Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Tämä Pauliinahan on fiksu tyttö. Menokenkä on vipattanut, mutta kun ei tuolla ulkomuodolla varmaan flaksi kovin tiuhaan kotikylän baarissa käy, niin Aislandilla saanti on varmaa. Sen kun vain valitsee päältä ja poikain täytyy ihan viran puolesta tarttua toimeen. Sääli Niklasta, joka ei ole tainnut ihan tajuta muijansa motiiveja. Eihän Pauliina tuossa edes ehtinyt siihen kiusaukseen saakka, vaan päätös oli tehty jo ihan ohjelmaan hakiessa...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3848 kirjoitti:
Yhtään Jonnen tekemisiä puolustelematta täytyy sanoa, että alkaa kyllästyttää se Kurosen hiillostus ja halveksinta iltanuotiosta toiseen. Kyllä, periaatteessa se hiillostus on ihan oikeutettua ja tuo lisää viihdettä, mutta en ole kummallakaan aikaisemmalla kaudella huomannut Kurosella menevän noin tunteisiin jonkun käytös.
Sen tenttaamisen täytyisi mielestäni olla tasapuolista, ja muutenkaan Sami ei koskaan ole esimerkiksi pettäviä naisia samalla tavalla puhutellut; ei vaikkapa viime kauden Ida Erikaa, joka ihan pokkana petti Roopea kameroiden edessä eikä edes yrittänyt peitellä, ja vieläpä pakotti Roopen katsomaan panovideoitaan vaikka hänellä oli mahdollisuus olla katsomatta Roopen video jolloin Roopen ei olisi tarvinnut katsella naisensa touhuja.
Mahtaakohan Sami itsekään tunnekuohuissaan pysyä käsikirjoituksessa, kun väen vängällä yrittää saada monotonisen ja aina yhtä rauhallisen Jonnen hermostumaan, siinä onnistumatta. Tuntuu, että Jonne on ainoa tuolla, jota Sami on koskaan provosoinut ja noin avoimesti paheksunut - kuten sanottu, en puolustele Jonnen tekemisiä vaan annan kritiikkiä juontajalle tai tuotannolle, joka on mahdollisesti käskenyt Samia tenttaamaan tuolla tavalla (tähän en henkilökohtaisesti usko).
Mielestäni juontajan täytyisi puhutella kaikkia suht neutraalisti tai jos tyyli on tuo, niin tasapuolisesti eikä ottaa yhtä silmätikukseen. Menee mielenkiinnottomaksi koko touhu, kun Sami oikein odottaa että pääsee iskemään hampaansa viimeisenä Jonneen, kun on ensin vaihdellut kaverillisesti kolmen muun miehen kanssa kuulumisia.
Tuota. Näillä palstoilla niin usein epäillään, että osallistujien rapliikit kirjoitetaan heille valmiiksi. Juontajiin se pätee. Juontaja on töissä, hänen juttunsa käsikirjoitetaan. Ja se, kuuluuko hänen puhutella neutraalisti vai ei, ei ole sinun päätettävissäsi oleva asia vaan tuotannon määrittelemä asia.
Ei ole minun päätettävissäni tosiaan, ei, mutta en niin väittänytkään. On kuitenkin rasittavaa kuunnella jaksosta toiseen, kuinka Kuronen yrittämällä yrittää saada aina yhden tietyn osallistujan kilahtamaan, romahtamaan ja murtumaan, provosoi viimeiseen asti ja antaa sellaisen vaikutelman, että on omat henkilökohtaiset tunteet ja mielipiteet pelissä.
Jokuhan täällä sanoi, että Kurosesta kyllä huomaa, miten halveksii Jonnea. Se viesti sai kannatusta, mutta nyt ollaankin sitä mieltä, että tuotanto laittaa jokaisen sanan sekä osallistujien että juontajan suuhun? Miten on sitten kaikkien näiden narsismi-, psykopaatti- tms. syytösten kanssa, joita Jonneen viljellään, onko hän oikeasti mikään näistä jos kaikki onkin käsikirjoitettu? Onko ainoa narsismin tai psykopaatin piirre hänessä monitoninen ääni ja värähtämätön katse?
Olisi hyvä miettiä asiaa vähän kokonaisvaltaisemmin, ennen kuin laukoo menemään.
