The perfect selfie-Olivia Oras
Meinaatteko kattoa tämän Olivia Oraksesta kertovan dokkarin? Huomenntta taitaa tulla subilta ulos.
Ite aattelin ihan mielenkiinnosta katsoa, et minkälaisena tämä leidi esiintyy dokkarissa. Tuntuu jotenki kii tyhjäpäältä pintaliitäjältä
Kommentit (421)
Onpa tekopyhiä kommentteja. Mutta mammoillahan ei luonnollisesti ole teini-ikää ollutkaan tai muitakaan ihmisen kehityskaareen liittyviä ei-niin-hehkeitä vaiheita. Tuo on aivan tavallinen teinityttö, ei mitään syytä demonisoida. Olen itse ollut jokseenkin hankalalla luokalla ja mietin jo silloin miten kaikki tulevat päätymään varmaan narkkaamaan katuojaan. Todellisuudessa 10 vuotta myöhemmin suurin osa noista riehujista on palkkatyössä ja kunnon kansalaisia. Teini-ikä vaikuttaa aivoihin ja se ei ole mikään pysyvä tila.
Jaa että on joku teistä virkannut teininä? :D Selvä. Hieman on teillä vaatimukset tytöille. Näkisitte miten saman ikäiset pojat käyttäytyvät ihan julkisissa tiloissa. Vai pitääkö naisen teininäkin olla korkeamoraalinen, viisas, jo äitiyttä ilmentävä kypsä kotiorja?
Tuntuu jotenkin hassulta, kun monesti täällä palstalla näkee kommentteja, ettei "kansainväliseen tyyliin" (miten se ikinä määritelläänkään) ei kuulu sitä ja tätä. Tässäkin ketjussa joku kommentoi, ettei kansainväliseen tyyliin sovi kiroilu ja ruoka suussa puhuminen. Tuntuu, että joillakin on ajatus, että missä tahansa ulkomailla ollaan niin tyylikkäitä ja sivistyneitä ja vain Suomessa ollaan juntteja ja noloja. Mutta kun totuus on, että kyllä siellä Ranskassakin teinit ja jopa aikuiset kiroilevat ja puhuvat ruoka suussa ja ryyppäävät. Ei se, että asuu ulkomailla, tee ihmisestä mitään super-kultturellia tyyli-ihmistä.
Olen asunut ja kiertänyt lapsuudessani Kreikassa, Ranskassa ja Saksassa, ja kyllä minusta monin osin suomalaisilla on paremmat käytöstavat kuin esim. saksalaisilla. Ei me olla Suomessa mitään paskakansaa.
Tuliko jollain muullakin karmiva fiilis, kun näki Axl Smithin Ruissin vippialueella? Onkohan hänkin ehkä tarjonnut kuvausapua dokkariin? Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi se joka Robinin kautta ponnahti "julkisuuteen"?
Jep, mielenkiintosta nähä et mainitaanko Robinia dokkarissa, se tuntuu kuitenki olevan alkusysäys tolle somejulkisuudelle ja suurille seuraajamäärille jne.
No onhan se nyt varma että ei mainita. Vaikka itse Olivia sais siitä varmasti jonki sortin huomiota jos mainostas että on seurustellut yhden suomen suosituimman artistin kanssa. Ja jos julkisuutta havittelee, nii sehän ois vaan 'hyvä asia siltä kantilta.
Mut eihän Robin todellakaan halua hänen nimeään mainittavan tällasessa yhteydessä. Varsinkin kun kyse on yksityiselämästä.Mielestäni Oras ei ole julkisesti koskaan myöntänyt seurustelua Robinin kans, en tiedä sitten onko oma valinta. Vai onko niillä joku sopimus R:n kans, että siitä ei puhuta.
Toishan se toki tollaselle julkisuuden havittelijalle varmasti lisää huomiota jos kertoisi seurustelusta julkisesti.
Siksi epäilen et ei saa asiaa "mainostaa"
Varmaan toisi aika paljon kakkaa niskaan fanaattisilta faneilta. Kuten kävi Isac Elliotin tyttöystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Siis... miten noilla instatähdillä on niiiin paljon seuraajia mutta ei paljoakaan tykkäyksiä kuvissa? Olivialla on 24000 seuraajaa ja kivat selfiet saa 2000 tykkäystä?
Käyppä vilkaisemassa pewdiepien subbaaja määrä ja sen jälkeen videoiden tykkäysmäärät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivialla oli dokumentissa fiksummat jutut ja paljon kauniimpi ulkonäkö kuin minulla 16-vuotiaana. Hän selvästi välitti perheestään ja ystävistään.
Olen akateeminen perheellinen nainen, koen että olen elämässä menestynyt. Olivia pääsee vielä pitkälle, jos haluaa.
Armoa Olivialle (kaunis nimi!) ja verratkaa omiin ajatuksiinne ja käyttäytymiseen teininä.
Sisso, olisi törkeetä katsoa omasta teiniajasta dokkaria!
