Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
121/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmaan naiselle ja komealle miehelle kiva sovellus. Itse olen aika tavallisen näköinen mies, 186cm pitkä, normaalivartaloinen ja vaalea. Olen myös miesvaltaisella alalla esimiehenä, joten sitäkään kautta ei keneenkään tutustu. Tein viime vuoden keväänä Tinderiin profiilin ja laitoin puolenkymmentä kuvaa, ei kännäys tai paidattomia pullistelukuvia. Profiiliin kirjoitin noin kymmenen lauseen esittelyn. Aluksi olin aika kranttu tykkäyksissä ja valitsin vain tiukasti naismakuni mukaisia naisia. Sitä mukaa tykkäysten raja aleni, kun mätsejä ei alkanut tulla, mutta tykkäsin vain naisista joiden kanssa voisin kuvitella alkavani suhteen. Tykkäsin lopulta ehkä joka kolmannesta naisesta. Puolen vuoden aikana sain kymmenenkunta mätsiä. Puolet näistä ei vastannut, kun laitoin viestiä ja muutama lopetti pian vastailun ja yhden kanssa kävin kahvilla ja siitäkään ei tullut mitään. Enää en ole Tinderissä ja enkä menekään.

Tässä se karu totuus taitaa olla. Jos ei ole tarpeeksi komea tai tarpeeksi viihdyttävä persoona, niin mahdollisuudet on heikot. Sinun tapauksessasi jäi enää kokeilematta se viimeinen säälittävä kortti, että alat tykkäämään lähes kaikista.

Vierailija
122/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät naisista ja todella harvoin saat tykkäyksiä takaisin. Näistäkään juuri kukaan ei halua jutella ja poistavat matchin, jos avaat keskustelun. Ihan kiva sovellus masokistille

T. ruma mies

Olisko vika kuitenkin itsetunnossa? Miten avaat keskustelun?

Itsetunnossa, jos naisilta ei saa tykkäystä? Miten ne itsetunnon näkevät naamasta ja esittelytekstissäkään ei ole mitään ruikutusta. Ihan vaan "Moi" eikä mitää typerää iskureplaa

Mä vastailen vasta viimeiseksi miehille, jotka avaavat laiskasti = eivät anna itsestään informaatiota avausviestissä. Eli joskus en vastaa ollenkaan, koska mielenkiintoisia avauksia tekeviä miehiä on sen verran aktiivisena, että tinder-aikani täyttyy heille vastailemisesta.

Hyvä itsetunto on sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon ja avata omaa persoonallisuuttaan proaktiivisesti - siis ilman että toinen osapuoli erikseen pyytää tekemään niin esim. kysymällä jotain.

Hyi vittu että vaikuttaa paskalta touhulta miehen näkökulmasta. Järkyttävä kilpailu jokaisesta naisesta. Paljon paremmin menee, kun lähestyy oikeassa elämässä vaikkapa kaupassa. Silloin on siinä tilanteessa vain yksin eikä naiselle ole mitään jonoa, että kuka sadasta miehestä avaa parhaiten, naisen arvioidessa millintarkasti jokaisen suorituksen. Eiköhän minun pääsykokeet ole jo takana päin.

On siellä kunnollisiakin naisia, vaikka tuon naisen kaltaisia kusipäitä on enemmistö. Se yksi helmi on yleensä tuon paskan läpi tarpomisen arvoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet etsimässä oikeasti pysyvää kumppania, etkä pelkkää seksiseuraa, miksi ihmeessä tekisit jonkun feikkiprofiilin? Haluaisitko itse miehen, joka ei uskalla edes omalla nimellään esiintyä? Ei sinne tinderiin sukunimi mene, pelkkä etunimi ja ikä. Muut tiedot voit laittaa niin ettei ne näy muille käyttäjille.

