The perfect selfie-Olivia Oras
Meinaatteko kattoa tämän Olivia Oraksesta kertovan dokkarin? Huomenntta taitaa tulla subilta ulos.
Ite aattelin ihan mielenkiinnosta katsoa, et minkälaisena tämä leidi esiintyy dokkarissa. Tuntuu jotenki kii tyhjäpäältä pintaliitäjältä
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täällä haukutte Oliviaa ja ihmettelette, miten on voinut Robin olla hänen kaltaisensa kanssa jne. kannattaa muistaa, että Robinin nykyinen tyttöystävä Aura on lähes samasta muotista veistetty. Aino ero ettei ole somessa julkinen, mutta muuten käytös ja elämän tyyli aikalailla identtinen.
Eli tunnet ja tiedät millanen on luonteltaan ja miten kohtelee muita? Kiroaa kuin merimies? Tiedät miten juo ja polttaa? Vai viittaatko elämäntyylillä taas ettei tule ihan tyhjätaskuperheestä?
Minkälaisia 16 vuotiaita on todella rikkaiden lapset joiden vanhemmat tai ainakin toinen niistä komeilee verotilastojen kärjessä.???????
Jokohan tämäkin jaskanpauhanta ketju joutas kohta poistoon..
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia 16 vuotiaita on todella rikkaiden lapset joiden vanhemmat tai ainakin toinen niistä komeilee verotilastojen kärjessä.???????
Ei ne ainakaan tee mogaa itseään Mikko Leppilammen kustantamassa "dokumentissa" hokemalla vittua, sössöttämällä pissistyyliin ja esittämällä parempaa kuin on. Eikä heidän äitinsä varmaan myöskään kuvittelisi olevan tärkeää osoittaa tuntevansa Erja Häkkisen, tägäämällä tuota instassa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Tässähän kiusataan esimerkiksi vanhuksia kuten Reijo Orasta, tekemällä pilkkaa hänen itsensä lisäksi tyttärestään joka teki itsestään pellen ja paljasti teennäisyytensä hokemalla vitun lisäksi sitä kuinka hän on kiitollinen siitä ja tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täällä haukutte Oliviaa ja ihmettelette, miten on voinut Robin olla hänen kaltaisensa kanssa jne. kannattaa muistaa, että Robinin nykyinen tyttöystävä Aura on lähes samasta muotista veistetty. Aino ero ettei ole somessa julkinen, mutta muuten käytös ja elämän tyyli aikalailla identtinen.
Oli mikä oli, mutta ainakaan ei hae julkisuutta tällä suhteellaan ja elämäntyylillään.
Niin, koska tietää, muiden kokemuksista, että se julkisuus ei ole ehkä positiivista. Tämäkin ketju on siitä osoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Tässähän kiusataan esimerkiksi vanhuksia kuten Reijo Orasta, tekemällä pilkkaa hänen itsensä lisäksi tyttärestään joka teki itsestään pellen ja paljasti teennäisyytensä hokemalla vitun lisäksi sitä kuinka hän on kiitollinen siitä ja tästä asiasta.
Vaikutat tasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ainakaan tee mogaa itseään Mikko Leppilammen kustantamassa "dokumentissa" hokemalla vittua, sössöttämällä pissistyyliin ja esittämällä parempaa kuin on. Eikä heidän äitinsä varmaan myöskään kuvittelisi olevan tärkeää osoittaa tuntevansa Erja Häkkisen, tägäämällä tuota instassa.
Ne tägää näköjään Minttu Virtasta. En sitten tiedä, onko siinä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän melkein kaikilla tuon ikäisillä tytöillä elämäntyyli ole enemmän tai vähemmän tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tasapainoiselta.
Tasapainoisuus on ilmeisesti yhtä monitulkintainen termi kuin kiusaaminen ja kateellisuus täällä vauva-foorumilla.
Alba kirjoitti:
Onpa tekopyhiä kommentteja. Mutta mammoillahan ei luonnollisesti ole teini-ikää ollutkaan tai muitakaan ihmisen kehityskaareen liittyviä ei-niin-hehkeitä vaiheita. Tuo on aivan tavallinen teinityttö, ei mitään syytä demonisoida. Olen itse ollut jokseenkin hankalalla luokalla ja mietin jo silloin miten kaikki tulevat päätymään varmaan narkkaamaan katuojaan. Todellisuudessa 10 vuotta myöhemmin suurin osa noista riehujista on palkkatyössä ja kunnon kansalaisia. Teini-ikä vaikuttaa aivoihin ja se ei ole mikään pysyvä tila.
Jaa että on joku teistä virkannut teininä? :D Selvä. Hieman on teillä vaatimukset tytöille. Näkisitte miten saman ikäiset pojat käyttäytyvät ihan julkisissa tiloissa. Vai pitääkö naisen teininäkin olla korkeamoraalinen, viisas, jo äitiyttä ilmentävä kypsä kotiorja?
