Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The perfect selfie-Olivia Oras

Vierailija
21.02.2017 |

Meinaatteko kattoa tämän Olivia Oraksesta kertovan dokkarin? Huomenntta taitaa tulla subilta ulos.
Ite aattelin ihan mielenkiinnosta katsoa, et minkälaisena tämä leidi esiintyy dokkarissa. Tuntuu jotenki kii tyhjäpäältä pintaliitäjältä

Kommentit (421)

Vierailija
81/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon liian varhain, sellainen fiilis tulee.

Vierailija
82/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettu. Rouva Oras vain piipittää alaikäiselle lapselleen, että ei tykkää niistä ryyppäyskuvista. Voi hyvän tähen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka toi blurrattu jätkä oli???

Vierailija
84/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muka tietää kuka Olivia oras on? Nevöhööd!

Vierailija
85/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koen jotenkin tosi surullisen tän. Nuorista tuntuu, että olemassa ollaan vain, jos saadaan tykkäyksiä omille kuville. Ja kuvia tulee syöttää jatkuvasti ja kuvien tulee olla hyviä, oikeanlaista ja sopivasti filtteröityjä. Ihan hirveää ja ahdistavaa.

Just tän takia oon helpottunut, että ite on elänyt nuo nuoruusajat 10 vuotta sitten enkä tänä päivänä. 

Mä en olis kanssa kestänyt tollasta nuoruutta. Raadollista ja ihan kauheaa. Ihan kamalat vaatimukset ja se koulun suositiimmuuskilpailu läpitunkisi ihan koko elämän läpi.

Onko maallakin tuollainen meno vai rajoittuuko kaupunkeihin?

Vierailija
86/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole äiti tehtäviensä tasalla ja isi taitaa olla jo pappaikäinen.

Vierailija
87/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittiko juuri ylioppilaaksi?Ainakin Robin kirjoitti.

Varmaan nyt kirjoittaa. Ja robin kyllä käy vielä vuoden...

Robinilla oli penkkarit, joten eikai enää käy?

Vierailija
88/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo alaikäinen ja silti vetää röökiä ja viinaa?

Jos on jo täysikäinen niin toivottavasti opiskelujen jälkeen menee edes oikeisiin töihin.

Kuka tätä bimboa edes seuraa? En ollut koskaan kuullutkaan ennen tätä iltaa, olisin ollut varsin onnellinen ilman tätä turhistakin.

Töihin!!? No ei tod.

Vierailija
89/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella surullinen suhtautuminen äidillä tyttären syömishäiriöön. 

Vierailija
90/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koen jotenkin tosi surullisen tän. Nuorista tuntuu, että olemassa ollaan vain, jos saadaan tykkäyksiä omille kuville. Ja kuvia tulee syöttää jatkuvasti ja kuvien tulee olla hyviä, oikeanlaista ja sopivasti filtteröityjä. Ihan hirveää ja ahdistavaa.

Just tän takia oon helpottunut, että ite on elänyt nuo nuoruusajat 10 vuotta sitten enkä tänä päivänä. 

Mä en olis kanssa kestänyt tollasta nuoruutta. Raadollista ja ihan kauheaa. Ihan kamalat vaatimukset ja se koulun suositiimmuuskilpailu läpitunkisi ihan koko elämän läpi.

Onko maallakin tuollainen meno vai rajoittuuko kaupunkeihin?

Tuota samaa se on maallakin. Yläasteikäinen sukulaistyttö elää puhelin kourassa ja ottaa selfietä selfien perään, kaverit kuulemma samanlaisia.

Vierailija
91/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kasvatettu. Rouva Oras vain piipittää alaikäiselle lapselleen, että ei tykkää niistä ryyppäyskuvista. Voi hyvän tähen...

Saan itsekin rouvasta vähän semmoisen teini-ikään jumahtaneen kuvan. Ei teinityttären kanssa tule olla joku kaveri vaan, vaan pitää olla myös vanhempi, joka kasvattaa ja laittaa rajat. Toisaalta onhan hän itsekin jo aiemmin tuulettanut yksityiselämäänsä julkisesti jo kauan ennen tytärtään.

Vierailija
92/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka toi blurrattu jätkä oli???

Robinin jälkeinen poikkis.

Vierailija
93/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää Robinin tyttis?

Ilmeisesti, vaikka kyllä vaikea uskoa...

Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.

Vierailija
94/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää Robinin tyttis?

Ilmeisesti, vaikka kyllä vaikea uskoa...

Robin on sentään älykäs ja ilmeisesti hyvästä perheestä. Suhde varmaan loppunut lyhyeen.

Se loppui jo hyvissä ajoin ennen tän kuvauksia. Saatto Oliviaki olla vielä maltillisempi sillon.

Vierailija
95/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Mikko Leppilampi tuottajana? Ja se Maryam Razami vai mikä oli vilahti.

Vierailija
96/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsihan se onkin, hei haloo? 16-vuotias itseään etsivä teinityttö, joka välittää mitä muut ajattelevat. Tossa iässä kellä vaan nousisi myös pissa päähän tollasesta somehuomiosta. Se tän dokumentin tarkoitus lieneekin, näyttää mitä tällanen nykyinen some-elämä voi tehdä niin hyvässä kuin pahassa.

Eiköhän teistäkin suuri osa myös juonut alaikäisenä ja polttanut joskus tupakkaa. Olen 23-vuotias, ja mustakin noi Olivian jutut kuulostaa tosi korneilta ja lapsellisilta. Kaikki pyörii tykkäysten ja huomion ympärillä. Mutta muistakaa hänen ikänsä, olin ainakin itse yhtä epävarma ja samalla itsetietoinen tossa iässä. Antakaa armoa teinitytölle.

Vierailija
97/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää eroaa muista instapissiksistä, että hänestä on tehty dokumentti?

Ei varmaan mitenkään, eikä varmaan ole erityisesti tarvekaan. On hän kuitenkin jonkin verran sanavalmiimpi ja avoimempi kuin normiteini tai instapissis. En näitä ihan kauheasti tunne, mutta esim. se Au pair -Susa tule mieleen...

Vierailija
98/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kuluneen näköinen teini. Huh huh.

Vierailija
99/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks hän ollu 2015 alaikäinen, mut kuitenkin Ruississa anniskeltiin? Vai ymmärsinkö väärin?

Vippiä kato vähän

Ruisrockissa saa anniskella alaikäisille mutta tavalliselta ravintolalta menisi anniskeluluvat nopeasti.

Vierailija
100/421 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, että kukaan ei osaa pitää aterimia käsissä.

Miten nössykät vanhemmat, ei saa puhelinta pois lapsensa kädestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä