Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The perfect selfie-Olivia Oras

Vierailija
21.02.2017 |

Meinaatteko kattoa tämän Olivia Oraksesta kertovan dokkarin? Huomenntta taitaa tulla subilta ulos.
Ite aattelin ihan mielenkiinnosta katsoa, et minkälaisena tämä leidi esiintyy dokkarissa. Tuntuu jotenki kii tyhjäpäältä pintaliitäjältä

Kommentit (421)

Vierailija
141/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne seurusteli taannoin ja Robin heivaa tän likan. Nätti tyttö mutta aika tyhjää täynnä, nyt ymmärrän Robinin.

Vierailija
142/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää Robinin tyttis?

Ilmeisesti, vaikka kyllä vaikea uskoa...

Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.

Onhan Olivia Oraskin hyvästä perheestä.

Perheessä pitää olla myös läsnä. Tuo tyttö taitaa olla alkoholisti, itse kertoo että pitäisi vähentää juomista. Miten antoivat 16v muuttaa omilleen. Alakaapista kaivoi kirkasta viinaa taskumattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä 16-vuotiaana kävin koiran kanssa pitkillä kävelyillä, oli mummolassa yökylässä ja iloitsin niin paljon kun käytiin äidin kanssa kangaskaupassa ja sain ommella jotain omia virityksiäni. Ja ei mullakaan ikää kuin päälle 30. Ja järkeä tasan enemmän päässä jo tuolloin kun tolla tyttö-rukalla koskaan tulee olemaan. Jotenkin sääliksi käy noin onneton ja huomionkipeä lapsi, joka epätoivoisesti leikkii aikuista. 

Onnea sulle. Kiva että nyt kolmekymppisenä olet jakamassa viisauksia av:lla.

Vierailija
144/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastenmielinen vittua hokeva tyhjäpää-teini. oli aiemmin rita tainolan haastattelussa ja kyllä oli ujon ja kiltin oloinen. ei vissiin uskaltanut ritalle olla tuollainen.. epävarma teini

Vierailija
145/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrettävää, että Olivia on koukussa Instaan ja muihin someihin jostainhan tuon ikäisen on täytynyt saada huomiota jos sitä ei ole vanhemmilla antaa. Raha ei ole välittämistä sillä ei voi korvata niitä asioita mitä ihminen oikeasti tarvitsee vanhemmiltaan kasvaakseen ihmisenä kokonaiseksi.

Vierailija
146/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Darun Ali on ainakin ollut messissä jossain "lastenkoskija"-keississä.

Vierailija
147/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia tulee niin häpeämään tätä dokkaria.

No onneks kaikki unohtuu nopeesti, eikä monikaan muista vähän ajan päästä et tällanenkin viritelmä tuli telkusta.

Vierailija
148/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä 16-vuotiaana kävin koiran kanssa pitkillä kävelyillä, oli mummolassa yökylässä ja iloitsin niin paljon kun käytiin äidin kanssa kangaskaupassa ja sain ommella jotain omia virityksiäni. Ja ei mullakaan ikää kuin päälle 30. Ja järkeä tasan enemmän päässä jo tuolloin kun tolla tyttö-rukalla koskaan tulee olemaan. Jotenkin sääliksi käy noin onneton ja huomionkipeä lapsi, joka epätoivoisesti leikkii aikuista. 

Onnea sulle. Kiva että nyt kolmekymppisenä olet jakamassa viisauksia av:lla.

Ihmettelenkin, kun Olivian nuoret followerit eivät vielä löytäneet paikalle.

Vierailija
149/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot elävät huomiosta ja muiden ihailusta? Haha, jooh. Suurin osa yrittää tehdä kaikkensa, ettei laihuutta huomattaisi ja siihen kiinnitettäisi huomiota.

Vierailija
150/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on kyllä kasvatuksessa epäonnistunut täysin. Ei mitään käytöstapoja,eikä vanhemmat edes puutu huonoon käytökseen. Kaiken saanut helpolla ja isi hoitaa jos joku kiusaa. Karmeeta katsottavaa. Tätä tää nykyäajan höttökulttuuri on ja tällaisia minä minä ihmisiä on Ihan liikaa. Äiti ehkä osaa maalata tauluja, mutta siihen se jää. Häpeisin itse jos lapseni käyttäytyisi noin.

Vierailija
151/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on jotain. Tyttö on ostanut seuraajia, koska 2014 yhtenä vuorokautena tuli yli 4000 seuraajaa, muuten pysynyt lähes muuttumattomana.

Vierailija
152/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo tyttö on, teinikö?! Luulin ulkonäöstä päätellen yli 20-vuotiaaksi

Vierailija
153/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä Some noussut nyt liian suureksi jutuksi?

Vierailija
154/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijo Oras on ilmeisesti jo niin iäkäs, että ei ole enää jaksanut kasvattaa.

Vierailija
155/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Darun Ali on ainakin ollut messissä jossain "lastenkoskija"-keississä.

Hänestä tehtiin pilakuva, ns lavastettiin pedofiiliksi.

Vierailija
157/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää Robinin tyttis?

Ilmeisesti, vaikka kyllä vaikea uskoa...

Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.

Robin taitaa olla jokaisen mutsin toivevävy, 

MIKSI koko ajan vedotaan johonkin Robiniin? Ohjelma kertoo Oliviasta!!!!

Seurusteli lyhyen ajan Robinin kanssa ja RObin heivasi hänet, enkä tämän ohjelman jälkeen yhtään ihmettele.

Vierailija
158/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää dokkari nyt ainakaan positiivisesti vaikuttanut julkisuuskuvaan

Vierailija
159/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia riitti. Ja mä nyt vielä annan normaalisti edes jotain viihde-arvoa tällaisille ohjelmille.

Vierailija
160/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot elävät huomiosta ja muiden ihailusta? Haha, jooh. Suurin osa yrittää tehdä kaikkensa, ettei laihuutta huomattaisi ja siihen kiinnitettäisi huomiota.

Kai Olivia tietää mitä anorektikko ajattelee, kun on itse ollut syömishäiriöinen.

Aika ikävää katsottavaa tää dokumentti. Tyhjää täynnä oleva tusinateini, jolla on rahaa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän