaa ja vaikutti fiksulta. :) Myös Miikka vaikuttaa mukavalta, ei mitenkään sairaalloisen mustasukkaiselta niinkuin Börje rannalla puhui.. Miikka sanoi Sonjallekkin jotain että "tee niinkuin itse parhaaksi näät" tms.. Ei ainakaan mitään mustasukkaista/painostavaa materiaalia ole hänestä näytetty.
Noi ryhmätatskat ihan ok jos tykkää,mut kyllä menis tunteisiin jos mun mies ottais vielä toisen naisen kanssa jonkun oman lisäyksen muistona ensitreffeistä. Huh!
Ja nyt kun Jonne kuuli mitä mieltä Sonja on, niin yhtäkkinen Sonja onkin syypää ja Jonne tahtoo erota 😁
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt sattuu olemaan se Jasminin homma tuolla. Jos on tarkoitus hakea ystäviä ja parisuhdetta, niin formaatti on täysin väärä.
Mäkin tykkään CC:stä! Oli myös ennakkoluulot häntä kohtaan, jostain syystä luulin että hän olisi ilkeä "bitch". Mutta hänhän vaikuttaakin olevan iloinen, nauravainen, ystävällinen ja fiksukin. Mua itseä ei kenenkään "tyrkkymäisyys" ja itsensä esittely haittaa, enkä ymmärrä miksi sellainen mikä ei aiheuta pahaa mieltä kenellekkään haittaa ketään muutakaan? Itse en sellaista haluaisi tehdä, mutta jos joku muu haluaa, niin antaa mennä. :D
Ärsyttääkö muita Vilman puhetapa aina iltanuotiolla? :D kun ei se oikeesti puhu noin
En ihmettelekkään että Vilma vähän sekoo tuolla. Oma jätkä viikon päästä ilmoittaa että ehkä täältä löytyy se oikea kenen kanssa haluaa olla ja ei ole kertaakaan sanonut että edes ikävöi Vilmaa. Vilma kyllä rakastaa Juusoa, sen näkee.
Siis mitä Vilma on tehnyt, ja miksi täällä haukutaan häntä koko ajan? Eihän se ole ketään pannut, tai edes suudellut? Ja eikö se ollut Jussi, joka hiippaili jossain jaksossa Vilman viereen? Koko hiippailu jäi musta ihan hämäräksi, ja tiedä vaikka olisi leikkaamalla saatu tarkoituksella näyttämään epäilyttävältä.
Minusta Vilman käytös on toki välillä vähän rasittavaa, kun hän vaikuttaa olevan aika paljon äänessä ja haluaa ehkä olla huomion keskipiste. Ehkä myös vähän epävarma ja kypsymätön. Mutta ei hän minusta mitenkään inhottavalta tyypiltä vaikuta, vaan ihan kivalta.
Vilmahan myös aiemmissa jaksoissa haikaili kovasti Juuson perään, ja mietti mitä tämä ajattelee. Juuson käytös sen sijaan vaikuttaa minusta ainakin Vilmasta puhumisen osalta inhottavalta, aggressiiviselta ja lapselliselta. En ihmettele, kun Vilma jokin jakso avautui treffeillä Juuson olevan mustasukkainen, ja Juuson reaktio iltanuotiolla siihenkin oli vihainen "En mä nyt ihan ymmärrä miksi sen pitää mennä jollekin toiselle jätkälle kertomaan siitä kuinka mustasukkainen mä oon." Minusta Juuson kohtuuttomat reaktiot ja tunnemyrskyt saavat katsojille Vilman käytöksen näyttämään pahemmalta, mitä se oikeasti onkaan.
Miikka ja Sonja oli vappuna Lahdessa baarissa ku Miikalla oli siellä keikka :)
Vierailija kirjoitti:
Pidin jaakkoa ihan täytenä pellenä mutta sydän pakahtu miten hienosti hän osas puhua.
Mäki iha yllättin et wau, harvinaisen laajasanaisesti ja fiksusti analysoi :D
Just olin tulossa samaa kirjoittamaan! Oli todella huonot ennakkoluulot hänestä ennne sarjaa, mutta ollut tuolla kyllä ihan fiksun oloinen (niinkun vain voi olla jos hakeutuu tähän sarjaan..). Ilmeisesti Ressu näkyy vielä jossain. :D