Voi ei. Sitten toinen oikein kunnon prototyyppi suomalaisesta pariskunnasta. Pauliina määrää ja päättää. Niklas vikisee perässä ja koittaa tehdä toisen mieliksi. Harmi vaan, että Pauliinalle ei vain kelpaa mikään mitä Niklas tekisi. Hän on alun perinkin tyytymätön lassukkaan mieheensä, mutta ei uskalla erotakaan. Tilaisuuden tullen tarjoilee itseään kännissä ekalle ketä sattuu kännissä kiinnostavan. Hups, sitten mennäänkin vähän liian pitkälle ja mietitään antaisiko Niklas tämänkin kuitenkin anteeksi niin kuin ennenkin? Toivottavasti Niklas havahtuu, että tossukkana ololla ja miellyttämällä ei parisuhdetta rakenneta ja pistää lopun Pauliinan pompottelulle. Molemmat osapuolet mahdollistavat toisilleen pomottaja-alistuja suhteen ja molempia tarvittais sen purkamiseen.
Jännä miten täällä nauretaan noiden island lausunnalle, mutta sitten kun kysytään suoraan miten se lausutaan niin kukaan ei sanokaan enää mitään.
No, minäpä pistinkin sen sanan nyt googlekääntäjään ja kääntäjä lausuu sen "ailand". Onko korrekti? Ja ei, en ole ohjelmaan osallistunut. Olen vain miettinyt tätä asiaa kun olen tätä keskustelua lukenut.
Huhhuh tämä uusi Pauliin :D tulee mieleen joku siideripissis joka ei ikinä oo saanu tarpeeksi huomiota miehiltä ja baarissa kukaan ei oo tullu iskemään ja sitten halutaan Temptation Islandille hakemaan sitä huomiota :D Eikä yhtään hälytyskellot soinut, kun huomiota saa vaan sellasilta miehiltä, jotka kyllä antaa sitä huomiota säilyäkseen mahdollisimman pitkään ohjelmassa. Tuskin hekään oikeasti kiinnostuisivat Pauliinasta. Mutta noh, huomiota kun pitää vain saada.
Treffejä on tosi tylsää seurata. Joku väkinäinen temppelivierailu ja piknik viineineen harmaalla tuulisella rannalla. Aina "jutellaan syvällisiä" ja "sielu lepää". Mieluummin katsoisi ajanviettoa talolla, siis ihan päiväaikaan ilman kauheita kännejä.
Mua ehk vähä harmitti ku jasmin vähä peräänty ku sano viime jaksos juusolle et haluu olla vaan kaveripohjalt. Must ne on niin söpöi toi Jasmin ja Juuso. ^^ Sopii paremmin yhtee jotenki kuin Vilma ja Juuso, siis mitä telkkarist oon seurannu.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehk vähä harmitti ku jasmin vähä peräänty ku sano viime jaksos juusolle et haluu olla vaan kaveripohjalt. Must ne on niin söpöi toi Jasmin ja Juuso. ^^ Sopii paremmin yhtee jotenki kuin Vilma ja Juuso, siis mitä telkkarist oon seurannu.
Sama! :)
Mutta sen verran katkeraa tekstiä ja avautumista sinkuille sekä Juusolta että Vilmalta tulee suusta koko ajan että eipä siinä mitään oikein saa kehiteltyä muiden kanssa. Mä niin näen nuo vielä 10 vuoden päästä katkerana kyräilemässä toisilleen ja nostamassa esiin tapahtumia vuosien ajalta. :D Siinä vaan pari lasta jaloissa pyörimässä ja omakotitalo.
Eli jotenkin näen Vilman ja Juuson sitten kuitenkin together forever. :D
Ja tuolle ylempänä olevalle, joka ihmetteli miten aisläänd-lausutaan, niin minkä ikäinen olet? Eikös englannin kielen lausumista opeteta jo ala-asteella. :D
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä nauretaan noiden island lausunnalle, mutta sitten kun kysytään suoraan miten se lausutaan niin kukaan ei sanokaan enää mitään.
No, minäpä pistinkin sen sanan nyt googlekääntäjään ja kääntäjä lausuu sen "ailand". Onko korrekti? Ja ei, en ole ohjelmaan osallistunut. Olen vain miettinyt tätä asiaa kun olen tätä keskustelua lukenut.
On se nyt perkele jos tarttee tommoseen apua kysellä. Uskoni ihmiskuntaan on kokoajan enemmän ja enemmän koetuksella.
This is how I roll. A natural twenty every time.
Elämän peli kirjoitti:
Yllättävän järkeviä puheita tuolla Jaakolla, kun juttelee Pauliinan kanssa parisuhdemaailmasta.
Se on täysin totta mitä Jaakko esittelyssään sanoi, ulkonäkö todellakin hämää. Jaakko on oikeasti järkevä tyyppi, joka ottaa muut huomioon ja on reilu ja mukava kaikkia kohtaan.
