Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
101/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään siis yhä rohkeutta tähän Tinder-kokeiluun... Ehkä jokin ilta muutaman viikon päästä juon vähän viiniä rohkaisuksi ja luon tilin. Onko oikeesti niin, että on parempi luoda uusi FB-profiili? Mulla on vielä suht harvinainen nimi, joten en haluaisi mitään ahdistelijoita, jos ei natsaakaan... Kokemusta nimittäin on stalkkereista.

Ap

"Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää", tämä on hyvä muistaa kaikessa mitä nettiin syöttää. Varsinkin jos sen kytkee omaan oikeaan nimeen.

Vierailija
102/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään siis yhä rohkeutta tähän Tinder-kokeiluun... Ehkä jokin ilta muutaman viikon päästä juon vähän viiniä rohkaisuksi ja luon tilin. Onko oikeesti niin, että on parempi luoda uusi FB-profiili? Mulla on vielä suht harvinainen nimi, joten en haluaisi mitään ahdistelijoita, jos ei natsaakaan... Kokemusta nimittäin on stalkkereista.

Ap

Tee uusi sähköpostiosoite ja sen avulla luot uuden facebooktilin. Ikä tulee sovellukseen facebookista, joten syntymävuosi kannattaa ainakin laittaa oikeaksi. Kun olet saanut tehtyä facebooktilin ja ladattua Tinderin, niin kirjaudu Tinderiin ja mene välittömästi asetuksiin ja laita, että profiilisi ei näy muille käyttäjille. Sitten voit kirjoittaa tekstin ja lisätä kuvat valmiiksi ja laittaa profiilisi näkyväksi sitten kun haluat. 

Niin ja tosiaan etunimi tulee myös sovelluksesta, joten se kannattaa laittaa oikein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilman muuta luot uuden profiilin. Sielläkin on miehiä joka junaan.

Plus sekopäät katkerat naisetkin, näkee nekin tahtoessaan muiden naisten profiilit...

Vierailija
104/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen olet?

Miten se liittyy asiaan? Mun tuttavapiirissä on Tinderissä ihmisiä välillä 18-65.

Ap

No pari-kolmekymppisiä siellä on eniten, mutta kaikissa ikäluokissa miehiä paljon enemmän, joten seurasta ei ole puute.

Vierailija
105/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tee uusi sähköpostiosoite ja sen avulla luot uuden facebooktilin. Ikä tulee sovellukseen facebookista, joten syntymävuosi kannattaa ainakin laittaa oikeaksi. Kun olet saanut tehtyä facebooktilin ja ladattua Tinderin, niin kirjaudu Tinderiin ja mene välittömästi asetuksiin ja laita, että profiilisi ei näy muille käyttäjille. Sitten voit kirjoittaa tekstin ja lisätä kuvat valmiiksi ja laittaa profiilisi näkyväksi sitten kun haluat. 

Kiitos vinkeistä! :) Kannattaako myös luoda nimimerkki, etenkin jos oma nimi on harvinainen? Tyyliin Onneli Apilankukka, ettei kukaan edes pidä oikeena nimenä.

Ap

Vierailija
106/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ja tosiaan etunimi tulee myös sovelluksesta, joten se kannattaa laittaa oikein. 

Entä lempinimi? Minun nimisiä ei varmaan ole maailmassa kuin yksi...

Ap

Vierailija
107/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilman muuta luot uuden profiilin. Sielläkin on miehiä joka junaan.

Plus sekopäät katkerat naisetkin, näkee nekin tahtoessaan muiden naisten profiilit...

Naisissa on paljon enemmän sekopäitä kuin miehissä. Tämä johtuu luonnollisesti siitä, että naisille on niin paljon tarjontaa livenä, että Tinderin tarve tulee lähinnä vain naisille, jotka ovat luonteeltaan tai ulkonäöltään niin ikäviä, että eivät kelpaa livenä. Toki myös ujot naiset tai naiset, joilla ei ole sellaisia piirejä, joissa tapaisi miellyttäviä miehiä. 

Vierailija
108/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä lempinimi? Minun nimisiä ei varmaan ole maailmassa kuin yksi...

Ap

No voithan kirjoittaa siihen mitä lystäät. Tuskin ketään kiinnostaa, että onko se oikeasti sinun nimesi. Tai ainakaan miehiä ei kiinnosta. Naiset tulkitsisivat tuon herkemmin siten, että mieheen ei voi luottaa, vaikka valehteluun olisi järkevä syy, eikä se vahingoittaisi ketään. 

Vierailija
109/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen olet?

Miten se liittyy asiaan? Mun tuttavapiirissä on Tinderissä ihmisiä välillä 18-65.

Ap

Selasin joskus huvikseni 40+ naisia alueellani ja heitä tuli ehkä 20 ja sen jälkeen loppui. Saattoi tosin johtua siitäkin, että annoin kaikille rastin. 

Vierailija
110/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka ketjuun tulee joku trollaamaan...

Onneksi tässäkin on paljon avuliaita ja asiallisia kommentteja.

Itsekin oon miettinyt Tinderiä jo jonkin aikaa. Ehkä tästä rohkaistuu ☺

Vierailija
111/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt lassukat ja jonnet vaikka vetämään handuun.

Ei jaksa.

Vierailija
112/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät naisista ja todella harvoin saat tykkäyksiä takaisin. Näistäkään juuri kukaan ei halua jutella ja poistavat matchin, jos avaat keskustelun. Ihan kiva sovellus masokistille

T. ruma mies

Olisko vika kuitenkin itsetunnossa? Miten avaat keskustelun?