Mitä vikaa virkkauksessa on? Kyllä minä lukioikäisenä usein virkkailin ties mitä vauvanpeittoja ja -nuttuja iltaisin tuleville lapsilleni, joskin viikonloput tuli sitten usein vedettyä usein vähän turhankin näyttävässä kunnossa. Moni muu keskittyi enemmän ryyppäämiseen ja vähemmän virkkaamiseen, mutta kunnollisia tuli meistä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Alba kirjoitti:
Onpa tekopyhiä kommentteja. Mutta mammoillahan ei luonnollisesti ole teini-ikää ollutkaan tai muitakaan ihmisen kehityskaareen liittyviä ei-niin-hehkeitä vaiheita. Tuo on aivan tavallinen teinityttö, ei mitään syytä demonisoida. Olen itse ollut jokseenkin hankalalla luokalla ja mietin jo silloin miten kaikki tulevat päätymään varmaan narkkaamaan katuojaan. Todellisuudessa 10 vuotta myöhemmin suurin osa noista riehujista on palkkatyössä ja kunnon kansalaisia. Teini-ikä vaikuttaa aivoihin ja se ei ole mikään pysyvä tila.
Jaa että on joku teistä virkannut teininä? :D Selvä. Hieman on teillä vaatimukset tytöille. Näkisitte miten saman ikäiset pojat käyttäytyvät ihan julkisissa tiloissa. Vai pitääkö naisen teininäkin olla korkeamoraalinen, viisas, jo äitiyttä ilmentävä kypsä kotiorja?
Mitä vikaa virkkauksessa on? Kyllä minä lukioikäisenä usein virkkailin ties mitä vauvanpeittoja ja -nuttuja iltaisin tuleville lapsilleni, joskin viikonloput tuli sitten usein vedettyä usein vähän turhankin näyttävässä kunnossa. Moni muu keskittyi enemmän ryyppäämiseen ja vähemmän virkkaamiseen, mutta kunnollisia tuli meistä kaikista.
Itse olen Oliviaa muutaman vuoden nuorempi. Ymmärrän häntä omasta mielestäni täydellisesti. Meidän perhe on varakas kuten Oliviankin perhe. Minulla on mm. kangaspuut, joilla kudon mattoja. Se ei silti tarkoita sitä, ettenkö juopottelisi reippaasti, polttelisi sätkiä ja kiroilisi enemmän kuin laki sallii. Koskaan dokaaminen, sauhuttelu ja rääväsuinen käytökseni ei ole vaikuttanut mattojen kudontaan millään tavalla. Hoidan kutomahommat aina jämptisti. Isäni on 94-vuotias, johon äitini tutustui ollessaan itse 16. Äitini on nykyään 35. Isä on yhä nuorekas ja tekee kovasti bisnestä äitini firman lukuun. Isä on velkasaneerauksessa ja taustalla on muutama konkurssi, joten hänen omilla tiedoillaan ei paljon juhlita. Äitini on tekstiilitaiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Mun kummatkin vanhemmat on verotilastojen top 50 sisällä ja ihan tutulta vaikutti. En ole koskaan ollut mikään super aktiivinen somessa, mutta kyllä mä olen poistanut useamman facebook päivityksen tolta ajalta kun nolottaa nyt pari vuotta myöhemmin. Meidän suurimman osan vanhemmat oli paljon töissä ja rahaa oli tarjolla, kyllä sitä jotenkin muka säädeltiin, mutta kun rahaa on juoda ja bilettää niin kyllä sillä pääsee baareihin ja festareille, eikä vanhemmat kerenneet katsoa perään. Keskiluokalla on välillä todella tarkat kotiintulo ajat ja säännöt mutta meillä ei kyllä kenelläkään pahemmin sellaisia ollut.Kiroillut en ihan noin paljoa eikä tupakan polttaminen ollut ihan noin siistiä meidän porukoissa, jotkut harvat polttivat. Perus nuorten bileitä meillä oli, kämpät vaan hienompia ja taksilla ajeltiin ympyrää ja tuli osteltua joskus kalliimpia juomia kun jotain perus olutta.
En itse käynyt Sykkiä mutta monet kaverini kävivät ja vaikka olivat meidän koululaisiin verrattuna "nörttejä" niin bilettivät ihan samallailla kun me ja siellä myös jotain todella rikkaita nuoria joiden keskiarvot vähintään 9. Eli sekään ei rajaa tätä ryyppäys nuoruutta että olisi hyvä koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta ainakaan ei hae julkisuutta tällä suhteellaan ja elämäntyylillään.
Niin, koska tietää, muiden kokemuksista, että se julkisuus ei ole ehkä positiivista. Tämäkin ketju on siitä osoituksena.
Just tuo julkisuuden hakuisuus tekee olivian elämän tyylistä erilaisen, ja sitä tämä Robinin nykyinen ei tunnu havitteleva. Muutoin en kyllä yhtään tiiä minkälainen tämä tytteli on, eikä sillä nyt mitään merkitystä olekaan
Epäilyttävän paljon "Oliviaa pari vuotta nuorempia" tänne on eksynyt, ja kaikki sattuvat olemaan myös varakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi eräs
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001940415.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jollain muullakin karmiva fiilis, kun näki Axl Smithin Ruissin vippialueella? Onkohan hänkin ehkä tarjonnut kuvausapua dokkariin? Huh.
Tää oli kyllä samaan aikaan koominen ja karmiva, kun harrastuksensa tietää nyt. Mutta Kasmirin bändiporukassahan se siinä oli.
Mutta olisiko Axl Smith niin paha juttu vanhempien mielestä? Johannahan itse iskeytyi 25 vuotta vanhemman Rekan punkkaan ollessaan Olivian ikäinen. Miten Reijon ja Johannan suu pantaisiin kun heidän yhdessä monista kartanoistaan sijaitsevassa Olivian makuuhuoneesta kurkistelisi 43-vee miehekäs taidekauppias Reijon tyyliin? Ikäerohan olisi sama kuin Johannalla ja Reijolla, jonka he varmasti ymmärtäisivät?
Ei ne niin aikaisin aloittaneet seurustelua että äitinsä olisi ollut vasta 16 v. Muistelisin että jossain vaiheessa seukkasi Meiju Suvaksen kanssa joka laulaa ota minut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi täällä haukutaan Oliviaa. Olivia on onnellinen tyttö ja tekee sitä mistä tykkää, eli postaa kuvia instaan, kiroilee, juopottelee ja polttaa tupakkaa. Olivia arvostaa myös perhettään ja hän ymmärtää, että on etuoikeutettu, koska isällä on cartierin aurinkolasit ja itsellä Louis Vuitton laukku. Lisäksi Olivia arvostaa kovasti sitä, että hän on asunut ulkomailla ja on matkustellut useita kertoja. Olivia on etuoikeutetussa asemassa, koska moni ei Suomessa pääse matkustelemaan koskaan ja ulkomaita koetaan lähinnä television kautta katsomalla temptation islandia tai silikonibimbot viidakossa ohjelmaa. Olivian juomatapoja tulee ymmärtää siksikin, että hän on jo lapsesta tottunut siihen, että seitinohut päiväkänä kuuluu kosmopoliittiin elämäntapaan. Olivia ei ole myöskään vieläkään tottunut siihen, ettei Suomesta saa viiniä Lidlistä, mikä ahdistaa häntä aina välillä.
ihan tavikset käy canarioilla, rodoksilla, Turkissa jne eli matkustelevat no ehkä pari kertaa vuodessa mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jollain muullakin karmiva fiilis, kun näki Axl Smithin Ruissin vippialueella? Onkohan hänkin ehkä tarjonnut kuvausapua dokkariin? Huh.
Tää oli kyllä samaan aikaan koominen ja karmiva, kun harrastuksensa tietää nyt. Mutta Kasmirin bändiporukassahan se siinä oli.
Mutta olisiko Axl Smith niin paha juttu vanhempien mielestä? Johannahan itse iskeytyi 25 vuotta vanhemman Rekan punkkaan ollessaan Olivian ikäinen. Miten Reijon ja Johannan suu pantaisiin kun heidän yhdessä monista kartanoistaan sijaitsevassa Olivian makuuhuoneesta kurkistelisi 43-vee miehekäs taidekauppias Reijon tyyliin? Ikäerohan olisi sama kuin Johannalla ja Reijolla, jonka he varmasti ymmärtäisivät?
Ei ne niin aikaisin aloittaneet seurustelua että äitinsä olisi ollut vasta 16 v. Muistelisin että jossain vaiheessa seukkasi Meiju Suvaksen kanssa joka laulaa ota minut kiinni.
Oraksen pariskunta oli Inhimillisessä tekijässä viime vuoden puolella ja lienee vielä Areenassa. Jos kiinnostaa:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/11/04/inhimillinen-tekija-taiteilija-…
Mä en ymmärrä miksi täällä haukutaan Oliviaa. Olivia on onnellinen tyttö ja tekee sitä mistä tykkää, eli postaa kuvia instaan, kiroilee, juopottelee ja polttaa tupakkaa. Olivia arvostaa myös perhettään ja hän ymmärtää, että on etuoikeutettu, koska isällä on cartierin aurinkolasit ja itsellä Louis Vuitton laukku. Lisäksi Olivia arvostaa kovasti sitä, että hän on asunut ulkomailla ja on matkustellut useita kertoja. Olivia on etuoikeutetussa asemassa, koska moni ei Suomessa pääse matkustelemaan koskaan ja ulkomaita koetaan lähinnä television kautta katsomalla temptation islandia tai silikonibimbot viidakossa ohjelmaa. Olivian juomatapoja tulee ymmärtää siksikin, että hän on jo lapsesta tottunut siihen, että seitinohut päiväkänä kuuluu kosmopoliittiin elämäntapaan. Olivia ei ole myöskään vieläkään tottunut siihen, ettei Suomesta saa viiniä Lidlistä, mikä ahdistaa häntä aina välillä.