Itse en erityisemmin pidä Juusosta ja hänen ja Jasminin juttu on ollut mielestäni yksipuolista, ei Jasmin missään vaiheessa ole kaveruutta enempää luvannutkaan. Uusimmassa ruutu+ jaksossa Jasmin itse sanookin Juuson kanssa treffeillä ollessaan kameralle, että alussa Juuso kyllä vaikutti mielenkiintoiselta tyypiltä mutta nyt alkaa jo vähän ärsyttämään kun jauhaa kokoajan vaan samoja juttuja. Tyhmästi Juusolta oletettu että automaattisesti se sinkku saarella olisi hänestä kiinnostunut keneen nyt itse sattuu siellä ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Treffejä on tosi tylsää seurata. Joku väkinäinen temppelivierailu ja piknik viineineen harmaalla tuulisella rannalla. Aina "jutellaan syvällisiä" ja "sielu lepää". Mieluummin katsoisi ajanviettoa talolla, siis ihan päiväaikaan ilman kauheita kännejä.
Mua häiritsi eilen Pauliinan puheissa treffeillä Ronin kanssa se, että jos "syvällisistä jutteleminen" on ammatista ja vapaa-ajan harrastuksista puhumista. Niin sillon kaikki ihmiset on syvällisiä ja Temptis täynnä oikein syvällisiä ihmisiä... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! :)
Mutta sen verran katkeraa tekstiä ja avautumista sinkuille sekä Juusolta että Vilmalta tulee suusta koko ajan että eipä siinä mitään oikein saa kehiteltyä muiden kanssa. Mä niin näen nuo vielä 10 vuoden päästä katkerana kyräilemässä toisilleen ja nostamassa esiin tapahtumia vuosien ajalta. :D Siinä vaan pari lasta jaloissa pyörimässä ja omakotitalo.
Eli jotenkin näen Vilman ja Juuson sitten kuitenkin together forever. :D
Ja tuolle ylempänä olevalle, joka ihmetteli miten aisläänd-lausutaan, niin minkä ikäinen olet? Eikös englannin kielen lausumista opeteta jo ala-asteella. :D
Toikin kyllä totta :D ja sitku ne puhuu kummatkin että : Kyl mä sitä rakastan! Sit näytetään seuraavaks : mutta kyllä se on nyt tässä joka on ylittäny rajat! Vaik ne sanoo olevansa erinlaisia mut jotenki kyl niis on hyvin paljon samaa, sillai hassul tapaa :D
Toivottavasti toi niklas ottaa tost marist ittelleen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Eikös se Kuronen joka jakson alussa sano "tervetuloa tempteissön ailändille" ja monesti jakson välissäkin Kuronen sen porukalle oikein käy sanomassa _MUTTA SILTI_ mikä siinä on niin vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Ai että on jännä. No voisiko se, ettei kukaan vastaa, johtua siitä, että kysymys on niin yksinkertainen. Ihan kuin joku kysyisi, paljonko on 2 + 2.
Sana island ja myös maan nimi Iceland kuuluvat englannin kielen perussanastoon ja ne varmasti käydään moneen kertaan alakoulun oppikirjoissa läpi. Naurettavan tuosta virheestä tekee se, että se johtaa siihen, että joku englanninkielinen luulisi näistä puheista, että ollaan Islannissa. Kyse ei siis ole pikkuvirheestä vaan erheestä, joka muuttaa sanan merkityksen kokonaan toiseksi.
Tokikaan kukaan ei muista kaikkea, mutta kertoo kyllä jotain ihmisestä, että ei tarkista ennen ohjelmaan lähtöä, miten ohjelman nimi lausutaan. Ihan kuin Amanda Harkimo, joka on ammatiltaan dj mutta ei ollut vaivautunut koskaan ottamaan selvää, mistä se on lyhenne. Miten kukaan ylipäänsä kehtaa käyttää pokkana sanoja, joita ei ymmärrä...
Houkustusten Islanti niimpäniin...
Ootteko kiinnittänu huomiota et Jonne ei uusimmissa jaksoissa oo nii aktiivisesti käyttäny sanaa Elämän Peli.
Toki pelailee omaa peliään ja haluaa katsoa kaikki kortit plaaplaaplaa
Hahaha, meidän kylän kassaneidit kyllä muistuttavat huomattavasti enemmän tätä uutta Pauliinaa. Hän näyttää siltä, miltä suurin osa suomalaisista naisista ja Emmi on häneen verrattuna eksoottinen kaunotar.