Ja sitten se kuva-asia. Itse ainakin heivasin heti pois sellaiset, joilla ei ole kunnon kuvia. Jos on vain yksi epämääräinen kuva sivuprofiilista aurinkolasit päässä, mitä se kertoo? Ei mitään. Tuohan perustuu nimenomaan siihen, että voit etukäteen nähdä millaisesta tyypistä on kyse. Sen ei ole tarkoitus olla mikään Suomi24, jossa tehdään vaikutus pelkän tekstin perusteella. Jokaiselle meistä on olemassa oman tasoinen kumppani, ja sen löytyy kyllä kunhan on itse rehellinen alusta alkaen. Eli monta hyvää kuvaa, jos tahdot paljon matcheja. 

T: itse Tinderistä 1,5v sitten miehensä löytänyt

Vierailija
124/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näyttää siltä, että trollaus ottaa vallan. Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä. Ehkä rohkaistun menemään Tinderiin ja vaikka tapaamaan jonkun ihanan miehen. Aina voi toivoa.

Ap

Mitkä viestit täällä ovat mielestäsi trollausta?

Vierailija
125/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet etsimässä oikeasti pysyvää kumppania, etkä pelkkää seksiseuraa, miksi ihmeessä tekisit jonkun feikkiprofiilin? Haluaisitko itse miehen, joka ei uskalla edes omalla nimellään esiintyä? Ei sinne tinderiin sukunimi mene, pelkkä etunimi ja ikä. Muut tiedot voit laittaa niin ettei ne näy muille käyttäjille.

Ja sitten se kuva-asia. Itse ainakin heivasin heti pois sellaiset, joilla ei ole kunnon kuvia. Jos on vain yksi epämääräinen kuva sivuprofiilista aurinkolasit päässä, mitä se kertoo? Ei mitään. Tuohan perustuu nimenomaan siihen, että voit etukäteen nähdä millaisesta tyypistä on kyse. Sen ei ole tarkoitus olla mikään Suomi24, jossa tehdään vaikutus pelkän tekstin perusteella. Jokaiselle meistä on olemassa oman tasoinen kumppani, ja sen löytyy kyllä kunhan on itse rehellinen alusta alkaen. Eli monta hyvää kuvaa, jos tahdot paljon matcheja. 

T: itse Tinderistä 1,5v sitten miehensä löytänyt

Feikkiprofiilin luominen on vain yksinkertaisesti järkevää toimintaa. Sillä ei ole mitään tekemistä uskalluksen kanssa, vaan se on maalaisjärkeä. Haluan pitää Tinderin täysin erillään facebookistani. 

Vierailija
126/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät naisista ja todella harvoin saat tykkäyksiä takaisin. Näistäkään juuri kukaan ei halua jutella ja poistavat matchin, jos avaat keskustelun. Ihan kiva sovellus masokistille

T. ruma mies

Itsetunnossa, jos naisilta ei saa tykkäystä? Miten ne itsetunnon näkevät naamasta ja esittelytekstissäkään ei ole mitään ruikutusta. Ihan vaan "Moi" eikä mitää typerää iskureplaa

Mä vastailen vasta viimeiseksi miehille, jotka avaavat laiskasti = eivät anna itsestään informaatiota avausviestissä. Eli joskus en vastaa ollenkaan, koska mielenkiintoisia avauksia tekeviä miehiä on sen verran aktiivisena, että tinder-aikani täyttyy heille vastailemisesta.

Hyvä itsetunto on sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon ja avata omaa persoonallisuuttaan proaktiivisesti - siis ilman että toinen osapuoli erikseen pyytää tekemään niin esim. kysymällä jotain.

Hyi vittu että vaikuttaa paskalta touhulta miehen näkökulmasta. Järkyttävä kilpailu jokaisesta naisesta. Paljon paremmin menee, kun lähestyy oikeassa elämässä vaikkapa kaupassa. Silloin on siinä tilanteessa vain yksin eikä naiselle ole mitään jonoa, että kuka sadasta miehestä avaa parhaiten, naisen arvioidessa millintarkasti jokaisen suorituksen. Eiköhän minun pääsykokeet ole jo takana päin.

On siellä kunnollisiakin naisia, vaikka tuon naisen kaltaisia kusipäitä on enemmistö. Se yksi helmi on yleensä tuon paskan läpi tarpomisen arvoista. 

