Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Mä uskoisin että toi Joonaksen heitto "sitten mä sitä vähän panin" on jotain Jonnen imitoimista ja se on Jonne joka siellä panee. Ihan vaan ton viime ruutu+ jakson lopussa nähdyn perusteella, kun Jonne ottaa Erikaa kädestä ja sanoo et "nyt lähdetään panee" ja häviävät jonnekkin...
Vierailija kirjoitti:
Cactus Joe, jännää että sinä näet vaan pinnan josta kuvittelet, ettei siellä tapahdu mitään, ja minä näen sen valtavan kivun ja häpeän siellä alla. Mitä syvemmälle tällainen ihminen näissä tunteissa joutuu, sitä ilmeettömämmäksi hän käy.
Niklaksen olemus särkee mun sydäntä, se hyvyys ja hauraus. Hänelle toivoisi van hyvää.
t. edellinen, 2326
Tää menee ehkä vähän OT:ksi ja Temptation Iceland -tason syvällisyyksiin, koita kestää!
Mulla on itellä todettu persoonallisuushäiriö nimeltä estynyt persoonallisuus/avoidant personality disorder. Yks mun hoitokontakti joskus kuvaili, että siinä on jotain samaa kuin narsistisessa persoonallisuushäiriössä. Eli on olemassa ohutnahkaista narsismia ja paksunahkaista narsismia, ja mulla on vissiin tota ensimmäistä aika paljon. Kuvittelen, että kaikki maailman ihmiset jatkuvasti tarkkailee mua ja että niillä on musta negatiivinen mielipide ja pelkään, että joudun niiden pilkan kohteeksi. Eli mulla on kyllä kokemusta häpeästä, se lamauttaa mut välillä melkein täysin ja saa eristäytymään muusta maailmasta.
Se miten mä sit varmaan eroan Jonnesta on, että mulla se häpeä on kääntynyt itseäni vastaan vihana ja itseinhona ja jatkuvana itseni mollaamisella ja Jonnella (ehkä?) taas vastaavasti muiden satuttamiseen. Mä pidän omaa tapaani "terveempänä" koska sillon satutan vain itseäni enkä muita. Ehkä mä pidän Jonnea niin outona siksi, että sen tapa kommunikoida muiden kanssa eroaa mun omasta niin paljon. Mäkin manipuloin omasta mielestäni ihmisiä aika paljon, mutta se liittyy enemmän siihen, etten uskalla ilmaista omia toiveitani vaan yritän saada tahtoni läpi niin, että se toinen ihminen ehdottais sitä muka hyvää hyvyyttään eikä mun tarvitse suoraan kysyä. Ja jos olen omasta mielestäni/muiden mielestä tehnyt jotain väärin niin annan sen kyllä näkyä, ruoskin itseäni julkisesti oikein kunnolla, että ihmiset huomais, kuinka pahalta musta tuntuu. Ja Jonne ei näin tee, vaikuttaa ettei se kadu mitään.
Esim. jos Joonas niiden ekojen iltojen perseilyjen jälkeen ei ois vaikuttanut ollenkaan katuvalta vaan jatkanut ihan pokkana meininkiä eikä olis puhunut siitä, että on varmasti loukannut Pauliinaa, tälläkään palstalla ei suhtauduttais siihen kovin lämpimästi. Ihmiset yleensä suhtautuu myötätuntoisemmin jos toinen katuu ja osoittaa olevansa pahoillaan. Jonnelta tää katuminen puuttuu kokonaan ja se sekä ärsyttää että hämmentää mua. Tulis jotenkin mieleen et jos se on kerta mestarimanipuloija nii kai se ton verrankin perus sosiaalipsykologiaa tajuis ja edes näyttelis katuvaa. Koska se ei näin tee, mulle tulee semmonen fiilis ettei se tajua tekevänsä mitään väärin. Ja se on pelottavaa, koska sillon se ei voi muuttua.
Tästä nyt tuli tämmönen sekava avautuminen, sori siitä!
Jonnella on alkoholiongelma...kännissä lähes koko ajan, iltanuotiollakin. Eikö se sonjakin sanonut että muuttuu täysin kun ottaa viinaa eikä muut välttämättä huomaa edes koska on humalassa. Juopon psyyke, epäilen että juo paljon ja usein.
Toi Jasmin on ällö :D työntää persettä Juusolle vaik sanoo ettei oo kiinnostunut.....
Jonne on mielestäni psykopaatti eli vielä pahempi kuin narsisti, täydellinen tunne-elämän puuttuminen paistaa kasvoilta, ihminen joka on ärsytettynä todella vaarallinen.
Cc lähtee samalla koneella kuin Hottis-Jaakko. Heillä kuulemma jotain kymppikerhoilua lentokoneessa. Eli seuraavissa Ruutu+ jaksoissa ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jasmin on ällö :D työntää persettä Juusolle vaik sanoo ettei oo kiinnostunut.....
Jasmin hoitaa vaan työtään ja ihan mallikkaasti hoitaakin muihin sinkkuihin verrattuna. Sinkkujen homma on yrittää vietellä varattuja ja tarjota sitä "tempteissöniä" kiinnostivatpa he sitten tai eivät.
