Miten pilata häät?
Moikka! Nainen, joka piinasi ja kiusasi mua koko yläasteen ajan ja teki elämästäni helvettiä, on menossa naimisiin. Kohtuullinen kosto on pilata sen ämmän onni ja "elämän paras päivä". Luonnollisestikkaan mua ei ole kutsuttu, mutta miten voisin pilata hääpäivän?
Kommentit (224)
Onko kukaan teistä ikinä kostanut entiselle kiusaajalle?
Tee niinkuin kansanlaulaja Jaakko Teppo yhdessä laulussaan sanaili,kun oli menettänyt "Hilmansa kravattisonni Onni Laukkaselle".Kravattisonni on keinosiementäjä."Kuokkavieraana menen minä päissään,kostan Hilmalle ja pierasen häissään."
Toi lapsen tasolle jääminen on kyllä täyttää paskaa, kiusaajat saattavat jäädä mut ei kiusattu. itse kostaisin vieläkin, mutta elelevät sen verran kaukana, ettei ole ollut mahdollisuuksia. mutta kuka tietää jos joskus olisi mahdollisuus.
Musta taas tuntuu, että ne jotka puoltavat jollain tavalla kiusaajaa tai moittivat kostoa, eivät itse ole kokeneet kiusatuksi tulemista joten et voi tietää miltä toisesta on tuntunut ja mitkä traumat jäivät. Joten jokainen kiusattu päättäkööt itse tavastaan yrittää toipua vaurioistaan, oli sitten kyse jonkin sortin kostosta ja muistin virkistämistä. Liian vähän kiusaajat joutuvat vastuuseen teoistaan. kun sen kiusaamisriskin on ottanut voi sen joskus edestään sen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Toi lapsen tasolle jääminen on kyllä täyttää paskaa, kiusaajat saattavat jäädä mut ei kiusattu. itse kostaisin vieläkin, mutta elelevät sen verran kaukana, ettei ole ollut mahdollisuuksia. mutta kuka tietää jos joskus olisi mahdollisuus.
Ootko ketään aikuista kostanut kiusaajalle tai tunnetko ketään?
Öh, olen entinen koulukiusattu ja ei kyllä tulisi mieleenkään mennä kenenkään häitä pilaamaan. Naurettavaa pelleilyä. Ja nuo kiusaajat nyt on muutenkin nykyisinkin niin WT-pellejä, että iha itse sen liittonsa tulevat joskus pilaamaan, joten mitä minä siihen puuttumaan.
Aika köyhästi annoit AP lähtötietoja. Mutta oletetaan että tiedät kiusaajasta ja tulevista häistä melko paljon? Häiden pilaamis ajatuksia:
Piilota juhlapaikalle jotain haisevaa, esim. pilaantunut kala, jos iso juhlapaikka piilota monta kalaa.
Käy repimässä irti opastekyltit, jotta vieraiden on hankalampi löytää perille TAI ohjaa vieraat väärään paikkaan.
Tuki juhlapaikan vessa.
Mene kuokkimaan, syö ja juo, älä jätä lahjaa.
Levitä vihkikirkkoon kirjeitä, joissa kerrot kiusaamistarinan.
Soita vihkitilaisuuteen paikalle poliisi/ambulanssi
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu, että ne jotka puoltavat jollain tavalla kiusaajaa tai moittivat kostoa, eivät itse ole kokeneet kiusatuksi tulemista joten et voi tietää miltä toisesta on tuntunut ja mitkä traumat jäivät. Joten jokainen kiusattu päättäkööt itse tavastaan yrittää toipua vaurioistaan, oli sitten kyse jonkin sortin kostosta ja muistin virkistämistä. Liian vähän kiusaajat joutuvat vastuuseen teoistaan. kun sen kiusaamisriskin on ottanut voi sen joskus edestään sen löytää.
Minulle tuli mieleen että nämä ovat itse kiusaajia ja jatkavat sitä netissä. Ehkä pieni pelko että omat uhrit kostaa ja siksi pitää lytätä muut pahaa kokeneet.
Järkyttää noiden kiusaajien kommenttien ylänuolien määrä. Noiden empatiakyvyttömien lapsen tasolle jääneiden läheisillä mahtaa olla rankkaa.
Onnittele sydämmellisesti, hymyile ja kysy kovaan ääneen että milloinkas on laskettu aika kun noin on pyöristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhästi annoit AP lähtötietoja. Mutta oletetaan että tiedät kiusaajasta ja tulevista häistä melko paljon? Häiden pilaamis ajatuksia:
Piilota juhlapaikalle jotain haisevaa, esim. pilaantunut kala, jos iso juhlapaikka piilota monta kalaa.
Käy repimässä irti opastekyltit, jotta vieraiden on hankalampi löytää perille TAI ohjaa vieraat väärään paikkaan.
Tuki juhlapaikan vessa.
Mene kuokkimaan, syö ja juo, älä jätä lahjaa.
Levitä vihkikirkkoon kirjeitä, joissa kerrot kiusaamistarinan.
Soita vihkitilaisuuteen paikalle poliisi/ambulanssi
Entä olisiko rikos heittää riisin sijasta jotain muuta kivaa hääparin päälle?`
Vierailija kirjoitti:
1. Lainaa jostain traktori ja lietevaunu täynnä sianpaskaa
2. Vihkiseremonian alkaessa peruuta lietevaunu kirkon ovelle ja truuttaa sianpaskat kirkkoon
Ei tarvi noin vaikeasti. Kerää paskaa, levittää oven eteen ja portaille. Löysää voi levittää harjalla, kikkareista saa kivoja kuvioita.
Kun seremoniassa kysytään, onko kellään mitään liittoa vastaan, pingahdat ylös ja huudat, että "minulla on". Pukeudu piukkaan, seksikkääseen mekkoon ja laita silmätippoja, jotta meikki oikein valuu poskille. "Rakas Hulda, älä ota tuota miestä, et voi olla miehen kanssa onnellinen! Älä hylkää meidän 12 vuoden suhdetta tähän, että saat tavallisen kulissiliiton! Muista kuinka rakastelimme ekan kerran"
Vaihtoehtoisesti pukeudu hääpukuun, laita meksikolainen Lady Caterina halloween-meikki ja huntu kasvoille. Ryntää kesken kaiken kirkkoon, juokse täysillä keskeltä hääparin viereen, vedä huntu kasvoilta ja huuda MITEN NYT KOULUKIUSAAJA MITEN NYT ja naura täysillä, sitten juokse pois ja naura juostessasi ja heittele koiran ja pupunkakkaa ihmisten päälle
Vierailija kirjoitti:
Öh, olen entinen koulukiusattu ja ei kyllä tulisi mieleenkään mennä kenenkään häitä pilaamaan. Naurettavaa pelleilyä. Ja nuo kiusaajat nyt on muutenkin nykyisinkin niin WT-pellejä, että iha itse sen liittonsa tulevat joskus pilaamaan, joten mitä minä siihen puuttumaan.
Olet hyvä ihminen. Toivottavasti ap tulee järkiinsä. Suurinta mahdollista typeryyttä kostaa pilaamalla toisen häät, koska silloinhan kostosta joutuvat kärsimään jopa kymmenet ihan viattomat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä ihminen. Toivottavasti ap tulee järkiinsä. Suurinta mahdollista typeryyttä kostaa pilaamalla toisen häät, koska silloinhan kostosta joutuvat kärsimään jopa kymmenet ihan viattomat ihmiset.
Kyllä häät ovat yleensä hyvin tylsät pönötysjuhlat, joten pieni esitys kirkossa tai sen edessä voisi olla todellinen piristysruiske.
Huhhuh. Mitä jos keskittyisit toiselle kostamisen sijaan miettimään, miten itse voisit päästää vihan tunteista eroon? Se on kuluttavaa. Vapauta itsesi. Ja tiedän mistä puhun, olin itsekin koulukiusattu.
Mä kyllä keksin lisää, nyt oikein luovuus alkoi pulppuilemaan.
Lööpeissä häiden jälkeen "ALASTON UIMARI ISKI KESÄHÄIHIN"
Pukeudut näyttävään hassuun uimalakkiin ja -laseihin. Sitten menet kesken seremonian sisälle ja lähdet "kuivakroolaamaan" pitkin mattoa kohti alttaria. Alasti. Kukaan ei uskalla koskea sinuun, paikalle kutsutaan joku uimavalvoja. Hyvällä lykyllä komea sellainen.
oikeasti AP on työtön, ylipainoinen, huonon itsetunnon omaava luuseri, jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin kirjoitella näitä paskatrolleja jokaiselle palstalle kymmeniä ellei satoja viestejä päivässä. säälittäviä yksilöitä ja terapian tarpeessa. usein syövätkin mukamasennukseensa psyykelääkkeitä ja pää menee entistä enemmän sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
oikeasti AP on työtön, ylipainoinen, huonon itsetunnon omaava luuseri, jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin kirjoitella näitä paskatrolleja jokaiselle palstalle kymmeniä ellei satoja viestejä päivässä. säälittäviä yksilöitä ja terapian tarpeessa. usein syövätkin mukamasennukseensa psyykelääkkeitä ja pää menee entistä enemmän sekaisin.
Onko sulla häät tiedossa ens kesänä ja alkoi pelottaa?
Polttarit vois mennä myös homobaariin sillai silmät sidottuna, ettei tietäis ennekun on perillä. Muutama kuva jne. Tai muijalle strippari kämppään jossa pitävät polttareita. no ei ehkä vaikuta tylyltä, riippuen miehestä. tai jos saisitte yksityisshowhun tutun.