Ei tuo mielestäni ole kusipäisyyttä, vaan järkevää ajankäyttöä. Itsekin tekisin noin, jos olisi kymmeniä matcheja ja naiset olisivat se keskustelun avaava osapuoli. Tietenkin karsisin tylsimmät pois. Aikaa ei olisi jokaiseen tutustumiseen. Tietenkin se tylsä aloittaja voisi olla tosielämässä mielenkiintoinen, mutta mahdollisuudet menivät siinä, kun kirjoitti vaan "moi" ja ei muuta.

Vierailija
127/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aapeesta tuu tykkään kuin tavismiehet. Hyvännäköisimmät ei anna ees tykkäystä

Vierailija
128/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ruma mies

Ei tuo mielestäni ole kusipäisyyttä, vaan järkevää ajankäyttöä. Itsekin tekisin noin, jos olisi kymmeniä matcheja ja naiset olisivat se keskustelun avaava osapuoli. Tietenkin karsisin tylsimmät pois. Aikaa ei olisi jokaiseen tutustumiseen. Tietenkin se tylsä aloittaja voisi olla tosielämässä mielenkiintoinen, mutta mahdollisuudet menivät siinä, kun kirjoitti vaan "moi" ja ei muuta.

Siinä ei ole mitään järkevää, että menettää potentiaalisen hyvän ehdokkaan siksi, että ei vaivaudu tutustumaan paremmin. Ei ole mikään pakko pyörittää kymmeniä keskusteluja yhtäaikaa, vaan voi tutustua matcheihin ja sitten ottaa uusia jos ei juttu luista vanhojen kanssa. 

Vierailija
129/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan hauska palvelu, mutta siellä pitää kyllä yrittää olla todella avoimin mielin ja olla kehittämättä liikaa omia mielikuvia ihmisistä. Kun muutama kuva ja pieni tekstinpätkä ei välttämättä kerro ihmisestä juuri mitään. Tai sitten kertoo ihan jotain muuta, kun mikä totuus sitten on. Ja kannattaa ehdottomasti valita kuvia, joissa haluat kertoa itsestäsi jotain. Siellä on NIIN paljon ihmisiä, että harvempiin kiinnittää mitään huomiota., jos kuvat on samaa tusinatavaraa, kuin kaikilla muilla. Itse olen käynyt viisillä tinder-deiteillä ja kaikki on ollut omalla tavallaan tosi hyviä ja hauskoja kokemuksia. Itseä jännitti myös ihan hirveästi mennä sinne, mutta ei se kovin paljoa oikeastaan eroa muista someista. Tosin onhan siellä vähän enemmän parinmuodostus/flirtti-vibat, mutta sekin on ihan itsestä kiinni, millä mielellä haluaa siellä olla. Aika äkkiä siellä chätätessä huomaa, että onko mitään yhteistä ja natsaako ollenkaan. Itse olen tullut tosi hyvin juttuun kaikkien deittien kanssa, mutta sitten on ihan eri asia, onko mitään kemiaa. Se on taas niin jännä juttu, kun vakka olis "paperilla" ihan täydelinnen, niin livenä voi olla, että ei vaan kiinnosta, vaikka yrittäisikin... Tämän takia pitäis jaksaa ahkerasti tavata ihmisiä tinderistä, jos on tavoitteena sieltä löytää vakavampi suhde. Mutta rohkeasti vaan! Ei siellä ole mitään pelättävää. Ja kun tulee tuttuja vastaan, niin äkkiä vaan ruksia. :)

Vierailija
130/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ihan hauska palvelu, mutta siellä pitää kyllä yrittää olla todella avoimin mielin ja olla kehittämättä liikaa omia mielikuvia ihmisistä. Kun muutama kuva ja pieni tekstinpätkä ei välttämättä kerro ihmisestä juuri mitään. Tai sitten kertoo ihan jotain muuta, kun mikä totuus sitten on. Ja kannattaa ehdottomasti valita kuvia, joissa haluat kertoa itsestäsi jotain. Siellä on NIIN paljon ihmisiä, että harvempiin kiinnittää mitään huomiota., jos kuvat on samaa tusinatavaraa, kuin kaikilla muilla. Itse olen käynyt viisillä tinder-deiteillä ja kaikki on ollut omalla tavallaan tosi hyviä ja hauskoja kokemuksia. Itseä jännitti myös ihan hirveästi mennä sinne, mutta ei se kovin paljoa oikeastaan eroa muista someista. Tosin onhan siellä vähän enemmän parinmuodostus/flirtti-vibat, mutta sekin on ihan itsestä kiinni, millä mielellä haluaa siellä olla. Aika äkkiä siellä chätätessä huomaa, että onko mitään yhteistä ja natsaako ollenkaan. Itse olen tullut tosi hyvin juttuun kaikkien deittien kanssa, mutta sitten on ihan eri asia, onko mitään kemiaa. Se on taas niin jännä juttu, kun vakka olis "paperilla" ihan täydelinnen, niin livenä voi olla, että ei vaan kiinnosta, vaikka yrittäisikin... Tämän takia pitäis jaksaa ahkerasti tavata ihmisiä tinderistä, jos on tavoitteena sieltä löytää vakavampi suhde. Mutta rohkeasti vaan! Ei siellä ole mitään pelättävää. Ja kun tulee tuttuja vastaan, niin äkkiä vaan ruksia. :)

Nimenomaan näin. Tinderissä on todella vahvat ennakkoasenteet muita kohtaan ja siten pienikin väärä sanavalinta johtaa matchin poistamiseen tai ylipäänsä jo karsintavaiheessa hylkäämiseen. Tämä erityisesti naisilla, koska heillä on tarjontaa niin valtavasti. Moni varmasti kulkee onnensa ohi, kun antaa mitättömien asioiden saada valtavat mittasuhteet. 

Vierailija
131/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina tähän... Itse suosittelen, että  menet tinderiin rohkeasti vaan omalla olemassa olevalla facebook-profiililla. Koska tinderissä näet yhteiset kaverit ja tykkäykset facebookissa. Tämäkin kertoo tosi paljon onko mitään yhteistä. Ja omana itsenäänhän siellä ollaan, eli ei ole mitään syytä piiloutua uuden facebook-profiilin taakse. :) Ja sitäpaitsi ihmiset tinderissä käy stalkkaamassa sun faceboon.profiilia joka tapauksessa, joten jos haluat, että ne saa susta oikean kuvan, niin kannattaa käyttää omaa profiilia. ;)

Vierailija
132/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko siellä muuten omalla nimellä vai nimimerkillä? Kerrotaanko ikä ja ammatti?

Ap

Sovellus ottaa facebookista etunimesi, koulutuksesi ja ammattisi. Sovellukseen on siis pakko kirjautua facebookilla, mutta tietenkin voit tehdä feikkitilin tinderiä varten ja itse näin tein ja myös näin suosittelen tekemään. Sovellus näyttää muuten yhteiset kaverit. 

Mun FB-feikkitili meni lukkoon, joten tinder-profiilia ei saa ollenkaan poistettua. 😞

Vierailija
133/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ruma mies

Nimenomaan! Kerro aktiivisesti jotakin itsestäsi äläkä vaan odota että kysellään. Joku "moi" ei sano yhtään mitään.

Tai sitten odotan, että nainen vastaa tervehdyksen ja kerron sitten enemmän itsestäni? Kertoo kyllä aika paljon tinder-naisista, jos normaaliin tervehdykseen vastaaminen on ylivoimaisen vaikeaa

Vierailija
134/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko siellä muuten omalla nimellä vai nimimerkillä? Kerrotaanko ikä ja ammatti?

Ap

Sovellus ottaa facebookista etunimesi, koulutuksesi ja ammattisi. Sovellukseen on siis pakko kirjautua facebookilla, mutta tietenkin voit tehdä feikkitilin tinderiä varten ja itse näin tein ja myös näin suosittelen tekemään. Sovellus näyttää muuten yhteiset kaverit. 

Mun FB-feikkitili meni lukkoon, joten tinder-profiilia ei saa ollenkaan poistettua. 😞

Miksi se meni lukkoon? 

