Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Sitten toinen oikein kunnon prototyyppi suomalaisesta pariskunnasta. Pauliina määrää ja päättää. Niklas vikisee perässä ja koittaa tehdä toisen mieliksi. Harmi vaan, että Pauliinalle ei vain kelpaa mikään mitä Niklas tekisi. Hän on alun perinkin tyytymätön lassukkaan mieheensä, mutta ei uskalla erotakaan. Tilaisuuden tullen tarjoilee itseään kännissä ekalle ketä sattuu kännissä kiinnostavan. Hups, sitten mennäänkin vähän liian pitkälle ja mietitään antaisiko Niklas tämänkin kuitenkin anteeksi niin kuin ennenkin? Toivottavasti Niklas havahtuu, että tossukkana ololla ja miellyttämällä ei parisuhdetta rakenneta ja pistää lopun Pauliinan pompottelulle. Molemmat osapuolet mahdollistavat toisilleen pomottaja-alistuja suhteen ja molempia tarvittais sen purkamiseen.
Jaksossa 14 selviää etteivät harrastaneet seksiä
Paha sanoa kun katsojille ei näytetä kaikkea et puhun siit näkö kulmast mitä oon telkkaris nähny. Kun Vilma puhuu hirveesti että kun : Jussi on sanonut et on ihastunut muhun ja on mustasukkanen. ( esim ens viikon jaksos ). Mä en oo kertaakaan ite nähny jussin suusta taas mitään tollast. Vaikka on kyllä sanonut et viihtyy Vilman seuras mutta siis näkee että ehkä jopa tuotanto haluaa että se on kuitenki tollanen koska sarjan idea, mutta jotenki väkisin paistaa ettei Jussi olisi kiinnostunut Vilmast oikeasti.. Joten toivon mukaa Vilma pysyy Juusossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä nauretaan noiden island lausunnalle, mutta sitten kun kysytään suoraan miten se lausutaan niin kukaan ei sanokaan enää mitään.
No, minäpä pistinkin sen sanan nyt googlekääntäjään ja kääntäjä lausuu sen "ailand". Onko korrekti? Ja ei, en ole ohjelmaan osallistunut. Olen vain miettinyt tätä asiaa kun olen tätä keskustelua lukenut.
Ai että on jännä. No voisiko se, ettei kukaan vastaa, johtua siitä, että kysymys on niin yksinkertainen. Ihan kuin joku kysyisi, paljonko on 2 + 2.
Sana island ja myös maan nimi Iceland kuuluvat englannin kielen perussanastoon ja ne varmasti käydään moneen kertaan alakoulun oppikirjoissa läpi. Naurettavan tuosta virheestä tekee se, että se johtaa siihen, että joku englanninkielinen luulisi näistä puheista, että ollaan Islannissa. Kyse ei siis ole pikkuvirheestä vaan erheestä, joka muuttaa sanan merkityksen kokonaan toiseksi.
Tokikaan kukaan ei muista kaikkea, mutta kertoo kyllä jotain ihmisestä, että ei tarkista ennen ohjelmaan lähtöä, miten ohjelman nimi lausutaan. Ihan kuin Amanda Harkimo, joka on ammatiltaan dj mutta ei ollut vaivautunut koskaan ottamaan selvää, mistä se on lyhenne. Miten kukaan ylipäänsä kehtaa käyttää pokkana sanoja, joita ei ymmärrä...
Älä huoli, en usko kovin monen englanninkielisen seuraavan tätä Suomi-versiota.
Niklas on ihanin, kultaisin ja söpöin! Pauliina vaikuttaa käyttäytyvän siten, kuinka olettaa hänen pitävän käyttäytyä tuossa formaatissa. Vähän hönö muiski. Säälittää vähän.
Jasmin on ovela mimmi. Ärsyyntynyt ja ahdistunutkin Juuson käytöksestä, mutta ei anna kunnolla rukkasia koska sitten tulis lähtö resortista, katkera tyyppi kun tuo Juuso vaikuttaa olevan.
Vilma on niin naurettava ja sokea. Ei edelleenkään näe omia tekemisiä vaan syyttää pelkästään Juusoa.
Ruutu plus iltanuotiolla Sonja selvästi kuittaili Vilmalle. Kuronen kysyi pysyykö sormus sormessa niin Sonja sanoi asiallisesti, että se on siinä siihen asti kunnes asiat Jonnen kanssa on selvitetty, ei hän ala sitä mihinkään seinään paiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xixi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.
Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.
Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D
Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.
Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.
Hei mikä Emmin ulkonäössä on vikana? Ihan siis teoreettisena kysymyksenä. Oon kuullu et näytän vähän Emmiltä ja oon aikasemmin saanut vain kehuja ulkonäöstäni. Tietenkin oikeassa elämässä harvoin niitä negatiivisia kommentteja tulee... Saa olla brutaali! Itse en näe Emmin ulkonäössä mitään vikaa.
Ja ennen kuin joku laittaa, ei en ole Emmi :D
Emmi on aika erikoisen näköinen, kauniisti sanottuna persoonallisen näköinen. Kasvojen mittasuhteet ovat jotenkin lapsekkaat, huomiota herättävin piirre on poikkeuksellisen pieni suu. Emmi näyttää paremmalta still-kuvissa kuin liikkuvassa kuvassa. Liittyy ehkä siihen, että hän liikuttaa suutaan puhuessaan niin, että se näyttää aina vain pienemmältä. Kuvissa leveä hymy auttaa asiaa. Emmi on kyllä ihan viehättävä ja tyttömäinen, mutta ei erityisesti tämänhetkisten kauneusihanteiden mukainen.
Jaa, mä en häntä kyllä "erikoiseksi" saati "persoonalliseksi" kutsuisi, ennemminkin päinvastoin. Tosi tavallinen naama mielestäni. Tuskin kiinnittäisin mitään huomiota ulkomuotoon, jos hän olisi vaikkapa kassatyöntekijänä ruokaostoksilla käydessäni.
Hahaha, meidän kylän kassaneidit kyllä muistuttavat huomattavasti enemmän tätä uutta Pauliinaa. Hän näyttää siltä, miltä suurin osa suomalaisista naisista ja Emmi on häneen verrattuna eksoottinen kaunotar.
No Kouvola on tietysti asia erikseen.
Voisin vaan skippaa noi treffikohtaukset kokonaan... Ja Juusokin esittää, ettei kiinnosta enää Vilma, mut joo.... Siltähän se vaikuttaakin. (jakso 11)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xixi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.
Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.
Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D
Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.
Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.
Hei mikä Emmin ulkonäössä on vikana? Ihan siis teoreettisena kysymyksenä. Oon kuullu et näytän vähän Emmiltä ja oon aikasemmin saanut vain kehuja ulkonäöstäni. Tietenkin oikeassa elämässä harvoin niitä negatiivisia kommentteja tulee... Saa olla brutaali! Itse en näe Emmin ulkonäössä mitään vikaa.
Ja ennen kuin joku laittaa, ei en ole Emmi :D
Emmi on aika erikoisen näköinen, kauniisti sanottuna persoonallisen näköinen. Kasvojen mittasuhteet ovat jotenkin lapsekkaat, huomiota herättävin piirre on poikkeuksellisen pieni suu. Emmi näyttää paremmalta still-kuvissa kuin liikkuvassa kuvassa. Liittyy ehkä siihen, että hän liikuttaa suutaan puhuessaan niin, että se näyttää aina vain pienemmältä. Kuvissa leveä hymy auttaa asiaa. Emmi on kyllä ihan viehättävä ja tyttömäinen, mutta ei erityisesti tämänhetkisten kauneusihanteiden mukainen.
Jaa, mä en häntä kyllä "erikoiseksi" saati "persoonalliseksi" kutsuisi, ennemminkin päinvastoin. Tosi tavallinen naama mielestäni. Tuskin kiinnittäisin mitään huomiota ulkomuotoon, jos hän olisi vaikkapa kassatyöntekijänä ruokaostoksilla käydessäni.
Hahaha, meidän kylän kassaneidit kyllä muistuttavat huomattavasti enemmän tätä uutta Pauliinaa. Hän näyttää siltä, miltä suurin osa suomalaisista naisista ja Emmi on häneen verrattuna eksoottinen kaunotar.
No Kouvola on tietysti asia erikseen.
Kukapa tuolla kouvolasta edes olisi..
Eiköhän noi puhu Icelandista vitsillä. Pakko olla, kun senkin jälkeen kun Kuronen sanoo saaren oikein lausuttuna, toistaa osallistujat sen heti perään aislandina. Ja KAIKKI puhuu tuosta aislandina tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä nauretaan noiden island lausunnalle, mutta sitten kun kysytään suoraan miten se lausutaan niin kukaan ei sanokaan enää mitään.
No, minäpä pistinkin sen sanan nyt googlekääntäjään ja kääntäjä lausuu sen "ailand". Onko korrekti? Ja ei, en ole ohjelmaan osallistunut. Olen vain miettinyt tätä asiaa kun olen tätä keskustelua lukenut.
Ai että on jännä. No voisiko se, ettei kukaan vastaa, johtua siitä, että kysymys on niin yksinkertainen. Ihan kuin joku kysyisi, paljonko on 2 + 2.
Sana island ja myös maan nimi Iceland kuuluvat englannin kielen perussanastoon ja ne varmasti käydään moneen kertaan alakoulun oppikirjoissa läpi. Naurettavan tuosta virheestä tekee se, että se johtaa siihen, että joku englanninkielinen luulisi näistä puheista, että ollaan Islannissa. Kyse ei siis ole pikkuvirheestä vaan erheestä, joka muuttaa sanan merkityksen kokonaan toiseksi.
Tokikaan kukaan ei muista kaikkea, mutta kertoo kyllä jotain ihmisestä, että ei tarkista ennen ohjelmaan lähtöä, miten ohjelman nimi lausutaan. Ihan kuin Amanda Harkimo, joka on ammatiltaan dj mutta ei ollut vaivautunut koskaan ottamaan selvää, mistä se on lyhenne. Miten kukaan ylipäänsä kehtaa käyttää pokkana sanoja, joita ei ymmärrä...
Älä huoli, en usko kovin monen englanninkielisen seuraavan tätä Suomi-versiota.
So not my point. Eiköhän nämä sankarit ole kielitaidottomia ihan muuallakin kuin sarjassa. Ja sielläkin on välillä kuultu näytteitä, kun on puhuttu paikallisten kanssa englantia. Salettiin ovat kehuneet heille, miten kiva on käydä täällä Islannissa xD
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noi puhu Icelandista vitsillä. Pakko olla, kun senkin jälkeen kun Kuronen sanoo saaren oikein lausuttuna, toistaa osallistujat sen heti perään aislandina. Ja KAIKKI puhuu tuosta aislandina tuolla.
Kukas niistä tytöistä luki Emmin kirjettä itku simmussa. Ei siinä kai olisi ollut vitsin paikka. Sieltä se aisland silti tuli. No onhan se vitsikästä tietty katsojille.
Jonne nussii kihlattuaan jaksossa 15
11 jaksoa katsottuna. Alkuun Juuso vaikutti miehistä kiinnostavimmalta ja Joonas kaikkein kovimmalta sikailijalta. Juusossa kiehtovinta oli jollain tavalla se pidättäytyväisyys ja herrasmiesmäisyys, sellainen "darcymaisuus".
Mutta niin on vaan kelkat kääntyneet! Joonas selvästi katuu pyllyilyjään ja tuntuu aidosti kärsivän omista ekoina iltoina tehdyistä hölmöilyistään. Kärsimys, häpeä ja ikävä kuultavat jokaisesta sanasta ja Joonas on kyllä voittanut täysin sympatiani puolelleen. Joonakselle kävi kuin monelle muullekin voisi käydä - alkoholi ja vastakkaisen sukupuolen antelias huomio sai mopon keulimaan. Aika nopeasti nuori mies tuntui tajuavan, että pikaihastumiset eivät pitkässä juoksussa korvaa hyvää parisuhdetta, jota on vuosia rakennettu. Ihatuminenkin muuttuu lopulta tylsistymiseksi. Jos vain Pauliina pystyy vastustamaan Huskynsa viettelyjä, uskon parin poistuvan saarelta yhdessä. Tapa, jolla Joonas puhuu Pauliinasta, on kertakaikkiaan ihana.