Juuso on keskenkasvuinen helposti ärtyvä ja kostonhaluinen pikku nilkki. Hän tuskin pääsee tuosta piirteestä eroon koskaan. Tuskin jakaa jälkiruokaansa. Eli hyväntahtoisuutta on turha odottaa. Miksi on Vilmalle niin katkera? No ei Vilmallakaan paljon kokemusta elämästä. Teille melkein kaikille nuorille lohdutusta, että kyllä te opitte mitä toisen kunnioittaminen tarkoittaa ja merkitsee.
Kuronen saisi Vilman hiillostamisen lisäksi kohdistaa sitä samaa myös Juusoon. Vilmaa hän kehottaa katsomaan peiliin ja kyselee, eikö Jussin kanssa muka tapahtunut mitään, mutta Juusolle ei sano mitään. Juuso tekee samaa ja lisäksi puhuu Vilmasta todella inhottavasti, katkerasti ja aggressiivisesti. Vilma ei puhu Juusosta.
Vilmalle ja muille Temptis osallistujille, hankkikaa kunnon ammatti! Kun olette noin kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, ei suhteellisenkaan hyvä ulkonäkö vie pitkälle. Naisille, miehet kiinnostuu ulkonäöstä nuorena, mutta kun se ulkonäkö ei kestä kauan aikaa hyvänä. Vaimon mies valitsee ehdokkaan ammatin ja työpaikan perusteella. Varmistaa, että älliä on päässä hoitamaan myös lapset. Pubiruusuksi muuttuminen hiuspidennyksineen kun on niin helppoa. Sitten vaan läpytellään tyhjiä käsiä!
Vierailija kirjoitti:
Vilmalle ja muille Temptis osallistujille, hankkikaa kunnon ammatti! Kun olette noin kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, ei suhteellisenkaan hyvä ulkonäkö vie pitkälle. Naisille, miehet kiinnostuu ulkonäöstä nuorena, mutta kun se ulkonäkö ei kestä kauan aikaa hyvänä. Vaimon mies valitsee ehdokkaan ammatin ja työpaikan perusteella. Varmistaa, että älliä on päässä hoitamaan myös lapset. Pubiruusuksi muuttuminen hiuspidennyksineen kun on niin helppoa. Sitten vaan läpytellään tyhjiä käsiä!
Naisen elämän suurin tavoitehan onkin kelvata miehille ja päästä hoitamaan lapsia... :D
Katottiin miehen kanssa eilen ruutu+ ensi viikon jaksot ja Juuso meni Jasminin kanssa yllättäen treffeille. Menivät sitten thaiboxingia kokeilemaan ja revettiin ihan täysin kun Jasmin sanoi jotain että anna tulla vaan kaikki mitä lähtee, niin täältä tulee kahta kauheammin takasin, mutta kyllä olis Jassu taju kankaalla kun Juuso latais kaiken mitä lähtee :DD
Nii ei mul muuta
Juuso ja Vilma haluavat kumpikin olla se suhteen hemmoteltu prinsessa. :)
Minä kyllä voin ottaa niklaksen jos pauliinalle ei kelpaa...
Naisen elämän suurin tavoitehan onkin kelvata miehille ja päästä hoitamaan lapsia... :D
Ainakin näille tyrkyille on tavoite kelvata miehille, vai mitä? Jos ei heti, koska on ulkonäköä ja kundeja pyöritellään, mutta entäs sitten kun näyttääkin kuluneelta ja on antanut pakit puolelle kylälle, ja puolelle jotain muuta. Sitten ei tule kutsua mihinkään.
Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs muija.
https://3.bp.blogspot.com/-mCK09AHkz1c/WKz-NPy7x2I/AAAAAAAAR_k/0jwKNGEW…
https://3.bp.blogspot.com/-RQv9deXBYwo/WLwH_DEvdFI/AAAAAAAASNI/4nWKTulu…
Niklas näyttää vähän Joonas Nordmanilta.
Ärsyttää uuden Pauliinan olemus ja tietty vajakkius. Noita ei olisi pitänyt päästää ohjelmaan. Muija on ihan täysverinen WT!
Vierailija kirjoitti:
Cc lähtee samalla koneella kuin Hottis-Jaakko. Heillä kuulemma jotain kymppikerhoilua lentokoneessa. Eli seuraavissa Ruutu+ jaksoissa ilmeisesti.
Cc tunnusti Yle-kioskin (YouTubessa katsoin tämän jakson, missä Cc ja Saarisen Niko) kyydissä, että olivat menneet sinne vessaan Jaakon kanssa ja myyneet jutun seiskaan. Jaakkokin oli kai sen aikaisemmin jossain kertonut, mutta Cc selitti asiaa siinä.
Odotan edelleen trailerissa kuultua Joonaksen tunnustusta "sitten mä sitä vähän panin". Olen miettinyt, että tapahtuuko paneminen vasta 24h-treffeillä, vai onko se tapahtunut jo, mutta on tarkoituksella jätetty näyttämättä Pauliinalle ja katsojille. Olisi meinaan aikamoinen pommi, jos loppureissu menisi Joonaksen osalta ruikutuksen merkeissä, ja viimeisellä iltanuotiolla hän tunnustaisikin vetäneensä homman totaalisen överiksi jo aivan alkumetreillä.