The perfect selfie-Olivia Oras
Meinaatteko kattoa tämän Olivia Oraksesta kertovan dokkarin? Huomenntta taitaa tulla subilta ulos.
Ite aattelin ihan mielenkiinnosta katsoa, et minkälaisena tämä leidi esiintyy dokkarissa. Tuntuu jotenki kii tyhjäpäältä pintaliitäjältä
Kommentit (421)
Jotenkin kauheeta, että koulunumerot kiinnostaa vanhempia, mutta ei kasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää Robinin tyttis?
Ilmeisesti, vaikka kyllä vaikea uskoa...
Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.
Jännä tää kuvio sinänsä, Robin on tässä se julkkis, joka joutunut jo todella nuorena julkisuuden mylläämäksi, ja ihmeen hyvin on pää näyttänyt kestävän.
Taas tämä Olivia, joka ei varsinaisesti ole edes julkkis, ei ole kestänyt pyöritystä somen ja muun ympärillä. Ainaki dokkarin perusteella vaikuttaa reppanalta.
Vai köyhä opiskelija... Suhteellisen hyväkokoinen kämppä, ei taida taitaa solussa joutua asumaan :D
Miks noi tekstit lukee välillä enkuks? Ei kai tätä näytetä ulkomailla? :D :D
Olen itse elänyt nuoruutta siinä vaiheessa, kun some löi isommin läpi (olen nyt 27), mutta ei se kulttuuri ollut silloin yhtään samanlaista kuin nyt, eikä ollenkaan näin raadollista ja riippuvaista siitä, montako tykkäystä tai seuraajaa saa.
Kasvatan itse paraikaa kolmevuotiasta tytärtä ja toisinaan mietin, onko some vielä samanlainen (tai jopa pahempi?) kymmenen, viidentoista vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.
Muistan että Robin oli siinä Kioski-ohjelmassa ja jotenkin hellyyttävästi sanoi, että vänkää isänsä kanssa jostain fysiikan laeista ja olin vaan et awwww :D Vaikuttaa hyvin kasvatetulta ja poikkeuksellisen fiksulta ikäisekseen. En ymmärrä yhteyttä tuohon Oliviaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, että kukaan ei osaa pitää aterimia käsissä.
Miten nössykät vanhemmat, ei saa puhelinta pois lapsensa kädestä.
Ei mikään helppo tehtävä, sopii yrittää vaan!
Taitaa teinit vaan kommentoida? Musta ihan söpö nuori tyttö. Nuoret on tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Olivia Oraskin hyvästä perheestä.
Ehkä olisi ollut kannattavampaa tehdä tämä dokumentti koko Oraksen perheestä eikä laittaa valokeilaan yhtä heistä.
Vierailija kirjoitti:
No lapsihan se onkin, hei haloo? 16-vuotias itseään etsivä teinityttö, joka välittää mitä muut ajattelevat. Tossa iässä kellä vaan nousisi myös pissa päähän tollasesta somehuomiosta. Se tän dokumentin tarkoitus lieneekin, näyttää mitä tällanen nykyinen some-elämä voi tehdä niin hyvässä kuin pahassa.
Eiköhän teistäkin suuri osa myös juonut alaikäisenä ja polttanut joskus tupakkaa. Olen 23-vuotias, ja mustakin noi Olivian jutut kuulostaa tosi korneilta ja lapsellisilta. Kaikki pyörii tykkäysten ja huomion ympärillä. Mutta muistakaa hänen ikänsä, olin ainakin itse yhtä epävarma ja samalla itsetietoinen tossa iässä. Antakaa armoa teinitytölle.
Teinitytölle annankin armoa, Leppilammelle morsiamineen ja työn vanhemmille en.
Jopa 70-luvulla kun olin nuori löytyi viinantuojia ja tupakathan silloin sai ostaa itse, mutta ei niitä kehdattu edes aikuisten edessä esitellä saati julkisesti kylillä, osattiin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin taitaa olla jokaisen mutsin toivevävy,
Mä oon nyt kauhea mutta olikohan tuo syöpäepäily joku käsikirjoitettu juttu että saadaan tähän ohjelmaan draamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tää kuvio sinänsä, Robin on tässä se julkkis, joka joutunut jo todella nuorena julkisuuden mylläämäksi, ja ihmeen hyvin on pää näyttänyt kestävän.
Taas tämä Olivia, joka ei varsinaisesti ole edes julkkis, ei ole kestänyt pyöritystä somen ja muun ympärillä. Ainaki dokkarin perusteella vaikuttaa reppanalta.
Tässä mä näen suurimpana vaikuttajana kasvatuksen ja vanhempien asenne ylipäätään. Mua kyllä käy sääliksi tää tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks hän ollu 2015 alaikäinen, mut kuitenkin Ruississa anniskeltiin? Vai ymmärsinkö väärin?
Vippiä kato vähän
Ruisrockissa saa anniskella alaikäisille mutta tavalliselta ravintolalta menisi anniskeluluvat nopeasti.
Niin. Sielläkin anniskelu taitaa toimia talkoona, eli porukka menee lippua ja ruokaa vastaan talkootöihin ja siihen riittää anniskelupassi. Kukaan ei oikeasti välitä parista ala-ikäisestä kun festarit on muutaman päivän ja kiire on kova.
Vaikuttaa pinnalliselta tytöltä, joka pitää itseään muita parempana. Pohdiskelutkaan ei ole kovin älyllisiä tai syvällisiä. Pelkkää teinihömpötystä. Surullista, miten elämä pyörii niin kamalasti sosiaalisen median ympärillä. Ja juomisen ja polttamisen korostaminen ei ainakaan tuo positiivista mielikuvaa.
Samanlainen suu kun Salkkareitten Sannilla :3
Suomi English niin great