Juuso sen sijaan.. Komeasta ja ajattelevaisesta miehestä on kuoriutunut täysin keskenkasvuinen, pikkusieluinen, katkera ja häijy idiootti, jonka "syvälliset itsetutkiskelut" on yhtä syvällisiä kuin jonkun kolmen markan tekstiteeveehoroskooppiennustajan. Juuso on täysi lapsi, jonka jankkaa Vilmasta muiden ihmisten vaivaantumiseen ja ärsyyntymiseen saakka. Juuso on tyhmä, ilkeä ja ilmeisesti kärsii heikosta itsetunnosta, koska kokee tarpeelliseksi mollata Vilmaa kyllästymiseen saakka. (Ei sillä, etteikö Vilma sitä ansaitsisi, mutta ei järkevä ihminen pidä sitä samaa levyä päällä koko aikaa seurassa kuin seurassa ja tilanteessa kuin tilanteessa.) Multa hajoisi pää Juuson kaltaisen kuralätäkön syvyisen ajattelijan seurassa. "Taivas on sininen ja hauki on kala." Keskenkasvuisesta katkeruudesta kertoo esim. se Juuson löytämä leluauto, jonka aikoo toimittaa Vilmalle viimeisellä iltanuotiolla. Vilma kun tykkää "leikkiä". Tätä poikanen sitten posket ilostuksesta hohtaen jankkaa tuotannon tyypeille, treffiseuralaiselleen ja varmaan jokaiselle saarella olevalle turistioppaalle ja kookospuulle. Ikään kuin Juuso olisi ensimmäinen ihminen maailmassa, joka on juuri keksinyt vitsin. Hyi yök.
Niklas on kyllä aivan totaalinen tossu ja lassukka. Näkee jo olemuksesta. Pauliina vaan käyttää tota ressukkaa hyväkseen eikä ansaitse Niklasta.
En ymmärrä miten kukaan ihminen haluaa olla tuollainen kynnysmatto toiselle. Toivottavasti miehistyy tuosta vuosien saatossa ja alkaa arvostaa itseään.
Pauliina on kyllä täysi lapsi. Äitiänsäkin varmaan hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Niklaksella huonot hampaat. Kuinka ihmeessä v 2017.
Joillakin on vielä huonommat. http://static.iltalehti.fi/uutiset/tervo_husein_0510SL_uu.jpg
Siilille kirjoitti:
Juuso sen sijaan.. Komeasta ja ajattelevaisesta miehestä on kuoriutunut täysin keskenkasvuinen, pikkusieluinen, katkera ja häijy idiootti, jonka "syvälliset itsetutkiskelut" on yhtä syvällisiä kuin jonkun kolmen markan tekstiteeveehoroskooppiennustajan.
Multa hajoisi pää Juuson kaltaisen kuralätäkön syvyisen ajattelijan seurassa. "Taivas on sininen ja hauki on kala."
No just tää!! Sekä Juuso että Jonne, nää saaren "suuret ajattelijat", muistuttaa mua Kumman kaa -sarjan Ellusta ja sen kännisössötysanalyyseista. :D
Vierailija kirjoitti:
Niklas on kyllä aivan totaalinen tossu ja lassukka. Näkee jo olemuksesta. Pauliina vaan käyttää tota ressukkaa hyväkseen eikä ansaitse Niklasta.
En ymmärrä miten kukaan ihminen haluaa olla tuollainen kynnysmatto toiselle. Toivottavasti miehistyy tuosta vuosien saatossa ja alkaa arvostaa itseään.
Pauliina on kyllä täysi lapsi. Äitiänsäkin varmaan hävettää.
Mä en kyllä saa Niklaksesta mitään lassukkaviboja vaikka miten yritän. Kivan, kiltin ja ihan fiksun oloinen, vaikka tosi, tosi sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitävit? Kai nyt kaikki vähintään peruskoulunkin käyneet osaa ton verran englantia lausua :D
Vierailija kirjoitti:
Siilille kirjoitti:
Juuso sen sijaan.. Komeasta ja ajattelevaisesta miehestä on kuoriutunut täysin keskenkasvuinen, pikkusieluinen, katkera ja häijy idiootti, jonka "syvälliset itsetutkiskelut" on yhtä syvällisiä kuin jonkun kolmen markan tekstiteeveehoroskooppiennustajan.
Multa hajoisi pää Juuson kaltaisen kuralätäkön syvyisen ajattelijan seurassa. "Taivas on sininen ja hauki on kala."
No just tää!! Sekä Juuso että Jonne, nää saaren "suuret ajattelijat", muistuttaa mua Kumman kaa -sarjan Ellusta ja sen kännisössötysanalyyseista. :D
No jos sarjassa puhutaan syvällisiä = puhutaan tulevaisuudensuunnitelmista tai harrastuksista, niin fiksu ajattelija = mä joskus mietin, mikä on elämän tarkoitus tai miksi koirilla on häntä
Miksei näytetty miten juuso reagoi jassun pakkeihin?! Tylsäääää.