Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pilata häät?

Vierailija
21.02.2017 |

Moikka! Nainen, joka piinasi ja kiusasi mua koko yläasteen ajan ja teki elämästäni helvettiä, on menossa naimisiin. Kohtuullinen kosto on pilata sen ämmän onni ja "elämän paras päivä". Luonnollisestikkaan mua ei ole kutsuttu, mutta miten voisin pilata hääpäivän?

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestämällä miehelle mauttomat polttarit huorineen ja strippareineen.

Vierailija
2/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelemalla häntä sydämellisesti ja toivottamalla kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se piti sua vain kusipäänä ja sinä otit sen kiusaamisena. Heräsi epäilys, jostain syystä.

Vierailija
4/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla viestin häitä edeltävänä iltana tyyliin "nauti miehestäsi, oli muuten upea pano silloin pari kk sitten!" Prepaidista tai jostain.

Vierailija
5/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ämmä levitti musta törkeitä valheita koko koululle ja aiheutti mulle vakavan masennuksen. Vasta lukiossa mä sain takaisin jotain itsevarmuuden rippeitä. En todellakaan aio toivottaa onnea sellaiselle ihmiselle.

AP

Vierailija
6/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä ideoista! Toivoisin, että saisin jollain konstilla koko hääpäivän tuhottua ja sulhasen lemppaamaan sen akan.

AP

Vierailija
7/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menneet ovat vain menneitä, ehkä ap:n kannattaisi nyt aikuistua, päästää irti ja jatkaa omaa elämää....?

Vierailija
8/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos antaisit olla, kostamalla et voita yhtään mitään

Vierailija
9/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän pahaa lietsot, sitä enemmän vedät sitä puoleesi. Kannattaako?

Vierailija
10/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi antaa olla? Onko oikein että kiusaaja nauttii hääpäivästään ja onnestaan, kun taas minä ja sen muut uhrit kannetaan seurauksia kaikesta tapahtuneesta joka päivä, jotkut ehkä loppuelämämme? Yksi tämän naisen uhreista käy vieläkin terapiassa. Uskomattoman sairas narsisti se nainen on, eikä ansaitse todellakaan hienoja ja upeita häitä.

AP

Vierailija
11/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia pari päivää ennen häitä ns toisen naisen kirjoittamana.mutta jotta tulee uskottava,niin sun pitää selvittää joku pvm,milloin tiedät että äijä on ollut kavereiden kanssa ulkona/työmatkalla/pois kotoa,jolloin olis pettänyt moramaikkuaan.tai ilmotat että odotat sille meihelle lasta..ja myöhemmin heität että aprillia.mutta jälkimmäinen vaan jos haluat lopullisesti tuhota teidän välit.

Vierailija
12/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi antaa olla? Onko oikein että kiusaaja nauttii hääpäivästään ja onnestaan, kun taas minä ja sen muut uhrit kannetaan seurauksia kaikesta tapahtuneesta joka päivä, jotkut ehkä loppuelämämme? Yksi tämän naisen uhreista käy vieläkin terapiassa. Uskomattoman sairas narsisti se nainen on, eikä ansaitse todellakaan hienoja ja upeita häitä.

AP

Kiusaajat usein nauttivat kun näkevät uhrinsa ahdingossa. Tuolle naiselle saattaa tuottaa vain suurempaa nautintoa, kun hän näkee sinun edelleen kärsivän hänen teoistaan. Paras kosto on unohtaa menneet ja jatkaa elämää eteenpäin. Näytät hänelle, ettei hänen tekonsa saanut pilattua koko elämääsi. Samalla osoitat muillle, kuka on se oikeasti kypsä aikuinen. Häidenpilaamistempuilla teet vain itsestäsi lapsellisen pellen ja menetät kaikkien arvostuksen. 

Vierailija
13/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostia pari päivää ennen häitä ns toisen naisen kirjoittamana.mutta jotta tulee uskottava,niin sun pitää selvittää joku pvm,milloin tiedät että äijä on ollut kavereiden kanssa ulkona/työmatkalla/pois kotoa,jolloin olis pettänyt moramaikkuaan.tai ilmotat että odotat sille meihelle lasta..ja myöhemmin heität että aprillia.mutta jälkimmäinen vaan jos haluat lopullisesti tuhota teidän välit.

Hah, mistähän joku hoito olisi saanut tuon naisen sähköpostiosoitteen. Tuosta näkisi jo kilometrien päähän, että on keksitty juttu.

Vierailija
14/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi aika mennä eteenpäin ja lopettaa katkerana olo. Hanki vaikka ammattiapua, jos noin koville ottaa. Varmasti sulhanen morsiammensa tuntee eli teet itsestäsi vaan naurettavan kostopuuhillasi ja vaikka kostaisit "nimettömänä", niin tuskin häitä peruutaan yhden hullun takia.

Vierailija
15/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyisit häiden pilaamisesta? Tekisit pahanmielen paitsi tuolle kiusaajallesi myös asiaan osattomalle sulhaselle sekä heidän läheisilleen. Olisit siis vain pahempi kiusaaja kuin tuo nainen aikanaan. Sotkisit viattomia sinun pahanolosi purkamiseen. Ja entäpä sitten jos kuvitteellisesti saisit pilattua häät? Nainen surisi jonkin aikaa, mutta saattaisi olla niin aikuinen, että menisi elämässä eteenpäin. Tapaisi kenties uuden miehen ja taas olisi häät vuorossa. Menisitkö nekin pilaamaan? Onnea vaan loppuelämään jos tuolle linjalle lähdet. Takaan, että sillä et tule ikinä paranemaan vaan sairastut entistä pahemmin.

Vierailija
16/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla viestin häitä edeltävänä iltana tyyliin "nauti miehestäsi, oli muuten upea pano silloin pari kk sitten!" Prepaidista tai jostain.

Tai laittaa vastaava sulhaselle.

Ihan oikeesti ap, anna olla. Kokeile löytää omalle elämälle ilon aiheita ja unohda tuollainen kiusaaja.

Vierailija
17/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyisit häiden pilaamisesta? Tekisit pahanmielen paitsi tuolle kiusaajallesi myös asiaan osattomalle sulhaselle sekä heidän läheisilleen. Olisit siis vain pahempi kiusaaja kuin tuo nainen aikanaan. Sotkisit viattomia sinun pahanolosi purkamiseen. Ja entäpä sitten jos kuvitteellisesti saisit pilattua häät? Nainen surisi jonkin aikaa, mutta saattaisi olla niin aikuinen, että menisi elämässä eteenpäin. Tapaisi kenties uuden miehen ja taas olisi häät vuorossa. Menisitkö nekin pilaamaan? Onnea vaan loppuelämään jos tuolle linjalle lähdet. Takaan, että sillä et tule ikinä paranemaan vaan sairastut entistä pahemmin.

Ymmärän kantasi. Sulhaselle tekisi vain hyvää tietää, millainen kiusaaja morsian on (tai on ainakin ollut). Minulle riittäisi, että saisin kerran tuhottua kiusaajan onnen, niin hän ainakin oppisi että ei olisi kannattanut pilata minun onneani moneksi vuodeksi. Uusia häitä en enää pilaisi, mutta varmasti tämän jälkeen hän muistaisi minut aina.

AP

Vierailija
18/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla paljon koulukiusaajia kun niin moni on sitä mieltä että pitäisi vaan unohtaa vanhat jutut. Jos antaa vain olla ja unohtaa, se on hiljainen hyväksyntä kiusaajan teoille.

Vierailija
19/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän kantasi. Sulhaselle tekisi vain hyvää tietää, millainen kiusaaja morsian on (tai on ainakin ollut). Minulle riittäisi, että saisin kerran tuhottua kiusaajan onnen, niin hän ainakin oppisi että ei olisi kannattanut pilata minun onneani moneksi vuodeksi. Uusia häitä en enää pilaisi, mutta varmasti tämän jälkeen hän muistaisi minut aina.

AP

Edelleen, mitä tuosta hyötyisit? Ei se sulhasen oloa helpota, vaikka hän kuulisi motiiveistasi. Päinvastoin. Tuntuisi vielä pahemmalta, kun kuulisi, että oma onni on pilattu jonkun hullun katkeruuden takia, täysin ilman omaa syytä. Kiusaisit siis viatonta ihmistä niin kuin jo totesin. 

Toisekseen, jos kiusaaja on edelleen samanlainen kuin kouluaikoina, luuletko että hän antaisi asian olla kun saisit kostosi suoritettua. Ei tosiaan antaisi. Hän kostaisi takaisin ja elämäsi olisi entistä pahempaa. Sitten taas sinä kostaisit ja kierre olisi valmis. Tätäkö haluat?

Vierailija
20/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, minua yksi ämmä kiusasi peruskoulussa henkihieveriin asti. Siitä on vuosia aikaa, enkä ole tätä ihmistä edes nähnyt pitkiin aikoihin. Joskus kyllä kävi mielessä, että voi vitsi kun saisi kiksit kostamisesta. Mitä mä siitä kuitenkaan hyötyisin? Alenisin hänen tasolleen, enkä todellakaan ole yhtä paska kuin hän. Joten annan olla ja jatkan omaa (erittäin hyvää) elämääni ja annan paskan olla. Karma hoitaa tavalla tai toisella, siihen ei minun (eikä sinunkaan!) tarvitse puuttua.