Olivia jos tätä luet: Kaikkea hyvää sinulle!
en kiroillut , olenkin vanhemman koulukunnan edustaja, en juopotellut, en tupakoinut,
Upeeta! Hyvä sinä! Minä taas teininä kiroilin, juopottelin ja tupakoin. En enää. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jollain muullakin karmiva fiilis, kun näki Axl Smithin Ruissin vippialueella? Onkohan hänkin ehkä tarjonnut kuvausapua dokkariin? Huh.
Tää oli kyllä samaan aikaan koominen ja karmiva, kun harrastuksensa tietää nyt. Mutta Kasmirin bändiporukassahan se siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä samaan aikaan koominen ja karmiva, kun harrastuksensa tietää nyt. Mutta Kasmirin bändiporukassahan se siinä oli.
Mutta olisiko Axl Smith niin paha juttu vanhempien mielestä? Johannahan itse iskeytyi 25 vuotta vanhemman Rekan punkkaan ollessaan Olivian ikäinen. Miten Reijon ja Johannan suu pantaisiin kun heidän yhdessä monista kartanoistaan sijaitsevassa Olivian makuuhuoneesta kurkistelisi 43-vee miehekäs taidekauppias Reijon tyyliin? Ikäerohan olisi sama kuin Johannalla ja Reijolla, jonka he varmasti ymmärtäisivät?
Tuntuu hassulta, että edes mainitsee sairastaneensa puoli vuotta syömishäiriötä. Itsellä kahdeksas vuosi menossa, enkä silti kerro siitä juuri kenellekään lähipiirin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Niinku silleen. Silleen. Vittu. Silleen. Niinku. Vittu. Siis niinku silleen.
Vielä jäätävämpää oli keski-ikäisen äidin kiroilu sekä täydellinen tyttären jyrän alle jääminen.
En ymmärrä näitä kaikkia kommentteja. Minä sain ihan hyvän kuvan Oliviasta - hän osaa sentään arvostaa perhettään ja tietää olevansa etuoikeutettu, kun pääsee matkustamaan ym. Olen itse häntä vain vuoden nuorempi, mutta tiedän, että monet juovat ja polttavat teini-ikäisenä (itse en polta).
Te jotka täällä haukutte Oliviaa ja ihmettelette, miten on voinut Robin olla hänen kaltaisensa kanssa jne. kannattaa muistaa, että Robinin nykyinen tyttöystävä Aura on lähes samasta muotista veistetty. Aino ero ettei ole somessa julkinen, mutta muuten käytös ja elämän tyyli aikalailla identtinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku silleen. Silleen. Vittu. Silleen. Niinku. Vittu. Siis niinku silleen.
Vielä jäätävämpää oli keski-ikäisen äidin kiroilu sekä täydellinen tyttären jyrän alle jääminen.
Eihän Johanna kiroillut kun korkeintaan siinä ask-keskustelussa imitoi teinien kysymyksiä ja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täällä haukutte Oliviaa ja ihmettelette, miten on voinut Robin olla hänen kaltaisensa kanssa jne. kannattaa muistaa, että Robinin nykyinen tyttöystävä Aura on lähes samasta muotista veistetty. Aino ero ettei ole somessa julkinen, mutta muuten käytös ja elämän tyyli aikalailla identtinen.
Mistä tämä tieto Aura Ansaharjun emäntyylistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisiko Axl Smith niin paha juttu vanhempien mielestä? Johannahan itse iskeytyi 25 vuotta vanhemman Rekan punkkaan ollessaan Olivian ikäinen. Miten Reijon ja Johannan suu pantaisiin kun heidän yhdessä monista kartanoistaan sijaitsevassa Olivian makuuhuoneesta kurkistelisi 43-vee miehekäs taidekauppias Reijon tyyliin? Ikäerohan olisi sama kuin Johannalla ja Reijolla, jonka he varmasti ymmärtäisivät?
Eihän ikäero ole Axl:n kohdalla se pointti, vaan salakuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Olivia, is it you?
Vierailija kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta ainakaan ei hae julkisuutta tällä suhteellaan ja elämäntyylillään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kaikkia kommentteja. Minä sain ihan hyvän kuvan Oliviasta - hän osaa sentään arvostaa perhettään ja tietää olevansa etuoikeutettu, kun pääsee matkustamaan ym. Olen itse häntä vain vuoden nuorempi, mutta tiedän, että monet juovat ja polttavat teini-ikäisenä (itse en polta).
Itse olen Oliviaa 8 vuotta nuorempi. En juo enkä polta mutta aion alkaa juomaan ja polttamaan Olivian tyyliin heti kun täytän 12. Itse asiassa suunnittelin alkavani polttamaan piippua. Aion myös kiroilla kuin merirosvo, koska se tekee minusta coolin. Minulla oli viime viikonloppuna syömishäiriö, jostain syystä mulla ei ollut nälkä. Mut mun poikakaveri, joka on mun luokalla, palautti mut maan pinnalle sanomalla, että mun kroppa on hyvännäköinen ja muodot on kohdillaan. Ostan isälleni ensi jouluksi lahjaksi Cartierin aurinkolasit ja sitten postaan niistä kuvan instaan. Olivia on mun idoli.
Aika arveluttava kohta tässä oli, että Olivia hankki ja lipitti kavereineen alkoholia virallisen kuvausryhmän edessä Ruississa. Ei heillä vissiin mitään vastuuta ainakaan.