Itsetunnossa, jos naisilta ei saa tykkäystä? Miten ne itsetunnon näkevät naamasta ja esittelytekstissäkään ei ole mitään ruikutusta. Ihan vaan "Moi" eikä mitää typerää iskureplaa

Mä vastailen vasta viimeiseksi miehille, jotka avaavat laiskasti = eivät anna itsestään informaatiota avausviestissä. Eli joskus en vastaa ollenkaan, koska mielenkiintoisia avauksia tekeviä miehiä on sen verran aktiivisena, että tinder-aikani täyttyy heille vastailemisesta.

Hyvä itsetunto on sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon ja avata omaa persoonallisuuttaan proaktiivisesti - siis ilman että toinen osapuoli erikseen pyytää tekemään niin esim. kysymällä jotain.

Hyi vittu että vaikuttaa paskalta touhulta miehen näkökulmasta. Järkyttävä kilpailu jokaisesta naisesta. Paljon paremmin menee, kun lähestyy oikeassa elämässä vaikkapa kaupassa. Silloin on siinä tilanteessa vain yksin eikä naiselle ole mitään jonoa, että kuka sadasta miehestä avaa parhaiten, naisen arvioidessa millintarkasti jokaisen suorituksen. Eiköhän minun pääsykokeet ole jo takana päin.

Vierailija
113/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en liity sinne, koska olen kasvoistani todella kummallisen, jopa suoranaisen ruman näköinen. En tiedä sitten miten muut sieltä löytävät seuraa, no ne missi -ja mallitason miehet -ja naiset nyt löytävät tietysti, ja vieläpä superhelposti.

N23

Vierailija
114/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt lassukat ja jonnet vaikka vetämään handuun.

Ei jaksa.

Ei tämä pääty ennen kuin talviloma. Valitettavasti.

Toinen pojistani loi kerran kaveriensa kanssa ketjun "Heitin vauvan seinään". Huoh. :(

T. Kahden teinipojan tinderöivä mutsi

Vierailija
115/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttää siltä, että trollaus ottaa vallan. Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä. Ehkä rohkaistun menemään Tinderiin ja vaikka tapaamaan jonkun ihanan miehen. Aina voi toivoa.

Ap

Vierailija
116/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan naiselle ja komealle miehelle kiva sovellus. Itse olen aika tavallisen näköinen mies, 186cm pitkä, normaalivartaloinen ja vaalea. Olen myös miesvaltaisella alalla esimiehenä, joten sitäkään kautta ei keneenkään tutustu. Tein viime vuoden keväänä Tinderiin profiilin ja laitoin puolenkymmentä kuvaa, ei kännäys tai paidattomia pullistelukuvia. Profiiliin kirjoitin noin kymmenen lauseen esittelyn. Aluksi olin aika kranttu tykkäyksissä ja valitsin vain tiukasti naismakuni mukaisia naisia. Sitä mukaa tykkäysten raja aleni, kun mätsejä ei alkanut tulla, mutta tykkäsin vain naisista joiden kanssa voisin kuvitella alkavani suhteen. Tykkäsin lopulta ehkä joka kolmannesta naisesta. Puolen vuoden aikana sain kymmenenkunta mätsiä. Puolet näistä ei vastannut, kun laitoin viestiä ja muutama lopetti pian vastailun ja yhden kanssa kävin kahvilla ja siitäkään ei tullut mitään. Enää en ole Tinderissä ja enkä menekään.

Vierailija
117/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, heti kun ketjuun laittaa rumat miehet ja naiset kokemuksiaan, sataa alapeukkua. Taitaa totuus sattua, kyllä se nyt vain on niin että rumemman puoleisille ihmisille seuran löytäminen on hankalaa, mutta tätä asiaahan ihan ok-näköiset tai jopa viehättävät ihmiset eivät ymmärrä ollenkaan. Helppohan se on teidän olla, kun seuraa saa varsin helposti. Ja heti vilahtaa se jo yli-käytetty lassukka-kortti, jos mies kertoo, että heille seuran löytäminen on todella haastavaa.

Vierailija
118/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkille pintaliitäjille ainakaan omalla kokemuksellani. Hain itse puoliksi leikilläni sieltä treffiseuraa, laitoin itsestäni vain asiallisia kuvia ja "informatiivisen", hauskahkon tekstin (mistä tykkään, mitä opiskelen jne). Tykkäilin vain oikeasti kiinnostavan tuntuisista ja asiallisista tyypeistä, hyppäsin armotta yli salikuvalliset ja ne, joilla kunnon infotekstiä tai naamakuvia ei ollut ollenkaan.

Viestittelin matchieni kanssa vähän, mutta ehdotin aika pikaisesti perinteistä tapaamista kasvokkain. Kaikki treffini olivat ihan mukavia, mutta muutaman kuukauden päästä napsahti. Päädyin löytämään ekan vakavan poikaystäväni, ja ollaan oltu yhdessä nyt kaksi vuotta.

Sanoisin Tinderin vastaavan juuri sitä, millaisella asenteella siellä itse on; minulle se oli vain kanava päästä näkemään miehiä konkreettisesti, jotkut vain viesteilevät siellä huvin vuoksi. Jos hakee nimenomaan pinnallista deittailua, niin sitäkin sieltä saa. Mahdollisuudet löytää kunnon parisuhde ovat kai aika samat kuin ns. oikeassakin elämässä, itse en ainakaan baareista tai opiskelupaikoista löytänyt ketään. -N24

Vierailija
119/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii nimenomaan vakavempaa seurustelusuhdetta, kannattaa se ilmoittaa heti esittelytekstissä. Matchit ja juttelemaan tulevat miehet vähenevät runsaasti, mutta vähenevät sieltä puolelta jotka etsivät vain yhdenillanjuttuja.

T. Tinderistä poikaystävä

Vierailija
120/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panotinder". Siinä kaikki mitä tarvitsee tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi