Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pilata häät?

Vierailija
21.02.2017 |

Moikka! Nainen, joka piinasi ja kiusasi mua koko yläasteen ajan ja teki elämästäni helvettiä, on menossa naimisiin. Kohtuullinen kosto on pilata sen ämmän onni ja "elämän paras päivä". Luonnollisestikkaan mua ei ole kutsuttu, mutta miten voisin pilata hääpäivän?

Kommentit (224)

Vierailija
141/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeastaan ymmärrän sinua. Itse kävin 3 vuoden terapian jossa sain pahimman vihani kiusaajiani kohtaan pois. Nykyään olen palannut samalle polulle jota pitkin halusin kulkea ennenkin kiusaamista. Oma kostoni on opiskelu, vaikutusvaltainen asema ja paksu lompakko :) sit voin elellä leveästi kun entiset kiusaajat ei ikinä päässeet edes kotikaupunkia pidemmälle ja elävät tuilla hautaan saakka päihdeongelmaisina.

Elä itsellesi. Tosta saattais tulla hetkellisesti hyvä olo mutta se ei pelasta sun omaa elämää. Tiiän miltä tuntuu, mutta tiedän myös että on parempia selviystymiskeinoja. Tsemppiä.

N21

Vierailija
142/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin paljon keskikoulussa,nykyinen yläaste,-70-luvulla.Jos jostain oli tulossa kaveri,toiset pitivät huolen ettei kyseinen henkilö vaan ruvennut ystäväkseni.

Mutta ei mulla tommosia tullut mieleenkään.Päinvastoin yllätyin kun mua ei kutsuttu yhden luokkatoverini häihin.Olimme koulun ulkopuolella paljon yhdessä,mutta koulussa hän ei suosion menettämisen pelosta uskaltanut juuri minua puolustaa.Olin myös hänen kotiväkensä ystävä,äitinsä oli hyvä kaverini.Mutta en minä

tuosta loukkaantunut,en vaan sitten kutsunut omiinkaan häihini.

No loikkasin asiasta,en kuitenkaan koskaan lähtis pilaan kenenkään häitä.Häissä on kaksi päähenkilöä,ja se toinen kärsisi ja häpeisi silmät päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo pommiuhka oli paras. Sen voi toteuttaa anonyyminä ja se pilaa kuitenkin paikallaolijoiden tunnelmaa sopivasti... Tai että uhkaa sillä, että hääparin autoon on piilotettu pommi. Vaikkei sitä löytyisikään syntyy morsiamelle paska fiilis. Ja mitä tulee miehen tunteiden pilaamiseen, niin kiusaajan teot niihin ovat syynä, eihän ap:n muuten tarttisi kostaa.

Vierailija
144/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun hääväki on kirkossa, naamioidu tunnistamattomaksi ja käy sotkemassa hääauto ulosteella ja munilla tai millä nyt keksitkään. Tee selväksi sotkun ulkonäöllä, että tarkoitus oli myös häpäistä, ei vain sotkea. Ketsuppia (verta) viiliä, mitä kaikkea mömmöä sitä nyt onkaan.

Ja jos haluat vähän lieventää sitä miehen mielipahaa, niin jätä auton viereen joku (tietty puhdas) "manki"(?) tms. minimopo, jolla he pääsee kuitenkin ajelemaan. Ettei nyt ihan käy niin, ettei voi millään tavalla mennä. Tai kottikärryt?

Vierailija
145/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen hyvästä syystä ei minusta ole edes mitään ilkeyttä, ei se ole ilkeyttä, jota tyhjästä tai tuosta noin vain haluttaisiin toiselle, vaan kosto on takaisin samalla mitalla antamista. Sillä, tai oikeammin siitä pidättäytymisellä, ei ole mitään tekemistä myöskään muun mahdollisen paranemisprosessin kanssa. Muuta paranemisprosessia voi aivan hyvin käydä läpi samaan aikaan, ja käydä siihen päälle vielä suloisesti kostamassa :)

Tsemppiä ap, mihin ratkaisuun ikinä päädytkin.

Vierailija
146/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi siis ihan puhtaalla omalla tunnolla antaa takaisin samalla mitalla.

Se tuntuu hyvältä. Rakastan sitä tunnetta <3

Vierailija
147/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto pitää tarjoilla kuumana tai ei ollenkaan, koska päässä pyöritelty katkeruuden vyyhti on taatusti menettänyt mittakaavansa jo aikaa sitten.

Vierailija
148/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen voi olla myös oman voiman ottamista takaisin omiin käsiin. Muut ovat sen vieneet, pahimpana kiusaaja. Kostaminen siis voi voimaannuttaa henkilön. Muiden tunteista ei siinä "tarvitse" välittää, jos vain antaa takaisin sen, mitä on itse kokenut, koska kiusatuillekin aina sanotaan "olet itse vastuussa tunteistasi". Aivan. Niin ovat myös ne henkilöt, joille annetaan takaisin. Ja heidän kumppaninsakin. Mua ei ainakaan säälitä yhtään, he vastaavat siitä itse, millaisia tunteita heissä herää.

Vierailija
149/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vihollisten ystävät on myös mun vihollisia, joten se, mitä tuo sulhanen tuossa kokisi ei hetkauttaisi minua millään tavalla.

Tuskinpa sen sulhasen kannattais ottaa sitä häiden osittaista piloillemenoa kovin henkilökohtaisesti, vaan todeta, että elämässä nyt vain sattuu ja tapahtuu. Kun siis ei se ole hänelle se kosto, vaan hänen kumppanilleen. Mitäs on (morsian siis) hankkinut menneisyyden.

Vierailija
150/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Kostaminen voi olla myös oman voiman ottamista takaisin omiin käsiin. Muut ovat sen vieneet, pahimpana kiusaaja. Kostaminen siis voi voimaannuttaa henkilön. Muiden tunteista ei siinä "tarvitse" välittää, jos vain antaa takaisin sen, mitä on itse kokenut, koska kiusatuillekin aina sanotaan "olet itse vastuussa tunteistasi". Aivan. Niin ovat myös ne henkilöt, joille annetaan takaisin. Ja heidän kumppaninsakin. Mua ei ainakaan säälitä yhtään, he vastaavat siitä itse, millaisia tunteita heissä herää.

Jossain tapauksissa oikein mitoitettuna, mutta joskus kosto on viimeinen teko, jonka tehtyään ihmisellä ei ole enää mitään verhoa todellisuutensa suojana. Ajatelkaa kouluampujia. He ovat kostajia, ihmisiä joista katkeruus teki hirviöitä. Voi kysyä tuhosiko nämä ihmiset koulukiusaaminen vai katkeruus.

Vierailija
151/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein paras on mennä paikanpäälle ja ottaa oikein tuima katsekontakti tähän naikkoseen, mutta sitten ei oikeasti teekkään mitään, hän sitten miettii kokoajan että mitä hlv

"mindfuk" siis kyseessä

ja sittenkun kysytään että onko vastalauseita niin käyt sanomassa että tämä nainen on kiusaaja eikä ansaitse onneensa

Vierailija
152/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sen verran vittumaiselta akalta, että luultavasti ansaitsit kaiken sen paskan niskaasi aikanaan. En ihmettele, että jollain on jo silloin mennyt sinuun hermot. Ihminen harvoin muuttuu luonteeltaan täysin tunnistamattomaksi, joten etköhän ole jo silloin ollut tuollainen katkera ja ikävää ilmapiiriä ympärillesi luonut tyyppi. Säälittävää.

ei silti oikeuta kiusaamiseen vaikka kuinka olisi vastenmielinen, olet ihan selkeä kiusaaja täällä puolustautumassa, itse olet se säälittävä kun heti ensimmäinen reaktio oli haukkua pystyyn,

minä olen "eye for an eye" kannalla

kyllä ne kiusatut juuri muuttuu aika radikaalistikkin

Vierailija
153/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska trolli jota muutama psykopaatti komppaa.

Vierailija
154/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä miestä on sääliä jos ap pilaisi häät. Sehän olisi vain miehelle onni jos häät peruuntuisi eikä joutuisikkaan tuollaisen ihmishirviön kanssa naimisiin. Todennäköisesti tuo kiusaaja aloittaa sen kiusaamisen miestään kohtaan heti kun pappi on aamenensa lausunut.

Tosin olen myös sitämieltä että kosto pitäisi antaa tuoreeltaan, heti ja välittömästi eikä hautoa vuosikausia. Ja ehdottomasti paras kosto olisi se minkä joku jo ehdottikin, eli että ap panis miestä ja kertoisi kuvan kera tämän ap:lle. Tai parempi kun joku muu kertoisi ja ap vain muka kieltäisi tapahtuneen =D

Vierailija
155/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat sen verran vittumaiselta akalta, että luultavasti ansaitsit kaiken sen paskan niskaasi aikanaan. En ihmettele, että jollain on jo silloin mennyt sinuun hermot. Ihminen harvoin muuttuu luonteeltaan täysin tunnistamattomaksi, joten etköhän ole jo silloin ollut tuollainen katkera ja ikävää ilmapiiriä ympärillesi luonut tyyppi. Säälittävää.

ei silti oikeuta kiusaamiseen vaikka kuinka olisi vastenmielinen, olet ihan selkeä kiusaaja täällä puolustautumassa, itse olet se säälittävä kun heti ensimmäinen reaktio oli haukkua pystyyn,

minä olen "eye for an eye" kannalla

kyllä ne kiusatut juuri muuttuu aika radikaalistikkin

Tää ketju sen todistaa että ei ne kiusaajat muuta, niin moni niistä löytänyt tänne kommentoimaan.

Ei siitä kannattaako häät pilata mutta jonkinlaista kostoa kannatan. Ne ansaitsee sen.

Vierailija
156/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla paljon koulukiusaajia kun niin moni on sitä mieltä että pitäisi vaan unohtaa vanhat jutut. Jos antaa vain olla ja unohtaa, se on hiljainen hyväksyntä kiusaajan teoille.

Mua kiusattiin koko peruskoulu, ekalta ysille. Silti en ole mennyt kiusaajieni häitä pilaamaan, ei ole tullut edes mieleeni. Mielenrauhan olen hommannut muuta kautta. Ei sitä kostamalla saa. Enkä halua itse alentua kiusaajaksi.

Vierailija
157/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nainen vastasi mun jättämään viestiin eilen illalla näin:

"Moi (nimeni)! Kyllä muistan sut, mutta en kuvailemiasi tapahtumia. Oletko varma että kyseessä olen ollut mä, koska en muista sua kiusanneeni? Hyvää jatkoa jokatapauksessa!"

Jotenkin tuntuu pahalta tuo vastaus, ihan kun koko ämmä ei olis yhtään muuttunut. Odotin että olisi edes sen verran kasvanut että olisi anteeksi pyytänyt, koska mun mielestä mun viesti oli aika vakuuttava sille.

AP

Vierailija
158/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aiheuta vesivahinko/tulipalo/hajuhaitta juhlapaikkaan (silakoita kaappiin haisemaan) :D

2. Ilkeä tekstari prepaidista

Vierailija
159/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee paras kosto ikinä: 

Siirrät ajatuksesi täysin itseesi, omaan paranemiseesi ja asioiden hoitoon. Siis omien asioiden hoitoon. Haet nyt keväällä opiskelemaan alaa, jossa olet hyvä tai tulisit tienaamaan paljon ja siirrät kaiken häiden pilaamiseen menevän energiaan pääsykokeissa loistamiseen. Sen jälkeen et ajattele enää rahtuakaan koko akkaa, vaan muistat hänet hyvänä oppina: on olemassa ihmisiä, jotka haluavat sinulle pahaa ilman hyvää tai näkyvää syytä, mutta heistä ei kannata välittää. Sen lisäksi menet vaatekaapillesi, uudistat sen, kampaajalle, haet uuden tyylin, menet salille ja lenkille ja tapaamaan ystäviä (niitä oikeita) Samassa saatat tavata sen prinssi Oikean, jonka kanssa olet itse menossa naimisiin ja jonka kanssa on häät tiedossa. 

Kun viisi vuotta on mennyt, huomaat että akka on saattanut erota jo kertaalleen (tai sitten ei), mutta sinulla menee aivan loistavasti. Paras kosto on siis pärjätä elämässä. 

Vierailija
160/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika köyhästi annoit AP lähtötietoja. Mutta oletetaan että tiedät kiusaajasta ja tulevista häistä melko paljon? Häiden pilaamis ajatuksia:

Piilota juhlapaikalle jotain haisevaa, esim. pilaantunut kala, jos iso juhlapaikka piilota monta kalaa.  

Käy repimässä irti opastekyltit, jotta vieraiden on hankalampi löytää perille TAI ohjaa vieraat väärään paikkaan.

Tuki juhlapaikan vessa.

Mene kuokkimaan, syö ja juo, älä jätä lahjaa.

Levitä  vihkikirkkoon kirjeitä, joissa kerrot kiusaamistarinan. 

Soita vihkitilaisuuteen paikalle poliisi/ambulanssi

Kaikki muut vois mennäki,mutta ei ikinä ambulanssin/poliisin turhaan soittoja!! Silloin voi apu jäädä sitä oikeasti tarvitsevalta...