Vierailija
135/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttina tähän... Itse suosittelen, että  menet tinderiin rohkeasti vaan omalla olemassa olevalla facebook-profiililla. Koska tinderissä näet yhteiset kaverit ja tykkäykset facebookissa. Tämäkin kertoo tosi paljon onko mitään yhteistä. Ja omana itsenäänhän siellä ollaan, eli ei ole mitään syytä piiloutua uuden facebook-profiilin taakse. :) Ja sitäpaitsi ihmiset tinderissä käy stalkkaamassa sun faceboon.profiilia joka tapauksessa, joten jos haluat, että ne saa susta oikean kuvan, niin kannattaa käyttää omaa profiilia. ;)

Oli siis kommenttina noihin tinderiä varten tehtyihin facebook-profiileihin. Jos olet tosissaan liikkeellä, niin en usko, että tinderissä onnistuu "feikki-profiililla". :)

Vierailija
136/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin. Tinderissä on todella vahvat ennakkoasenteet muita kohtaan ja siten pienikin väärä sanavalinta johtaa matchin poistamiseen tai ylipäänsä jo karsintavaiheessa hylkäämiseen. Tämä erityisesti naisilla, koska heillä on tarjontaa niin valtavasti. Moni varmasti kulkee onnensa ohi, kun antaa mitättömien asioiden saada valtavat mittasuhteet. 

Näin juuri. Ja mun mielestä tinderissä on tärkeää muistaa myös yleisesti hyvät käyttäytymistavat. Varsinkin, kun menee deiteille. Koska useimmiten huomaa heti kun tapaa, että ei natsaa ja silloin on suotavaa muistaa yleinen kohteliaisuus ja hyvät tavat. Eli vetää ne deitit asiallisesti ja kohteliaasti läpi, kun on kerta sinne mennyt.

Vierailija
137/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi se meni lukkoon? 

Facebook alkoi vaatia kuvaa henkkareista, joissa näkyy sama etunimi, sukunimi ja syntymäaika kuin Facebookiin antamissani tiedoissa. (Laitoin profiilia luodessani siihen vain yhden Suomen yleisimmistä sukunimistä ja syntymäpäivän heittämään muutamalla päivällä. Etunimi tietenkin oikein. Ei ollut tietenkään "kavereita" FB:ssa.) En pääse enää poistamaan FB-profiilia, sillä sisäänkirjautumisessa vaaditaan henkkareista kuvaa. Ja Tinder-profiiliin ei pääse käsiksi (profiilia muokkaamaan tai poistamaan) kuin FB-tunnusten kautta. Jään sitten ikuisiksi ajoiksi Tinderiin kuvineni näkyviin 😞😫

Vierailija
138/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma ja pienitissinen nainen ja aina oon seksiä saanu tinderistä kun on tarvinut. Kaikki naiset saa sieltä jos minäkin saan.

Vierailija
139/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis kommenttina noihin tinderiä varten tehtyihin facebook-profiileihin. Jos olet tosissaan liikkeellä, niin en usko, että tinderissä onnistuu "feikki-profiililla". :)

Miksi ihmeessä ei onnistuisi? Siellä on itse kirjoittamasi kuvaus ja kuvat itsestäsi. Miten muut edes löytävät facebook-profiilisi pelkän etunimesi perusteella? Profiilin voi laittaa myös sellaiseksi, että eivät näe tietojasi elleivät ole kavereita kanssasi. Siten ei haittaa, vaikka profiilisi on tyhjä. Se on vain positiivinen asia, että ei ole yhteisiä kavereita.

Vaikka linkittäisin aidon facebook-profiilini tuohon, niin ei siitä saisi yhtään sen enempää irti. Minulla ei ole siellä yhtään kuvaa , eikä yhtään päivitystä. Muutaman kommentin olen kirjoittanut ja kavereita on alle 100. 

Vierailija
140/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen:D Kun tulee match nii päivä tai kaksi keskustelen ja sitten kutsun meille ja feidaan. Mahtava sovellus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi